Damn..!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Damn..!!

Zo mensen vandaag weer wat meegemaakt zeg ..

IK was aan het werk en er stond een flesje nafta ( soort brandstof ) in de weg , dus ik zeg tegen de chief " zal ik die even opbranden .. hoeven we dat niet op te ruimen " ja prima zegt de chief ..
    Dus ik dat flesje leeg gegoten in een metale emmer , maar daar zat nog water en vernis in ..
    Dus ik die shit aansteken , dikke vlammen natuurlijk en op een gegeve moment werden de vlammen wat te hoog en begon die shit wat er nog in lag te koken ... dus ik denk " beter maak ik die shit uit met een brandblusser "

NOOOIITT !! met een poederblusser in vloeistof spuiten ..

Ik spuit in die emmer en alle vlammen en kokende rotzooi komen over mijn arm heen en deels in mijn gezicht , dus daar sta je dan " brandend met kokende meuk op je lijf " .
    Gelijk liters water over me heen gegooit om te koelen en dergelijke .
    Na enigssinds gekoelt te zijn op naar de arts en het zag er niet lekker uit haha .
    Branden als een malle en jaaa hoor .. begint die makker over men arm te strijken met 1 of ander soort gaas en de vellen vielen er gewoon vanaf .

Nu een paar uur later is mijn arm wel een stuk dikker geworden ( wat helaas maar tijdelijk is haha ) en voelt het alles behalve chill . ( wel mooi in het verband btw .. wat veel mensen schijnbaar zeer intressant vinden )

Nu moest ik vanavond dus eigelijk kei hard mijn rug trainen wat dus niet gaat gebeuren .. verdomme !!!!

Naja de arts zegt dat de blootliggende wonden waarschijnlijk over een dag of 7 wel goed geheilt moeten zijn dus neem ik maar even een paar dagen rust van het trainen .

Nou dit was het avontuur weer voor vandaag vanuit het midde ooste ..

Ciao
    Shut the Fuck up and TRAIN !!!

Succes met je kuur.

Klote man.. dit hebben ze bij mij op de basisschool zo vaak verteld dat je dit soort dingen niet moet gaan blussen maar de deksel erop zodat er geen zuurstof meer bij komt.

Comment

Ben je lekker klaar mee zeg!

En nu? Ga je je kuur uitstellen?
      Beterschap!
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Klote man.. sterkte en voortaan gewoon een schuimblusser pakken he! of gewoon afdichten

Comment

pics?
          Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
          http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

Klote man, niet echt een leuke ervaring :s
            Maar ik denk wel dat je van geluk mag spreken... als je daar geen water bij je had, had het herstel van die wonden wel wat langer dan 7 dagen geduurd.
            @ ketIF

Comment

balen.. sterkte

Comment

Mooi kut ja. Wel goed dat het maar eerstegraads brandwonden zijn dan, anders waren het permanente littekens geweest...
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Beterschap man, mooi kut

Comment

idd damn! beterschap man.
                    Mind is everything.

Comment

Sterkte kerel...

Comment

heftige shit man!
                        sterkte
                        Calisthenics / Street workout

Comment

Thanks voor jullie medeleven allemaal stel ik erg op prijs .
                          Op de vraag " ga ik mijn kuur uitstellen " nee zeker niet , die start toch pas over een kleine 2 weken dus maar ff rap herstellen die handel .

Maja de fout maak ik in iedergeval nooooitt meer .. weer een stuk wijzer haha .
                          tot zover is men arm nu mooi dik en rood mit paarse stippen .. dus ziet er best vrolijk uit allemaal .
                          Shut the Fuck up and TRAIN !!!

Comment

kut man.. sterkte en veel succes met je kuur
                            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Heb je geen bhv gehad, of andere cursus als je daarmee moet werken?

Poederblussers zijn gewoon meuk. Werkt alleen goed op vaste stoffen, geeft een hoop schade (zelfs een half jaar na de tijd nog), schadelijk voor jezelf (lekker met een beetje tegenwind). Geen wonder dat die troep zo goedkoop is.

Maare, sterkte. Zal wel lekker zeer doen, vooral als je het zelf ook nog een beetje warm hebt?
                              Last edited by Patricia86; 05-04-2010, 17:23.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X