Fallus, wat betreft het jagen..gedult heb k ook nie, k ga gwn random door zo'n map rijde met me paard dan kom k altijd wel wat wildlife voor op te knallen tegen
Het grote Game-Noob Topic
Collapse
X
-
Originally posted by Falstyr View PostGelukkig de normale standaard onzin zoals ik verwachtte. Ik heb ene mening en daar hoeven jullie echt niet over te gaan huilen. Ik word verweten van gedrag dat jullie zelf tonen.Als jullie gelijk willen hebben krijg je dat van me. Ga echt geen tijd en energie meer verspillen aan dwazen die meteen weer dingen gaan roepen die nergens op slaan.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Weet je wat het is met Fallus.
Hier kan hij stoer doen , doen alsof hij alles beter weet, en de wijsheid in pacht hebben, maar in real life faalt hij behoorlijk.
Je bent een onzeker persoon. Ik ben bij je thuis geweest en dat is al genoeg om te weten dat je een hele rare stoornis hebt.
Je zorgt niet goed voor jezelf en maakt een bende van je leven.
Heel je woning is een grote vuilnisbende, stront een meter hoog in je toilet en je keuken staan de pizzadozen 6 rijen hoog tot het plafond, en dan vraag jij aan mij of ik nog een keer langs wil komen....Nou, wat denk je zelf! Ruim je huis een keer op viesjek
Nou ga je natuurlijk janken dat ik lieg. Maar jij weet zelf wel beter.
Je hebt niet de intelligentie om op een gezonde manier te discusseren, hoe dat komt....zal wel iets van vroeger zijn vermoedt ik. Ik hoor graag bij deze in het rijtje thuis van Ossie , Kevster en nog heel veel andere leden hier. Ik persoonlijk zou mezelf afvragen hoe het komt dat ik elke keer weer ruzie heb met iedereen.....zou dat aan mij liggen of aan al die andere leden?.....Ligt aan jou dombo!ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Dus jij hebt me in een periode gezien dat ik zat te stressen met dingen en denkt dat het er altijd zo aan toe gaat? :P Enige wat hier troep is is die kut kat die niet in zijn bak wil pissen. Maar er voor de rest klopt er geen zak van wat je zegt. En op het forum stoer doen? Als je me echt zo goed kende zou je weten dat ik in real life net zo ben. Het zijn de anderen die op het forum neer praten of stoer proberen te doen naar mij toe, maar als ze voor me neus staan doen ze keer op keer niks meer. Wie is degene die zich anders gedraagt... trieste figuren
Ik kan prima discussiëren als het moet. Maar als de tegen partij keer op keer bewijst geen verstand van zaken te hebben dan ga ik niet eens meer proberen om dingen te onderbouwen naar hun toe. Ze zijn het niet waard en dan het lef hebben om over respect te beginnen keer op keer...get real.Last edited by Falstyr; 17-11-2010, 17:42.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostDus jij hebt me in een periode gezien dat ik zat te stressen met dingen en denkt dat het er altijd zo aan toe gaat? :P Enige wat hier troep is is die kut kat die niet in zijn bak wil pissen. Maar er voor de rest klopt er geen zak van wat je zegt. En op het forum stoer doen? Als je me echt zo goed kende zou je weten dat ik in real life net zo ben. Het zijn de anderen die op het forum neer praten of stoer proberen te doen naar mij toe, maar als ze voor me neus staan doen ze keer op keer niks meer. Wie is degene die zich anders gedraagt... trieste figuren
Ik kan prima discussiëren als het moet. Maar als de tegen partij keer op keer bewijst geen verstand van zaken te hebben dan ga ik niet eens meer proberen om dingen te onderbouwen naar hun toe.
