Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nu heb je het weer alleen maar over jezelf... Hoe jij je strepen hebt verdiend blabla en de rest is allemaal fout. Misschien moet je eens proberen om je mening te geven als een mening ipv een feit... Daarnaast heeft niet iedereen jou doelen. Jij wilt zo sterk en groot mogelijk worden, maar hebt ook een aardig hoog bf (niks persoonlijks, dat moet je zelf weten) dus probeer jezelf ook eens in iemand anders te verplaatsen of gewoon niet te reageren met hoe het wel en niet moet, maar met een mening.
    "I said a glass of juice not gas the jews" - Hitler

Comment

• Irrelevant. Ook iemand met andere doelen dan die van mij krijgt correcte info.
      Zou wat zijn als alle mensen die ik begeleid heb in de loop der tijd allemaal hetzelfde traning en voedings protocol zouden krijgen. En als ik hun alleen maar meningen zou hebben gegeven zouden ze ook niks bereikt hebben.

Comment

• Oh ja die ene die een halve week met je getraind heeft in je o zo propere huis. Duurde best nog lang voor hem om te realiseren wat voor malloot je bent.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Ik zeg niet dat je alleen maar een 'mening' moet geven, ik zeg alleen dat je niet moet doen alsof alleen jouw manier de juiste manier is.

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
            Oh ja die ene die een halve week met je getraind heeft in je o zo propere huis. Duurde best nog lang voor hem om te realiseren wat voor malloot je bent.
            Wederom weet je niet waar je over praat. Heb nog wel meer mensen begeleid voordat jij überhaupt lid was van dit forum en sinds dag 1 alleen maar onzin lult. Heb namelijk ook op een sportschool gewerkt als fitness instructeur en als personal trainer. En toen besloot ik weer terug me reguliere werk in de logistiek te gaan doen.

@bdeb
            Zolang andere partijen onzin lullen is mijn manier de enige correcte manier. zodra de andere partij laat zien verstand van zaken te hebben en hun manier van doen kan onderbouwen ben ik all ears.

Comment

• Ontopic: wie hier heeft black ops? en voor welke console?

Comment

• Originally posted by BdeB View Post
                Ontopic: wie hier heeft black ops? en voor welke console?
                Ik heb hem voor de pc.

@Faalstyr: Enlighten me. Waarom traint die gozer eigenlijk niet meer met jou? Hij was natuurlijk maar een puny klein mannetje ofzo die jou toorn niet aankon?
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
                  Ik heb hem voor de pc.

@Faalstyr: Enlighten me. Waarom traint die gozer eigenlijk niet meer met jou? Hij was natuurlijk maar een puny klein mannetje ofzo die jou toorn niet aankon?
                  MichaelP? Die heeft circa 3 maanden bij mij getraind. Door problemen in zijn omgeving werd hij gedwongen uit huis te gaan en is toen behoorlijk ver weg gaan wonen. Reistijd werd zodanig dat hij niet meer langs kon komen.

Comment

• Ik ben Dragon Age weer aan het herspelen en ga daarna direct door met Awakening en Witch Hunt om mijn saves klaar te maken voor DA2. Speel nu als Two-Handed Warrior Berserker. Heerlijke games.

Comment

• beetje youtube aan het afschuimen voor let's plays van AC:B
                      the one and only tabata overlord

Comment

• @ Falstyr...verdorie...je was toen toch wel behoorlijk in shape...'t moet gezegd.
                        There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

• Ha ha de Aziatische retard probeert weer een intelligente opmerking te plaatsen.

Comment

• YouTube - Deer Hunter Tournament - Bear Clean Shot

Deze vond k wel chilluh

Comment

• jongens ik wil me er totaal niet in mengen(doe dat dan niet!) maar kunnen jullie
                              je verschillen en verledens even opzij zetten om een forum leuk te houden.
                              laat die ruzies nou weer zitten en ga rustig verder met het forum,neem niet alles
                              zo serieus en zorg dat je niet te vel reageert op meningen die hebben we namelijk allemaal.
                              ps
                              ik wist trouwens niet dat mensen hier elkaar zo haatten
                              BP 4x100 SQ10x100 DL12x100

Comment

• Nou om weer verder te gaan met het topic: iedereen gaat weer verder met dragon age dus zal ik dat ook maar weer is gaan doen denk dat ik eerst nog ff het verhaal uit ga spelen met een character waarmee ik toch al bijna klaar ben en dan weer awakening uitspelen
                                BP 4x100 SQ10x100 DL12x100

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X