Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hmmmmm. Je zou zoiets ook vanuit iets kleins kunnen opbouwen. Dat je bijvoorbeeld begint met een evenement of review site. Of dat je een programma maker benadert en misschien een internet show kunt starten.
    Gelijk een zender beginnen is niet reëel. Volgens mij is gamekings toch ook klein begonnen?

Leuke ideeën lekker uitwerken, als je erin gelooft gewoon doen. Wil niet irritant zijn ofzo, maar vind het hele ondernemerschap van idee naar daadwerkelijk bedrijf/merk uitermate interessant. Zal er wel over stoppen .
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Gamekings is klein begonnen en niet echt veel groter geworden. Dus als ik klein moet beginnen...bleh dan ben je gewoon 13 in een dozijn en schiet het nog niet op met serieus genomen worden. Laat dan staan om uit die val vrije te komen om door te groeien.

Comment

• WoW »»
        Vet = Spier in rust stand

Comment

• Skyrim - YouTube
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• "Lekker vrouwen slachten...want die zijn toch minderwaardig."
            Dat is iets wat ik gezegd zou kunnen hebben :P

Comment

• Kud - Fifa - YouTube

rofl zo herkenbaar. zit af en toe ook tegen mezelf:
              -GVD Scheids. als hun me zo tackelen gebeurd er niks. Doe ik een staande tackle is het rood!!!
              -GVD ik wilde hem niet naar die rechtermiddenvelder spelen, maar de rechtsvoor. TYFUS SPEL!!

lol

Call of Duté - YouTube
              "Waarom heeft Lady Gaga zo weinig kleding aan?"

Zat van de week te zappen. Dacht wie is die lelijkerd die niet kan zingen? Bleek het Rihanna te zijn.

Staan wel geinige fulmpjes tussen jong

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                Kud - Fifa - YouTube

rofl zo herkenbaar. zit af en toe ook tegen mezelf:
                -GVD Scheids. als hun me zo tackelen gebeurd er niks. Doe ik een staande tackle is het rood!!!
                -GVD ik wilde hem niet naar die rechtermiddenvelder spelen, maar de rechtsvoor. TYFUS SPEL!!

lol

Call of Duté - YouTube
                "Waarom heeft Lady Gaga zo weinig kleding aan?"

Zat van de week te zappen. Dacht wie is die lelijkerd die niet kan zingen? Bleek het Rihanna te zijn.

Staan wel geinige fulmpjes tussen jong

'Hahaha waarom heeft Lady Gaga amper kleren aan?' 'Ik ik weet het niet'
                Geen woorden, maar daden.

Comment

• Die van FIFA is zo toepasselijk bij mij

Er is trouwens 4 dec een nieuwe skyrim uitbreiding uitgekomen. Blijkbaar de 3e al. Ik wist niet eens dat er uitbreidingen waren.
                  BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Net een turk met galatasaray. Speelde beter dan mij en stond met 2-1 voor. Controleerde de wedstrijd en kreeg de indruk dat hij me expres zat te jennen. Hele tijd op pauze drukken als hij in bal bezit was. Schaamteloze last minute passes. En dan in de 75-85e minuut van de wedstrijd scoor ik 3x. Hij verlaat dan de wedstrijd voor het einde met een nederlaag van 4-2 aan zijn broek hehe.

Vind het wel geinig. Zelfs bij een moment van zwak verdedigen even lachen en doorgaan. Domineerde gewoon 3 van de 4 wedstrijd net. en toch 4 overwinningen erbij
                    43 winst, 13 nederlagen, 7 gelijk. niet onverdienstelijk dusver.

Merk wel enorm verschil als ik op dreef ben en wanneer niet. Vandaag snel passes, hoge steekballen, om de keepers heen dribbelen, alle ballen afpakken, tegenstander die mijn bal afpakt meteen in bezit net zoals het Ajax van de jaren '90. Geweldig gewoon als alles lukt.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                      Net een turk met galatasaray. Speelde beter dan mij en stond met 2-1 voor.
                      Haha als je niet had gewonnen was ie nu waarschijnlijk toeterend in zn auto rond aan het rijden Mooi dat je hem verslagen hebt, jammer dat zo'n persoon dan de wedstrijd verlaat als ie achter staat
                      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Inderdaad. Net maar eens gekeken hoe dat Ultimate Team in elkaar steekt. Heb een all white dutch squad gemaakt. Niet de beste spelers die we hebben op de nederlandse velden, maar goed genoeg om met mijn brons/zilveren squad met 2 gold ventjes te winnen van iemand met een geheel gold team. Ging defensief tegen hem spelen en dubbele dekking. Dus de computer gaat dan op de man met de bal af en ik loop als actief poppetje de gaten dicht. Elke pass was voor mij en dan gewoon met verzorgd voetbal uitbreken. Zaten me toch een paar mooie goals bij die 4-0 overwinning :O

eens kijken of ik wat goals op youtube kan zetten

Comment

• Hahaha die filmpjes zijn inderdaad humor. Veel mensen vinden mijn soort humor niet grappig .
                          Volgende fifa editie ga ik zeker kopen voor de ps3. Hoor er allemaal mooie verhalen over. Speel nog gewoon hardcore fifa 09 . Nkufo als spits.

Comment

• Het speelt inderdaad lekker weg in ieder geval. 1x in de paar jaar een orginele versie kopen is best leuk. Hier wat lepe goals.

Fifa 13 PC - Paar lepe balletjes - YouTube

Comment

• Me FUT team...en me grootste uitslag ooit :O

Comment

• Omg 14-0, is dat online tegen een newb? Als je 5-0 achter staat ragequit je hem toch gewoon lolz
                                "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X