Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by optiflex View Post
    Bijv. Cod ofzo kan ik echt niet op de pc spelen. Tuurlijk het kan wennen maar gewoon het geovel met de muis enzo...
    En volgens mij (kan het ook gewoon fout hebben) ben je meer geld kwijt aan een pc dan om de 5-6 jaar een nieuwe console kopen.
    Ligt eraan hoeveel verschillende spellen je speelt, muis is veel accurater.. dat zal je nooit met een controller kunnen evenaren.. Ik geef redelijk wat uit aan mijn systeem, heb dan ook onder andere 3 videokaarten erin zitten.. ik download al mijn games, uitzondering zijn een paar games die ik echt online wil spelen (battlefield, call of duty) noem maar op.. uiteraard kun je ook spellen downloaden voor je console en deze om laten bouwen maar dit werkt toch echt minder goed als op de pc.. en het verkort de levensduur van een console.. en dan last but not least.. graphics zijn gewoon vele malen scherper en beter op de pc.. mits je een beetje systeem hebt!

Een console heb je dan wel voor "jaren" maar de graphics gaan er niet op vooruit.. bij de pc daar in tegen wel. Ben je echt lazy, wil je geen geld uitgeven kun je met een beetje computer makkelijk 4/5 jaar vooruit alleen zul je niet alles meer grafisch op maximaal kunnen draaien.
    Last edited by jobr; 23-05-2013, 20:30.
    SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Ja klopt wat je zegt. Maar jaaa ik hou van de ps<3 Ben beetje lui in dat opzicht.. OOk vind ik het gevoel van een console fijner dan voor pc en daarvoor wil ik de graphics wel inwisselen.

Comment

• Ik ben aan het denken om neverwinter te gaan downloaden. Iemand ervaring?

Speel nu nog steeds Star Wars: The Old Republic
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
          Ik ben aan het denken om neverwinter te gaan downloaden. Iemand ervaring?

Ook veel gespeeld, blijft leuk

Speel nauwelijks meer games, maar als ik game speel ik Diablo 3
          'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

• Neverwinter, tsja ik weet niet man. Vind er niet echt iets aan
            Geen woorden, maar daden.

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
              Ik ben aan het denken om neverwinter te gaan downloaden. Iemand ervaring?

Dat vond ik echt saai worden op een gegeven moment. Op dit moment weer Fifa 13 aan het spelen, ik blijf altijd terug komen bij dat spel. Heerlijke roid rages ook als het online niet loopt .
              "The past is seldom as we would have it. The future yet to be known. Embrace the present and strike all else from concern."

SQ: 120 - BP: 95 - DL: 155 - Mp: 55

Comment

• Had niet achter jou gedacht dat je SWTOR zou spelen kevster. Ik heb die ook gedaan toen die net uit kwam. Had een lvl 50 juggernaut maar toen ging de server dood en nu heb ik er geen zin meer in. Ik wacht op Elder Scrolls Online
                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Haha, heb altijd WoW gespeeld maar dat is na cataclysm opzij gegaan. Heb nu amper tijd om te gamen dus game niet meer veel. Ben wel een starwars fan en heb alle KOTOR's gedaan dus vandaar.

Speel maurauder maar voornamelijk powertech tank. Empire uiteraard. Hebben nu vet veel servers bij elkaar gegooid en veel verbeterd. Was eerst ook even gestopt maar sinds 2.0 ben ik weer gaan spelen. Level 55 levelcap nu.
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• WoW heb ik ook gedaan tot cataclysm uit kwam. Ben gestopt toen ik de lich king heb verslagen. Hopelijk wordt Elder Scrolls Online de 'nieuwe wow' qua populariteit. Vind zo'n spellen wel heel leuk, vooral om dan in raids te tanken. Hmm misschien maar even checken op SWTOR binnenkort. Ik ben ook sith. Op welke servert zit je?

Comment

• Lol modern warfare 2 gepakt, tikkertje spelen

Comment

• Mw2 dat waren nog een tijden zijn er nog steeds zoveel hackers?

Comment

• SWOTR even geprobeerd, maar vond het nou niet echt leuk in het begin dus niet verder gespeeld.. ? Ik ben eerder echt heel verslaafd geweest aan WoW.. heb het sinds 2004 gespeeld op hoog pve en pvp niveau, ook in hele bekende guilds gespeeld zoals onder andere EYEballers, Nihilum, Ensidia, Apex:

http://www.youtube.com/watch?v=GON5GEdWx3c
                          Apex vs Sinestra 25 Heroic - YouTube
                          MIJN POV/FILMPJES

Ik heb sowieso heel veel MMORPG's gespeeld, het blijven de beste multiplayer games.. Rift word trouwens ook free 2 play is ook wel een aanrader.. mocht je iets anders willen proberen!
                          Last edited by jobr; 08-06-2013, 10:32.
                          SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Lol xbox one 499 euro en 499 dollar. sowieso niet kopen dus

Comment

• Ik zoek een spel. Begint met de letter "L" volgens mij, is gratis te downloaden en is booming.
                              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Ps4 399 euro en dollar! Wie heeft de e3 gezien? BF4 omfg watch dogs omfg. Quiting gym next year no lifing brb. Maar srs mooi om te zien dat ze een nieuwe kant opgaan met multiplayer. Je kan dus gewoon terwijl je singleplayer doet een ander persoon tegen komen of bijvoorbeeld wann je met vrienden speelt een andere squad tegen komen zowel friendly als rival.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X