Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• MMO Neverwinter is wel aardig. Maar heb het na een week weer neer gelegd. Het is te oppervlakkig en sommige dingen zijn slecht uitgewerkt. Wordt ook moe van al die geometrische waarschuwingen die je zeggen wat te doen.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
      Ik raak het niet aan omdat het gewoon kut is.
      Als ik een wereld wil bouwen speel ik liever Anno of CitiesXL omdat er een simulator bij zit dat Minecraft niet heeft.
      Helemaal mee eens, Minecraft zuigt. ik wacht nu op die nieuwe sim city, die lijkt me wel gaaf
      Originally posted by IvySection View Post
      Mn stiefbroertje speelde Minecraft en wat je er nou mee kan bereiken snap ik nog steeds niet.

speel de laatste tijd veel Tera en HoN. Tevens ben ik Neverwinter aan het downloaden ben wel benieuwd
      Tera is ook een gek spel ook dikke graphics, heb toen de tijd beta gespeeld maar kon me pc niet helemaal handelen :P
      If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

• Ja ik ga van de week nieuwe pc kopen, deze is na 4 jaar wel aan vervanging toe
        Geen woorden, maar daden.

Comment

• Originally posted by Eeldesports View Post
          Welk lvl ben je atm? En met welke champ speel je?
          Level 28 nu, meestal Lux/Teemo of Jungle Xin Zhoa

Comment

• Originally posted by InfineGhost View Post
            Helemaal mee eens, Minecraft zuigt. ik wacht nu op die nieuwe sim city, die lijkt me wel gaaf

Tera is ook een gek spel ook dikke graphics, heb toen de tijd beta gespeeld maar kon me pc niet helemaal handelen :P
            Tera ook een poos gespeeld, was level 60 op USA. Erg veel gespeeld had full tier12 op mijn lancer. Maar gebrek aan content in die tijd dus raak je er erg snel op uitgekeken. Zieke GFX vraagt echt veel van je computer had er zelfs een nieuw pc voor moeten aanschaffen die tijd.
            Later nog de Euro versie gekocht alleen halverwege gestopt vanwege gebrek aan tijd toffe MMO

Comment

• Game Dev Tycoon
              Ziet er simpel uit, maar er gebeurd zoveel onder dat simplistische uiterlijk. Het is gewoon verslavend zodra ik er aan begin :O
              Game Dev Tycoon | Greenheart GamesGreenheart Games

En dan is er Don't Starve. Een survival game waarbij je echt bezig bent met overleven. Sterf je dan be je ook gewoon dood en moet je overnieuw beginnen. Het is grappig en vaag. Je moet net zoals in Minecraft en zo resources verzamelen en zo langzaam aan allerlei dingen bouwen. Maar in tegenstelling tot die games is bouwen niet het doel. Doel is en blijft overleven. En je gaat een keer dat...en je kan op zoveel verschillende manieren de pijp uit gaan het is af en toe best hilarisch.
              Don't Starve | Survive! Collect! Attack!

Darksiders 2 weer eens een kans gegeven. Maar het is en blijft gewoon een kut game.

Star Craft 2 ben ik weer eens begonnen met wat potjes om er in te komen. Gaat lekker. Net zoals in het begin kun je zo tig divisies omhoog puur door oefenen op de snelheid van je build order. En dan hoef je niet eens enige strategie te gebruiken om tegenstanders te verslaan. Gewoon sneller zijn dan ze volstaat tot Diamand.

Comment

• Met Don't Starve nu met die sterke kerel bezig, hij heeft erg veel eten nodig, en de kalkoenen die mijn bessenstruiken leegroven helpen ook niet echt mee.
                Momenteel heb ik met Wilson (eerste karakter) 17 dagen overleefd, het meisje (tweede karakter) heeft het maar 3 dagen uitgehouden omdat ik door een langpotige vogel geraped werd.
                En nu met die sterke kerel heb ik het al 30 dagen uitgehouden (waarvan 4 met extreem laag HP)

Comment

• ATM helemaal addict aan race sims. Speel eigenlijk alleen nog maar GT5 en wil F1 2012 nog halen of wachten op 2013. Is nog niet veel over bekend wanneer die uitkomt. Nog geen official release date iig.
                  Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

• Originally posted by laurann View Post
                    ATM helemaal addict aan race sims. Speel eigenlijk alleen nog maar GT5 en wil F1 2012 nog halen of wachten op 2013. Is nog niet veel over bekend wanneer die uitkomt. Nog geen official release date iig.
                    Ik speel af en toe NFS Shift 2 en GTR2 als racing sims.

Comment

• Wat gaat het worden? Ps4 of Xbox one?

Comment

• Originally posted by optiflex View Post
                        Wat gaat het worden? Ps4 of Xbox one?
                        PC. De videokaarten van de nieuwe consoles zijn namelijk al outdated op het moment dat ze uit komen. Ook is zo'n console veel te duur als je kijkt wat je er voor terug krijgt. Die Xbox features zullen waarschijnlijk ook niet werken in nederland en het is belachelijk dat je voor 2e hands games een bedrag aan microsoft moet betalen
                        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Maar PC is kut . PS3 kan je samen met vrienden thuis spelen en heb je bijv. maar 1 console nodig. Je hoeft het maar 1x te kopen en nooit uptegrade voor de spellen die er zijn. Computer raakt na zoveel jaar outdated dat je nieuwe videokaart ofzo moet kopen. Xbox vind ik ook kut maar Playstation..... welk spel speel je atm op je pc?

Comment

• Waarom is PC kut?
                            SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Bijv. Cod ofzo kan ik echt niet op de pc spelen. Tuurlijk het kan wennen maar gewoon het geovel met de muis enzo...
                              En volgens mij (kan het ook gewoon fout hebben) ben je meer geld kwijt aan een pc dan om de 5-6 jaar een nieuwe console kopen.

Comment

• Originally posted by Gus View Post
                                PC. De videokaarten van de nieuwe consoles zijn namelijk al outdated op het moment dat ze uit komen. Ook is zo'n console veel te duur als je kijkt wat je er voor terug krijgt. Die Xbox features zullen waarschijnlijk ook niet werken in nederland en het is belachelijk dat je voor 2e hands games een bedrag aan microsoft moet betalen
                                Volgens mij zijn ze dat nu al, en tevens kan je ook met controller spelen op pc.
                                Geen woorden, maar daden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X