Dat mensen in real-life niet straight to the point met je zijn zal waarschijnlijk komen door het feit dat je een zeer aggressief en zwaar dominant karakter bent. Waardoor ze waarschijnlijk bang zijn dat je de waarheid niet kan handlen. Ik zou je ook eerder negeren/ontlopen dan het risico lopen een blauw oog op te lopen door een of andere wawa met een chromosoom te veel.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
a-sociaal. niks meer dan een eenzijdige perceptie en mening. kan ik geen fuck mee. In tegenstelling tot anderen geef ik gewoon meningen zonder meteen het gevoel te hebben op me lange tenen getrapt te zijn. En dat is precies hoe dit vandaag begon. Omdat een of ander balletje zich weer eens op zijn lange tenen getrapt voelde en er dan mijn probleem van gaat maken. En zich gaat opdringen dat ik me moet gaan aanpassen terwijl hij degenen met het probleem is. Wie kan er dan niet tegen dat anderen een mening hebben en dat niet kan handlen?
Comment
-
eigenlijk is 't enigzins ziekelijk...denk ik ff dat ik met een autoriteit te maken heb vwb onze sport...blijkt 't een retarded fat buddy te zijn met een kort lontje...ik vermoed dat jouw psycholoog inmiddels ook aan een psych toe is..There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.
Comment
-
Originally posted by Kevster View Post
Dat mensen in real-life niet straight to the point met je zijn zal waarschijnlijk komen door het feit dat je een zeer aggressief en zwaar dominant karakter bent. Waardoor ze waarschijnlijk bang zijn dat je de waarheid niet kan handlen. Ik zou je ook eerder negeren/ontlopen dan het risico lopen een blauw oog op te lopen door een of andere wawa met een chromosoom te veel.
Om niet helemaal het topic van fm te verneuken....
Ben verder gegaan met black ops ....grafhics zijn heel erg mooi, alleen de verhaallijn is heel erg zwak.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Ik vond de verhaallijn eigenlijk wel best wel gaaf. Vooral als je op het laatst ontekt dat....... *geen spoiler*
Heb The Force Unleashed 2 al uitgespeeld, beetje jammer zo'n korte game. Vond het wel vet gameplay verder. Verhaal is een klein beetje gay om eerlijk te zijn.
Ga nu beginnen met Medal of Honor.The Sky Ain't The Limit
Comment
-
Originally posted by JingTseng View Posteigenlijk is 't enigzins ziekelijk...denk ik ff dat ik met een autoriteit te maken heb vwb onze sport...blijkt 't een retarded fat buddy te zijn met een kort lontje...ik vermoed dat jouw psycholoog inmiddels ook aan een psych toe is..
Comment
-
Jaloers...neuuuuuuuuh....
Oh..mijn zoon vindt jou ook al een enorme noob..grappig he? ik neem 'm serieus..
maar kereltje...ik jaloers op zo'n trilpudding..je maakt mijn avond goed.bedankt daarvoor dus.There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.
Comment
-
Waarom wordt er hier de laatste tijd zoveel geruzied?
@Falstyr, bij elke vraag of onderwerp doe je alsof jou mening een feit is en dat de rest onzin is, dus dat je goed kan discussieren is bullshit... Daarnaast draai je vaak heen om de kern van de discussie d.m.v persoonlijke aanvallen en mensen kleineren.
@JingTseng, ik ken je niet, en weet ook niet hoe je het precies bedoeld hebt, maar je reageert wel een beetje fel op Falstyr's mening over dat Limburg gebeuren..."I said a glass of juice not gas the jews" - Hitler
Comment
-
Ik heb me strepen al lang en breed verdient. Ik zeg gewoon zoals het is en wat men er mee doet moeten zij weten. Als men uitgebreide uitleg willen gaan ze maar naar Dynobet of iemand anders, want ik heb daar gewoon geen zin meer in. Mensen doen uiteindelijk toch wat ze willen en dan heb ik alleen maar me tijd zitten verspillen aan dwazen. En die dwazen komen uiteindelijke er vanzelf wel achter dat ik gelijk had en zodra ze zelf die nodige lessen geleerd hebben.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
Kanaal: Algemeen
10 minutes ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
17 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...19 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...23 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment