tja ff je ps om laten bouwen en je kan zo alle spellen van het internet downloaden. zelfde principe =)
Het grote Game-Noob Topic
Collapse
X
-
Originally posted by ijzer View Postontwikkelaars brengen echter steeds meer spellen gewoon niet naar de pc. Het is niet dat het financieel uitsterft maar er komen steeds minder spellen naar de pc. Sommige worden gecancelled (Alan Wake), komen veeeeeel later (gears, halo) of helemaal niet (fable 2). Dat zijn de keuzes van ontwikkelaars
uitsterven kan je dus op meerdere manieren bekijken
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postik maak me meer zorgen dat er sinds kerst maar 2-3 games uit zijn gekomen die leuk genoeg waren om uberhaupt aan te schaffen. Heb Final Fantasy 13 aangeschaft puur omdat ik de gehele serie al heb en dat er op moment helemaal niks te doen was. Mass Effect en Dragon Age meerdere keren uitgespeeld en had wat nieuws nodig. Er worden te veel shooters uitgebracht en te weinig RPG's
Comment
-
Was een geweldige tijd dat ik vroegah op de ps1 tekken 3 speelde.. wat een inmense vechtgame was dat zeg! In die tussentijd zijn er geen tot weinig vechtgames erbij gekomen. Tekken vormde samen met SSF de koplopers van fightgames en doen het nog steeds vind ik.sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
Originally posted by Snikkelbaard View PostIk heb hetzelfde probleem en ben maar gewoon oude RPGs aan het (her)spelen. Deus Ex (Invisible War), Planescape: Torment en Baldur's Gate 1 en 2. Dat zou me bezig moeten houden tot Mass Effect 3 en Dragon Age 2.
Comment
-
Unreal tournement 2004 gespeeld. In een clan gezeten en jaren lang een eigen server gehad.
Begon een beetje dood te bloeden en overgestapt naar de 360.
Rainbow las vegas en cod 4 waren toch wel de leukste games.
Ik heb ook de ps3 maar daar heb ik al 2 jaar niet meer op gespeeld.
Af en toe speel ik cod en gears off war2. Maar dat is ook al weer aan half jaar geleden.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
kinect
kinect van xbox 360 gaat het helemaal worden....
kan niet wachten tot het er is....
voor degene die het nog niet weten:
http://www.youtube.com/watch?v=ZWyO5nOelzY
http://www.youtube.com/watch?v=REnYXw-Fbq4&feature=fvstLast edited by leroyw; 11-07-2010, 16:51.
Comment
-
wow, Mass Effect is binnengelopen in mijn top 3 saaiste overhypte rommel-game van all-time.
Ik speel het voor 15 min, vind er geen fuck aan... Een slecht combat systeem en een timed mission, oh fuck-di-dey wat leuk...
Ik neem een fles wijn erbij, nog steeds geen fuck aan...
Dan stopt het pseudo-fps gedeelte kom ik in een basis terecht waar ik intresse moet tonen en iemand moet gehoorzamen, zonder optie om dat niet te doen...
Na 15 min nog wat verder doelloos rondfucken en met en over "dinges" praten waar ik evenveel om geef dan waar mijn drol van gisteren ligt te drijven, geef ik er de brui aan. Die plaatsinnemende rommel is terug weg van mijn hd...
Heel het spul deed me enorm aan fallout 3 denken, en het enige goede aan die game is dat ik na een uur of 4 spelen de 1 en 2 nog eens compleet doorgenomen heb, me herrinerend aan een tijd waar scifi-rpgs nog fun waren.
Ik neem liever een full-speed schop in mijn kloten van De Jong dan dit soort games nog ooit te moeten spelen...the one and only tabata overlord
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postik maak me meer zorgen dat er sinds kerst maar 2-3 games uit zijn gekomen die leuk genoeg waren om uberhaupt aan te schaffen. Heb Final Fantasy 13 aangeschaft puur omdat ik de gehele serie al heb en dat er op moment helemaal niks te doen was. Mass Effect en Dragon Age meerdere keren uitgespeeld en had wat nieuws nodig. Er worden te veel shooters uitgebracht en te weinig RPG's
Je zou divinity II nog kunnen proberen. Speel je overigens alleen maar RPG's? Of ook games als Alan Wake, Dead Space, Bioshock etc....
@ Genjuro: je hebt geen smaak -_-
@ Leroyw: Kinect gaat zwaar klote worden. De tech is fancy maar als je beseft dat Kinect je vingers niet kan zien ga je inzien hoe dit gedoemd is te mislukken. Als je een racespel speelt, geef je gas, stuur je, trek je de handrem aan, gebruik je de achteruitkijkspiegel, evt een powerup etc. Dat kan dus allemaal niet met kinect. En dan heb je het over een racegame. Bij een shooter is het aantal verschillende inputs nog veel groter en bij een RPG zo debiel groot dat zelfs een console met controller als beperkend wordt gezien.
Kinect gaat alleen maar on-rails spelletjes brengen. Dus spelletjes waarbij het poppetje automatisch voor je rent, de auto vanzelf rijdt en je alleen maar hoeft te sturen etc. Leuk voor je oma, dochter en buurmeisje.
Wat dat betreft wordt The Move een stuk leuker. Eerste impressies van IGN was dat bijvoorbeeld Socom er supergoed mee speelt en Sorcery zag er ook gaaf uit.
Je hebt gewoon een controller nodig, die maakt JUIST dingen mogelijk die je anders niet kan
Comment
-
De Kinect is volgens mij alleen maar gericht op de huisvrouwen en ander vrouwvolk in de gamingwereld. Yahtzee van Zero Punctuation heeft een heel goed artikel over al die nieuwe controlemethoden geschreven. The Escapist : Extra Punctuation: On Kinect and PlayStation Move
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-