Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Na een lange pauze ben ik Skyrim weer aan het spelen. Ik ben alle Do Not Delete boxen aan het verzamelen, daarvoor moet je buiten de models zien te komen. Erg grappig.
    createmybody.net

Comment

• Gister maar weer even Gran Turismo, opnieuw begonnen, joepie alle licenties weer opnieuw halen
      "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Originally posted by phormicola View Post
        Na een lange pauze ben ik Skyrim weer aan het spelen. Ik ben alle Do Not Delete boxen aan het verzamelen, daarvoor moet je buiten de models zien te komen. Erg grappig.
        Skyrim is bruut, maar wtf is die boxen, heb ik namelijk nog nooit van gehoord, ben lvl 43 btw
        If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

• Originally posted by Faabjan View Post
          Gister maar weer even Gran Turismo, opnieuw begonnen, joepie alle licenties weer opnieuw halen
          Dat duurt altijd zo ontiegelijk lang

Comment

• Originally posted by JGP91 View Post
            Dat duurt altijd zo ontiegelijk lang
            Hahaha echt he! Vind dat hele spel wel veel minder leuk dan alle vorige delen voelt veel minder aan als GT!

Comment

• "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Originally posted by Faabjan View Post
                Hahaha ik ken echt zon mannetje die dat gewoon zou doen he, die echt gewoon naar huis gaat omdat er een raid komt, echt zo'n forever alone mannetje
                If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Comment

• Ik heb ook lange tijd WoW gespeeld. Raiden is vet. Maar je moet er echt veel voor over hebben wil je echt een zieke pro worden.

En dan komt er een nieuwe patch of uitbreiding en kan je weer opnieuw no-lifen. YAY!

Dus dat was niet voor mij weggelegt.

Comment

• Originally posted by JGP91 View Post
                    Ik heb ook lange tijd WoW gespeeld. Raiden is vet. Maar je moet er echt veel voor over hebben wil je echt een zieke pro worden.

En dan komt er een nieuwe patch of uitbreiding en kan je weer opnieuw no-lifen. YAY!

Dus dat was niet voor mij weggelegt.
                    Overdreven onzin.
                    Ik ben de raid leader en spendeer 3 uur per week om me valor points te cappen en de laatste gear te kopen. en 3x in de week 2 uur raids op een vaste avond waarvan 2 door de weeks 1 op de zondag waar ik alle andere loot en gems vandaan haal. Dus voor me sociale leven hoef ik het ook niet te laten. Kan gewoon stappen en concerten doen. Ook me trainingen lijden er niet onder. Hoeft echt geen no-life te zijn om de juiste mods te instaleren, elitistjerks te lezen, je rotatie te kennen en te kunnen spelen. De benchmark DPS/Tank shit voor mijn warrior is 41k. Ik doe 38k dus zover loop ik ook niet achter op de "pro's".

Daarnaast speel ik nog paar uur meer voor me alts en te pvp'en en te relaxen als ook andere games te spelen zoals Skyrim en op moment Kingdoms of Amalur.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                      Overdreven onzin.
                      Ik ben de raid leader en spendeer 3 uur per week om me valor points te cappen en de laatste gear te kopen. en 3x in de week 2 uur raids op een vaste avond waarvan 2 door de weeks 1 op de zondag waar ik alle andere loot en gems vandaan haal. Dus voor me sociale leven hoef ik het ook niet te laten. Kan gewoon stappen en concerten doen. Ook me trainingen lijden er niet onder. Hoeft echt geen no-life te zijn om de juiste mods te instaleren, elitistjerks te lezen, je rotatie te kennen en te kunnen spelen. De benchmark DPS/Tank shit voor mijn warrior is 41k. Ik doe 38k dus zover loop ik ook niet achter op de "pro's".

Daarnaast speel ik nog paar uur meer voor me alts en te pvp'en en te relaxen als ook andere games te spelen zoals Skyrim en op moment Kingdoms of Amalur.
                      Ik kan me nog wel herinneren dat je heel anders dacht over WoW.
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
                        Ik kan me nog wel herinneren dat je heel anders dacht over WoW.
                        Haha, ja dat meen ik me ook te herinneren.

Al een tijdje geen WoW meer gespeeld, maar ik denk toch dat je er wel meer dan enkele uurtjes in moet steken wil je tot de beste/betere spelers behoren en het verschilt van persoon tot persoon wat je wilt bereiken in een spel.
                        "Straight outta gym"

Comment

• Ik denk elke keer, zo ik ga weer WoW spelen...en dan ben ik bezig en valt het toch weer vies tegen!

Comment

• Ben nu bezig om level 10 te halen in GTA IV online multiplayer modus, op de PS3. Ben nu level 9 en heb bijna $3,200,000 :P level 10 benchmark is $5,000,000, dus nog eventjes te gaan, maar het vordert gestaag!

Zijn er anderen die GTA IV online spelen? Welk level?
                            Laissez Faire

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                              Mass Effect 3 demo...zo even spelen.
                              Fucking ziek is die!!

Comment

• Originally posted by BarBrother View Post
                                Fucking ziek is die!!
                                Ik heb hem net gespeeld ik vond hem niet heel leuk, ik ga hem daarom ook niet kopen, ik geef hem een 6 ofso

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X