Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sinds vorige week lvl 85 op mijn warlock. Samen met 10 andere mensen uit mijn woonplaats gaan we vandaag onze eerste raid doen, lijkt me moeilijk met al die blauwe gear hahaha.

Wat ik wel jammer vind van Cataclysm is dat heroic dungeons minstens 2 uur in beslag nemen, hebben jullie hier ook last van??

Comment

• Heroes of Newerth!

Comment

• YouTube - Tom Clancy's H.A.W.X - Free Flight

Tom Clancy's H.A.W.X een van de beste ''vlieg'' games ooit gemaakt vind k, grafisch heel mooi en ook goeie storyline en gameplay.
        multiplayer is wat minder

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=QjMdtI19jkg

http://www.youtube.com/watch?v=AKey2DGu32o

Comment

• Net gehoord dat er een nieuwe elder scrolls uitkomt in 2011 heb er nu al zin in.
            BP 4x100 SQ10x100 DL12x100

Comment

• Originally posted by Training Niels View Post
              Net gehoord dat er een nieuwe elder scrolls uitkomt in 2011 heb er nu al zin in.
              kan niet wachten. hoop alleen niet dat het weer een dumbed down 13 in een dozijn RPG gaat worden. Heb daar nu onderhand wel genoeg van na two worlds 2 en gothic arcania.

Comment

• als elder scrolls 5 niet bevalt dan koop je toch dragon age 2 die komt ook rond de winter uit
                BP 4x100 SQ10x100 DL12x100

Comment

• ik heb gister left 4 dead 2 op de imac gekocht via steam.
                  duurde fuvking 3 uur om te downloaden/instaleren, nadat ie geinstaleerd was het volgende probleem: dat ik snow leopard 10.6.4 nodig had, ik naar de winkel heb mijn babeltje gehouden bij die vent, hij zeg alsjeblieft dit CD downloaden en dan kun je spelen, ik keek naar de prijs 30 euro..... terwijl dat fucking spel een 10tje heeft gekost, njaa was er heel de dag zoet mee.

toen ik het spel kocht was het 10.00 uur en wanneer ik het kon spelen was het 20.30.

vind trouwens wel dat het alleen maar zombie's knalllen is verder niet echt boeiend verhaal.
                  Make it happen, shock everyone!

Comment

• YouTube - Modern Warfare Intro - BAAAASJE

Ben trots op me nieuwe intro

Comment

• week geleden bad company 2 gehaald.. alles kan kapot hahah yess
                      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by kojak View Post
                        week geleden bad company 2 gehaald.. alles kan kapot hahah yess
                        is veel beter dan welke cod dan ook

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
                          is veel beter dan welke cod dan ook
                          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• YouTube - Deer Hunter Tournament - My Bears

Comment

• Badkuip company 2 is idd veel beter dan COD, enjah luister alleen nog maar gta san andreas soundtracks want die zijn best wel GENIAAL

ohja en fallout new vegas mag er ook wel zijn
                              verheug me ook op elder scrolls 5 komt pas 11 november 2011 uit
                              Last edited by Train_Hard; 27-12-2010, 17:12. Reason: iets vergeten

Comment

• Ik heb van mijn ouders een xbox360 gekregen.
                                het zat in een pakket met een kinect erbij + een spel.(kinect
                                is zoiets als een wii maar je hebt er geen controller voor nodig)
                                Had Assassin Creed I gekocht en vind de game echt schitterend,
                                de details van het spel zijn geniaal.
                                Ik heb hierdoor al een paar dagen niks anders gedaan dan
                                zitten gamen, en er zullen er nog veel volgen.

Maar ik ben van plan om binnenkort Assassin II en Assassin brotherhood
                                aan te schaffen
                                Strongman: A sort of equal parts powerlifter, bodybuilder, triathlete and Olympic athlete.
                                All rolled into one.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X