Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Iemand The Darkness 2 gespeeld? Vond het weer ouderwets lekker. Alleen jammer dat de killer combo's van de tentakels na een kwartier al vermoeiend en eentonig werden.
nog mensen die pokemon online spelen?
en anders mensen met een xbox die net als mij vrienden zoeken?
Ik zoek geen vrienden ofso heb er genoeg op xbox maar ben altijd wel te vinden voor een lekker potje ouderwets knallen , welke spellen heb je *fingers crossed* geen COD hoop ik, als je BF3 heb ben je mijn vriend :P
If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Nee de graphics trekken mij niet zo, net als Tibia.
Zou best toegeven dat het verslavend werkt, heb zelf ook een spel gespeeld genaamd Travian waar ik heel lang met slechte graphics over weg kon :P
Kwam er laatst achter dat mijn broertje van 16 minecraft speelt met z'n vriendjes. Die hebben heel wat mooie dingen gebouwd zeg. Lijkt wel een soort lego 2.0
Kwam er laatst achter dat mijn broertje van 16 minecraft speelt met z'n vriendjes. Die hebben heel wat mooie dingen gebouwd zeg. Lijkt wel een soort lego 2.0
If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...
Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Unlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
Our Microsoft Azure Fundamentals Microsoft Azure content is time-tested, examined and approved by the best industry professionals. Hence our Microsoft...
Comment