Nu heb je het weer alleen maar over jezelf... Hoe jij je strepen hebt verdiend blabla en de rest is allemaal fout. Misschien moet je eens proberen om je mening te geven als een mening ipv een feit... Daarnaast heeft niet iedereen jou doelen. Jij wilt zo sterk en groot mogelijk worden, maar hebt ook een aardig hoog bf (niks persoonlijks, dat moet je zelf weten) dus probeer jezelf ook eens in iemand anders te verplaatsen of gewoon niet te reageren met hoe het wel en niet moet, maar met een mening.
Het grote Game-Noob Topic
Collapse
X
-
Irrelevant. Ook iemand met andere doelen dan die van mij krijgt correcte info.
Zou wat zijn als alle mensen die ik begeleid heb in de loop der tijd allemaal hetzelfde traning en voedings protocol zouden krijgen. En als ik hun alleen maar meningen zou hebben gegeven zouden ze ook niks bereikt hebben.
Comment
-
Oh ja die ene die een halve week met je getraind heeft in je o zo propere huis. Duurde best nog lang voor hem om te realiseren wat voor malloot je bent.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Kevster View PostOh ja die ene die een halve week met je getraind heeft in je o zo propere huis. Duurde best nog lang voor hem om te realiseren wat voor malloot je bent.
@bdeb
Zolang andere partijen onzin lullen is mijn manier de enige correcte manier. zodra de andere partij laat zien verstand van zaken te hebben en hun manier van doen kan onderbouwen ben ik all ears.
Comment
-
Originally posted by BdeB View PostOntopic: wie hier heeft black ops? en voor welke console?
@Faalstyr: Enlighten me. Waarom traint die gozer eigenlijk niet meer met jou? Hij was natuurlijk maar een puny klein mannetje ofzo die jou toorn niet aankon?The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Kevster View PostIk heb hem voor de pc.
@Faalstyr: Enlighten me. Waarom traint die gozer eigenlijk niet meer met jou? Hij was natuurlijk maar een puny klein mannetje ofzo die jou toorn niet aankon?
Comment
-
@ Falstyr...verdorie...je was toen toch wel behoorlijk in shape...'t moet gezegd.There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.
Comment
-
jongens ik wil me er totaal niet in mengen(doe dat dan niet!) maar kunnen jullie
je verschillen en verledens even opzij zetten om een forum leuk te houden.
laat die ruzies nou weer zitten en ga rustig verder met het forum,neem niet alles
zo serieus en zorg dat je niet te vel reageert op meningen die hebben we namelijk allemaal.
ps
ik wist trouwens niet dat mensen hier elkaar zo haattenBP 4x100 SQ10x100 DL12x100
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
16 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...18 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...22 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment