Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik vond Duitsland tot nu toe het beste spelen. Nu nog even kijken of Italië er nog iets moois van kan maken of dat Paraguay er nog een paar doelpunten bij kan scoren.
Ik verheug me al op morgen met Portugal - Ivoorkust en Brazilië - Noord Korea.
Yes! Vandaag goede dag voor mijn poule... NL 2-0 en Italie 1-1 goed voorspelt! Had alleen op een doelpunt van Kameroen gerekend, die had ik ook op 1-1.
Vandaag een schitterende wedstrijd: Slowakije - Nieuw-Zeeland
gewaagd zullen ze wel aan elkaar zijn, maar echt niveau is het niet, ik kijk meer uit naar brazilie en noord korea. Ben benieuwd wat noord korea allemaal kan.
gewaagd zullen ze wel aan elkaar zijn, maar echt niveau is het niet, ik kijk meer uit naar brazilie en noord korea. Ben benieuwd wat noord korea allemaal kan.
nieuw zeeland heeft spelers erin staan die niet eens een voetbal team hebben
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment