Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• games

als we nou echt eerlijk zijn de laatste tijd komen er inderdaad klote spellen uit, van de consoles heb ik alle spellen die er zijn en heel soms zit er een spel bij wat je uit wilt spelen voor de rest verdwijnt alles in de kast.

call of duty is zover doorgetrokken dat het saai begint te worden, ze willen zelfs het nieuwe deel in de ruimte gaan laten afspelen??

beter gewoon goeie spellen met verhaal lijn erin die goed in mekaar gezet zijn.

zie mass effect, gears of war etc

zo zie je het ook met die final fantasy serie word allemaal veel te lang doorgetrokken. ( goed voor de ontwikkelaars want die verdienen genoeg, slecht voor de games )

iedereen heeft een eigen smaak met spellen en zal ook wel zo blijven, de echte gamers kennen het nog wel atari,amiga,commodore, kan me het eerste spel op de amiga nog wel herinneren toen ik klein was zat ik tot in de nacht mee op haha.

Comment

• Het moet allemaal groter publiek aanspreken. De echte gamer is een niche groepering die enorm benadeeld word inderdaad. Ik download de meeste games en ben ze na 5mins beu. Het is enorm zelden dat een game waard is om te kopen. Er komen tegenwoordig meer games in korte periode uit...allemaal crap games zoals Fable, Assasins Creed, Black Ops, Two Worlds 2, Gothic 4

Wil niet iemand zijn die zegt: "vroeger was alles beter". Maar het begint er wel verdomd vaak op te lijken.

Comment

• het ligt er ook wel aan of je hem download of niet is het een hele brute game dan maakt dit niet uit maar als je een spel koopt gewoon uit de winkel dan wil je hem liever uitspelen dit heb ik tenminste.
        BP 4x100 SQ10x100 DL12x100

Comment

• als ik hem koop en het is bagger dan zet ik hem gewoon te koop. deel van geld terug en stoppen in een nieuwe game die het misschien wel waard is.

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=lPY48dyFTYc

Comment

• Hoewel de meningen erover verdeeld zijn ben ik helemaal verslaafd aan Assassins Creed: Brotherhood. Dit is al de derde nacht op rij dat ik pas om 4 uur in bed lag omdat ik maar door en door en door wilde spelen. Je kan zo ontzettend veel doen buiten de gewone verhaallijn om. Je hoeft je echt niet te vervelen. Plus, het verhaal is echt geniaal. Deel II en III maken de flop van deel I meer dan goed.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• MW2 blijft me wel boeien, ondanks dat ik heeel veel punten heb aan de game waar ik me mateloos aan erger, is de hardcore mosh pit wel erg fijn om te spelen. Alle game modus lekker hardcore. En de killstreaks zijn erg tof, wapenkeuze en combinaties daarin.

om de vele negatieve punten maar even weg te laten

Comment

• Oldschool gaming <3
                  On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Cataclysme almost arrived!!!!

Comment

• Als ik geen toetsenbord heb. Dan is de game na 15min saai. Consoles imho bagger. Als ik al de moeite neem om eens naar een nieuwe game te zoeken moet ik min een trail spelen. En van de 10 gekraakte versies die ik uitprobeer vind ik er 9,5 bagger.
                      Daar zit dan ook heb probleem met consoles. Weg geld. En weer een kutspel rijker.

Controller. Je en kan ik toch ook aansluiten op mijn pc. (om hem na 3 maanden ongebruikt maar weer op te ruimen)

Doom. C&C, Halo, Ultima konden me wel bekoren.

Wat speel ik dan wel. WoW. Niks verslaafd. Het is maar een game. Ik ga echt geen afspraken maken om op woensdag avond dit of dat te doen. Als ik dan geen zin heb of met een chick aan het chatten ben ga ik ook echt niet online gamen.
                      Overigens. Leuk verhaal van Falstyr. Maar totaat irrelevant. Elke euro die je uitgeeft aan een console is een extra euro. Die pc die heb je namelijk toch al. Of wou je je bankzaken. betalingen, en brieven op je Playstation maken.

Het is toevallig dat ik binnenkort een andere krijg. Nu heb ik een pc met nog een, ja houd je vast AGP kaart. WoW draait prima. Niet hoogste setting. Boeit me voor geen meter. Het ziet er goed uit. schaduwen staan aan. Lagg vrij in de grote steden.
                      Kosten: 13 euro voor 40uur gemiddeld per maand. Welke andere hobby kan daar tegen op.

PC powers the dragon.
                      Zugg zugg!

Comment

• Ben nu Command & Conquer: Tiberium Wars aan het downloaden?

Top?
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Geen idee. Sinds EA het over genomen heeft is die serie met Generals en alles er na bagger geworden. En van wat ik gezien heb dat ze nu dat hele basis bouwen hebben vervangen door 3 grote constructies die overal met je mee gaan lijkt het me helemaal niks meer.

Starcraft 2 is de enige ouderwetse RTS die nog acceptabel is. En Warhammer 20 en 40.000 serie ook.

Comment

• waar jij het over hebt Fal is tiberian twilight, dat is cnc 4

Ik vind persoonlijk Tiberium wars echt geniaal. De graphics zijn echt top, gewoon serieus, niet dat kinderlijke van Red alert 3. De uitbreiding vind ik echt nice, kane's wrath.

Comment

• vanaf ronde 6 werd het gezellig, toen begonne ze echt te rennen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X