Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• @Falstyr

Hhmhm maar eens gaan kijken naar die indie-game dan!
    COH2 inderdaad ook naar uit aan het kijken!
    Denk wel niet dat ik hem ga pre-purchase.
    Defiance ziet er idd ook wel goed uit.
    Waarschijnlijk aanschaffen.

Comment

• Originally posted by InfineGhost View Post
      Ik heb pas Far Cry 3 gedownload was wel zieke game

En ben nu Tomb Raider aant spelen helaas wel allemaal low quality
      heb m ook gedownload, gewoon full quality, vond m niet geweldig ben ook niet zo ver. ben pas bij de 4e gevangene ofzo.
      Make it happen, shock everyone!

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
        heb m ook gedownload, gewoon full quality, vond m niet geweldig ben ook niet zo ver. ben pas bij de 4e gevangene ofzo.
        Heb hem alweer uitgespeeld einde was wel gaar, had wel wat meer verwacht.

Ik kan niet wachten op Battlefield 4 gek die graphics en alles lijkt me echt faking ziek
        If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

• w00t. heb een gratis Company of heroes Beta Key
          *downloaden*

Comment

• ? WTF Is... - Project Shield : Part 1 : The Console - YouTube

? WTF Is... - Project Shield : Part 2 : Playing Skyrim on a handheld - YouTube

? WTF Is... - Project Shield : Part 3 : Tegrazone and Android gaming. - YouTube

Vaag ding. Zie nog steeds niet de toegevoegde waarde. Je moet een sterke pc hebben om het te kunnen gebruiken. En als je zo'n pc hebt....waarom zou je dan in godsnaam zo'n ding kopen. Controller in me pc en op de bank zitten is goedkoper.

Comment

• Originally posted by InfineGhost View Post
              Heb hem alweer uitgespeeld einde was wel gaar, had wel wat meer verwacht.

Ik kan niet wachten op Battlefield 4 gek die graphics en alles lijkt me echt faking ziek
              Eerst je pc maar eens upgraden dan!
              SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Originally posted by jobr View Post
                Ik denk dat het wel meevalt qua grafische belasting gezien Battlefield 3 ook niet al te mild was.

Comment

• tekken tag tournement 2 gehaald. Die had ik nog niet. En saint row 2 was maar een tientje.
                  "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by jobr View Post
                    Ga hem op xbox halen denk :P
                    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

• Sang-Froid: Tales of Werewolves

Een serieus leuke game. Tactisch nadenken waar je vallen neer zet. En welke vallen. Dan nadenken in welke volgorde je wat aanvalt. Je moet rekening houden met de wind en meer ongein. En de gevechten zelf zijn gewoon real time waarbij je moet hakken met een bijl of schieten met je rifle.

Comment

• Komende maand Minecraft 1.6 update

Comment

• Castlevania symphony of the night uitgespeeld op de ps1 JWT
                          "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Het is een rustig weekje qua games releases. Dus weer veel potjes Fifa gedaan en ook Skyrim. Ook wat mods geinstalleerd om het wat op te leuken. Kon niet beslissen om de Imperials of de Stormcloak rebellen te steunen. Dus gekozen voor geen van beiden. Imperials steunen de Aldmeri Dominion wat hatelijk is. De rebellen hebben een hitler als leider. Bedoel waar ze voor staan is geweldig, maar hun leider staat me niet aan. Dus besloot toen maar Dark Brotherhood te doen. Mensen doden die het verdienen om zo de wereld wat beter te maken. Toen ik hoorde dat de Keizer dood moest...ach een bureaucraat meer of minder ligt niemand wakker van. Eens kijken hoe de nieuwe keizer dingen regelt eer ik beslis de Imperials of rebellen te steunen. Moet nog steeds beginnen aan de main quest.

Opgeleukte White Run

Dark Brotherhood shizzle

Toen was het tijd om de Keizer zijn schip eens in me eentje aan te gaan vallen...al kan ik wel astronauch's en assasin's ghosts summonen wanneer het me uitkomt

En de keizer zelf

Comment

• End Game voor bf3 gekocht, fakking vet

Comment

• Leuke foto's falstyr. Ik heb de dark brotherhood ook uitgespeeld, die emperor's robes zijn leuk om mee rond te lopen
                                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X