WK voetbal 2010

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nog twee minuten, wie volgt het?
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

ik kijk,

Spanje-Nederland finale trouwens

Comment

Ik zit te kijken!
        Burn the fat, Feed the muscle

183 cm, 10% BF, 80 kg

Comment

vanavond frankrijk-uruguay, interessante wedstrijd al
          "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by melvinafca View Post
            Denk het ook.

Eerste 30 minuten waren waardeloos.

Comment

ik kijk,

Ik dacht dat er een ding zeker was en dat was dat Spanje en Nederland niet beiden in de finale konden, of heb ik dat fout?

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
                Ik dacht dat er een ding zeker was en dat was dat Spanje en Nederland niet beiden in de finale konden, of heb ik dat fout?
                Heb je fout.

Comment

Originally posted by Roy P View Post
                  Heb je fout.
                  Ok, ik ga het speelschema nog maar eens goed bekijken dan, werkt dus niet zoals anders dat 2 helften naar elkaar toe werken, ik dacht dat er een in de finale kwam van groep A tot en met D en 1 van E tot en met H.

Comment

Zijn er nog mensen die speciaal vrij hebben genomen als Nederland moet voetballen?
                    Of die zich maandag ziek melden omdat ze zogenaamd ziek zijn

Ik moet werken maandag....zal wel lekker rustig zijn overal.
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Wat was die doelman van Mexico barslecht

De aangename verrassing van ongetwijfeld die Modise, haal die maar naar Europa.
                      Al bij al vond ik het maar een zwakke openingsmatch, hopelijk brengen de Fransen wat meer straks.
                      Carpe Diem

Comment

Originally posted by Crook View Post
                        Wat was die doelman van Mexico barslecht
                        En klein, 1 meter 74.

M'n voorspelling klopte, 1-1 (had dit eerder in die Hyves WK poule dinges ingevuld).

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                          Zijn er nog mensen die speciaal vrij hebben genomen als Nederland moet voetballen?
                          Of die zich maandag ziek melden omdat ze zogenaamd ziek zijn

Ik moet werken maandag....zal wel lekker rustig zijn overal.
                          hoef geen vrij te nemen. op het werk hebben ze 1 grote ruimte ingericht met oranje frivoliteiten en een enorm groot HD tv. Vandaag hebben ze elke werknemer een oranje shirt gegeven om te dragen tijdens de wedstrijd.

Het is zo dat we 1 uur per dag in totaal aan pauze hebben. En er wordt verwacht dat we ter compensatie 1 uur langer aanwezig blijven die dag omdat de wedstrijd meer tijd dan 1 uur in beslag neemt. Dus ik begin maandag om 8 uur ipv 9 want een uur langer blijven in de avond zie ik niet zitten.

Poule A vond ik de meest lastigste om te voorspellen qua uitslagen per wedstrijd en wie er ook daadwerkelijk door zou gaan. Ik had een 1-2 voor Mexico en later aangepast naar een 0-1...en nu werd het 1-1. Ach ja...

Het valt me trouwens op hoe weinig wedstrijden van de groepfase nu echt interessant zijn om te kijken. Dat zijn er maar 5-6 in totaal. Dan heb je nog 4 wedstrijden die op doelpunten festijn gaan eindigen. En de rest is het niet eens waard om te zien.

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
                            In mijn poule kwam ik gewoon uit op Spanje-Nederland. Lijkt me sterk dat daar een fout in zit.

Comment

In mijn poule kwam ik gewoon uit op Spanje-Nederland. Lijkt me sterk dat daar een fout in zit.
                              Klopt mijn fout.

Comment

Net rode kaart voor Uruguay en nog 10mins te gaan...

Dusver eerste speel dag vond ik Zuid-afrika wel verrassend. De 1-1 was 1 van de 3 mogelijke uitslagen die ik had bedacht, maar uiteindelijk voor een 0-1 Mexico gegaan. Moet een keuze maken en de mijne was fout wat dat betreft. Mexico en Zuid Afrika zijn wat mij betreft de twee die door gaan in Poule A

Uruguay-Frankrijk is een trieste pot zoals al verwacht. Beiden zijn gewoon slecht ongeacht wat voor reden er voor is. Anelka met zijn acties en knullig bal verlies, passes op Ribery die te laat gezien worden en als er dan gepasst wordt dan is het recht in de voeten van een tegenstander. Uruguay speelt ook niet echt als een team wat iets op een WK te zoeken heeft. Laag bal tempo, hoop gerommel met af en toe een wild schot van afstand die nergens op slaat of een per ongeluk kansje op het doel. Is gewoon erg amateuristisch en irritant om te zien van beiden partijen. Had een 1-1 voorspelt omdat ik had verwacht dat 1 van die kansjes die per ongeluk voor zouden komen er wel in zouden gaan. Maar het blijft bij 0-0 dusver... ook een gelijkspel dus boeiend :P

-edit-
                                nu frankrijk met 1 man meer speelt hebben ze opeens wel de mogelijkheid om sneller de bal rond te laten gaan in de laatste 5 minuten. lekker op tijd begonnen met spelen flapdrollen.
                                Last edited by Falstyr; 11-06-2010, 21:21.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X