Originally posted by Kevster
View Post
Het grote Game-Noob Topic
Collapse
X
-
Originally posted by Falstyr View PostMocht je nog interesse hebben in WoW kun je altijd lid worden van de guild waar ik in zit. Best relaxt en zijn op zoek naar raiders in elke catagorie. We spelen wel alliance dus dat kan een hekelpunt zijn. Doen regelmatig guild dungeon runs en andere dingen.
FPS ben ik meer van de old-school zoals quake/Unreal Tournament. In de tijd van Mplayer.com (wat later Gamespy werd) speelde ik ook competitief online en heb er een aardig zakcentje mee verdiend. Daarna Delta Force en CoD gespeeld. Ook online Enemy Territory, maar dat was iets in de trant van... "ren een besneeuwde berg omhoog en schiet iedereen neer. Boven op de top staat een berg hut wat als spawnspot fungeert. Gooi granaat naar binnen en iedereen is weer opnieuw dood". Geen uitdaging dus. Speel FPS af en toe nog wel eens in Singleplayer voor de fun, maar online boeit het me totaal niet.Whether you think you can, or think you can't, you're right.
Comment
-
Daarom geef ik nooit accounts weg, zelfs niet van runescape. Ik heb toen een tijd terug ook een runescape aanval gehad, waarbij ik gewoon even lekker runescape wilde spelen. Daar ben ik nu ook weer mee gestopt en met WoW ook, maar ik zal het ooit vast wel weer eens willen spelen, dus houd ik mijn accounts altijd gewoon zelf.
Er zitten toch uren van jezelf in en ook geld, zonde om weg te geven of te verkopen.."Straight outta gym"
Comment
-
Enige MMO waar ik mijn account in weggaf was met Dark Age of Camelot. Bots en zo galore. Mensen logde in op een tweede client op dezelfde pc. Plaatste de paladin of priest op follow om je main de nodige buffs te geven. Dat kan in WoW niet...heb het geprobeerd ;p
Ben zelf opnieuw begonnen met WoW omdat ik ook niks anders te gamen had. Alle singleplayer games had ik zo uit en verveelde me. Me broertje en zijn verloofde trokken me dan toch terug in het spel.
Comment
-
http://www.youtube.com/watch?v=kROp6...el_video_title
Je moet echt een monsterlijke computer hebben hiervoor.Whether you think you can, or think you can't, you're right.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostBen een star trek fan. kijk graag sci-fi films. maar dat is totaal iets anders dan sci-fi rpg's om te spelen.
Ik ben nog steeds helemaal hooked. Heb mijn maurauder bijna op lvl 50. Daarna ga ik beginnen met een powertech tank te levelen. Ben met een vriend een guild begonnen die nu ook aardig van de grond aant komen is dus de komende tijd gaat erg leuk worden als we endgame kunnen gaan spelen.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Kevster View PostJammer, Starwars en Startrek is natuurlijk heel wat anders. The Old Republic lijkt heel erg op WoW, alleen op heel veel punten beter. Als je graag WoW speelt en van Starwars houdt dan is deze nieuwe MMO echt een aanrader.
Ik ben nog steeds helemaal hooked. Heb mijn maurauder bijna op lvl 50. Daarna ga ik beginnen met een powertech tank te levelen. Ben met een vriend een guild begonnen die nu ook aardig van de grond aant komen is dus de komende tijd gaat erg leuk worden als we endgame kunnen gaan spelen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
Kanaal: Algemeen
1 hour ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
18 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...20 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...1 day ago
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment