het is een begin..........
Collapse
X
-
Mijn god!
Dat ze het zo ver laten komen vind ik ongelovelijk!
@ gameface ik weet niet wat je hebt gezegd maar je zal het wel heel erg bont hebben gemaakt gezien het commentaar van Gen....Niet handig.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
@ phoenix ..Dat zijn onze zaken niet...........
zoals de titel al luidt..... het is een begin.
Ik zag een tijdje terug op dr phil een soort van afvalrace met mensen die net zo zwaar waren als deze dames... als je het zo ver hebt laten komen valt het niet mee om van je luie reet af te komen en er iets aan te gaan doen. Toch is het nooit te laat lijkt me.
Ook deze mensen zullen op den duur beseffen dat ze op deze manier voor hun 50e kunnen overlijden aan de gevolgen van hun overgewicht...
Ik heb me kapot gelachen om de filmpjes, maar eigenlijk is het diep triest................uut grunn!
Comment
-
50.000 kalorieen pd??
damn dan moet je toch wel aan potten nutella leeglepelen, mayo drinken en dat soort zaken gaan denken....
ziek...
Op tv zeggen die lui ook vaak dat ze gelukkig worden als ze eten, laatst was er eentje aan de hartbewaking, met zuurstofslangen in zn neus +/- 300 kilo zwaar, doodleuk aan het verkondigen dat ie gelukkig werd van eten..... ik denk dat je het kunt zien als bijv een heroine verslaving...wetende dat je jezelf naar de kloten helpt maar niet kunnen stoppen.uut grunn!
Comment
-
Originally posted by elpadrone View Post50.000 kalorieen pd??
damn dan moet je toch wel aan potten nutella leeglepelen, mayo drinken en dat soort zaken gaan denken....
ziek...
Op tv zeggen die lui ook vaak dat ze gelukkig worden als ze eten, laatst was er eentje aan de hartbewaking, met zuurstofslangen in zn neus +/- 300 kilo zwaar, doodleuk aan het verkondigen dat ie gelukkig werd van eten..... ik denk dat je het kunt zien als bijv een heroine verslaving...wetende dat je jezelf naar de kloten helpt maar niet kunnen stoppen.
ja ze zeggen allemaal dat ze gelukkig ervan worden maar ik geloof er niets van. waarom dan op tv? Ze willen kenbaar maken dat ze geholpen willen worden maar doodleuk zeggen dat ze het heerlijk vinden om zich zelf vol te douwen.
Ik kan er persoonlijk niet naar kijken uit ergenis of er moet een ziekte aanwezig zijn. maar anders vind ik het maar eigen schuld dikke bult.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment