Just Cause 2 gister gehaald, 1 woord: Kan niet beter
Het grote Game-Noob Topic
Collapse
X
-
Originally posted by ijzer View Postkomen er idd erg weinig uit, ik speel ze dan ook redelijk veel. Echter die paar spellen die uitkomen kosten mij zoveel tijd om uit te spelen dat ik genoeg te spelen heb. ME2 35 uur over gedaan (1,5 maand) en nu bezig met Dragon Age (duurt iets van 80 uur geloof ik, dus iig 3 maanden plezier).
Je zou divinity II nog kunnen proberen. Speel je overigens alleen maar RPG's? Of ook games als Alan Wake, Dead Space, Bioshock etc....
En dan uitgespeeld met alles. dus niet alleen main story.
En tja zijn merendeels RPG's wat ik speel. shooters vind ik niks, maar kan het wel tolereren zoals in Mass Effect en Bioshock. Sport games zoals Fifa gaat ook altijd goed.
Race games vind ik ook leuk. Ridge Racer 6, Gran Turismo. Maar Forza en Colin McRae Rally vond ik weer te simpel en saai.
RTS games zijn ook geweldig. Maar op de console spelen ze niet. En om een nieuwe PC aan te spannen heb ik er al een tijdje geen meer gespeeld. Was vroeger online best hoog geclasseerd bij de command and conquer games
Begin van 2010 waren er 6 must haves en 5 side buys die me bezig hielden. Heb er 4 van die lijst. Rest is uitgesteld of de reviews vielen zwaar tegenLast edited by Falstyr; 13-07-2010, 20:37.
Comment
-
Diehard gamer! FFXIII 2x uitgespeeld?! Is dat spel de moeite waard dan? En je hebt toch geen ps3 of heb ik iets gemist?
Misschien kan je je even vermaken met Deathspank. Een arcade-rpg die wordt omschreven als 'Diablo meets Castle Crashers':
DeathSpank Review: Best Game Involving A Purple Thong
Ik ben begonnen aan Dragon Age op de 360, op de ps3 was ie compleet onspeelbaar vanwege de framerate. Ik ben ERG te spreken over het spel en dat voornamelijk vanwege de sfeer en het verhaal. Heerlijk.
Wat dat betreft kan ik mijn live bijna wel afschaffen, ware het niet dat ik af en toe Saint's Row 2 speel met mijn broertje in co-op. Dikke fun!
Comment
-
FF13 is ook voor de xbox360. Game is het niet echt waard en heb het gehaald omdat er niks anders/beters was. Moet toch wat. Kan wel boek lezen, maar heb daar ook 4 series van uit die ik volg. Komende tijd komen daar ook geen nieuwe meer uit.
Dragon Age was mijn grootste verslaving begin maanden van dit jaar. Pas na de 6-7e keer begon het me te vervelen.
Ben wel bezig om weer wat ouderwetse Pen and Paper Dungeons and Dragons 4th edition avonturen te schrijven. Heb ik wat te doen. En in de donkere maanden van het jaar komt mijn groep bij elkaar en spelen we dat.
Comment
-
Originally posted by Fitness-maniak View Postook nog eventjes Bad companie 2 gekog.
k vind hem best tegenvallen
Cod is way better
Heb de eerste 8 uur oid van Dragon Age Origins er op zitten. Erg gaaf spel en de mindere animaties en graphics zie ik al niet meer, speelt gewoon heerlijk.
Comment
-
Originally posted by ijzer View PostBen al dat soort games eigenlijk helemaal zat, CoD, MoH, BFBC etc etc, het is echt ELKE keer hetzelfde. Geen fuck aan, komt bij doe mij maar een verhaal
Manager games zijn ook altijd wel leuk. Ben de laatste tijd verslaafd aan Football Manager. Helaas is me laptop al behoorlijk oud dus moet 2008 spelen ipv de laatste versie. Maar goed... met Ajax werd ik in me tweede seizoen euro cup winnaar. Versloeg Fiorentina met 4-0 hehe. Toen kreeg ik aanbiedingen van Bayern en Barca. Ben naar Barca gegaan. Mucho dinero om grote spelers te kopen.
Ben ook nog steeds op zoek naar een goede Grand Prix manager. Heb Grand Prix Manager van het Windows 95 tijdperk. Is geweldig, maar wil een recentere versie er van. Die oude is niet XP compatibel en kan hem niet spelen
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostManager games zijn ook altijd wel leuk. Ben de laatste tijd verslaafd aan Football Manager. Helaas is me laptop al behoorlijk oud dus moet 2008 spelen ipv de laatste versie. Maar goed... met Ajax werd ik in me tweede seizoen euro cup winnaar. Versloeg Fiorentina met 4-0 hehe. Toen kreeg ik aanbiedingen van Bayern en Barca. Ben naar Barca gegaan. Mucho dinero om grote spelers te kopen.
Thnx!Dumbells build a bigger chest
Barbells build a bigger ego
Comment
-
-
Falstyr, ken je the witcher al? Ik weet niet of jou oude pc/laptop dat trekt, maar dat vond ik wel een goeie RPG. Werd ook door veel reviews schijnbaar goed ontvangen.
Systeem eisen van het spel:
Minimum requirements:
Microsoft® Windows® XP Service Pack 2, Vista (Operating System must be up to date with the latest fixes)
Intel Pentium 4 2.4GHz or AMD Athlon 64 +2800
1 GB RAM for Microsoft® Windows® XP / 1536 MB for Microsoft® Windows® Vista
128 MB Video RAM or greater with DirectX9 Vertex Shader/ Pixel Shader 2.0 support (NVIDIA GeForce 6600 or ATI Radeon 9800 or better)
8.5 GB available hard drive space
DirectX 9.0c compliant soundcard, plus speakers or headphones
DVD-Rom
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
14 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...16 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...20 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment