WK voetbal 2010

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Idd een lekker doelpuntje van Honda. Wel een teleurstellende wedstrijd van Nederland. Gelukkig werd het een beetje leuker om te bekijken toen Elia erin kwam.

Comment

• Ik wist gewoon dat Honda zou scoren.. Sinds vorig seizoen (VVV) heb ik hem gevolgd, geweldige speler!
      Dumbells build a bigger chest
      Barbells build a bigger ego

Comment

• die had m'n grootmoeder ook gescoord
        wat een kutmatch trouwens
        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Originally posted by roelinho View Post
          die had m'n grootmoeder ook gescoord
          Dat betwijfel ik.

Comment

• Die bal valt per ongeluk in z'n voeten, hij krijgt hem vervolgens amper onder controle en dan heeft hij hem maar binnen te tikken. Mijn grootmoeder had die meteen achter het steunbeen binnengeknalt.
            "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Ik zeg ook niet dat het een wereldgoal was, maar de kwaliteiten van de speler staan er los van.

Comment

• tot nu toe alle wedstrijden gezien maar beetje buiten dit topic gebleven.
                Nu ga ik hier ook masaal posten xD

onze oosterburen vond ik tot nu toe het best spelen met ook een verdiende 4-0 winst.
                engeland zonde van die blunder maar was ook niet sterk.
                verder nederland vond ik ook zwak maar wel gewonnen

verder vond ik griekenland onder niveau presteren en net zoals frankrijk en servie dramatisch spelen voor hun doen.
                Calisthenics / Street workout

Comment

• tot nu toe nog geen 1 wedstrijd gezien met een potentiele wereld kampioen. is allemaal amateuristisch met de fouten die gemaakt worden. En dan heb ik het niet alleen over de keepers.

Comment

• Ben benieuwd naar Spanje en Brazilië.
                    Groeten

Comment

• ik snap geen kut van voetbal

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                        tot nu toe nog geen 1 wedstrijd gezien met een potentiele wereld kampioen. is allemaal amateuristisch met de fouten die gemaakt worden. En dan heb ik het niet alleen over de keepers.
                        idd zoals veel mensen zeggen, geloof ook wel dat die bal niet helemaal klopt veel hele goeie keepers hebben makkelijke ballen niet klem vast.

ook veel vrijetrappen waar de bal gewoon niet daalt gewoon 4 a 5meter over zijn vind ik raar van sommige toppers die vaak heel zuiver op doel schieten.
                        Calisthenics / Street workout

Comment

• Originally posted by roelinho View Post
                          Die bal valt per ongeluk in z'n voeten, hij krijgt hem vervolgens amper onder controle en dan heeft hij hem maar binnen te tikken. Mijn grootmoeder had die meteen achter het steunbeen binnengeknalt.
                          Ik heb het nog eens teruggezien, en hier ben ik het dus absoluut niet mee eens.

Comment

• YouTube - ROBERT GREEN Fail Usa vs England--Robert Green Own Goal, own goal!!!!

Comment

• mochten op het werk kijken. heel het bedrijf lag gewoon 2 uur stil. heb alleen de eerste helft gekeken. was zo slecht dat ik daar me vrije tijd niet voor op wilde geven. en er zat een eikel met vuvuzela te proberen lachers op zijn hand te krijgen. heb dat plastic ding op zijn kop kapot geslagen en toen had ik de "lachers" op me hand. wat een kut ding zijn die vuvu's.

Comment

• Bij Slowakije ook zo'n blunder, ik kan op dit moment alleen even geen filmpje vinden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X