timmy simons zit vooral op de bank
WK voetbal 2010
Collapse
X
-
Originally posted by wzoet View Postschweinstieger? die heb ik weinig gezien dit toernooi. ik denk dat je muller bedoelt
Verder is Kuyt verreweg de beste allrounder die we hebben. Gozer is erg goed. In combinatie met Robben en/of Sneijder dodelijk. Snap daarom ook niet dat we Van Persie voorin hebben staan, die heeft nog geen zak veroorzaakt."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostStront uit je ogen halen dan, Schweinsteiger is een bizar gevaarlijke speler.
Verder is Kuyt verreweg de beste allrounder die we hebben. Gozer is erg goed. In combinatie met Robben en/of Sneijder dodelijk. Snap daarom ook niet dat we Van Persie voorin hebben staan, die heeft nog geen zak veroorzaakt.
Mij hoor je ook niet zeggen dat die niet gevaarlijk is. Anyway ik heb ook niet alle wedstrijden gezien. In de media word die naam muller vaak geroepen.. my bad
Ik hoop dat we tegen Duitsland komen. duhh zou een droomfinale zijn en denk ik het gunstigs om tegen te spelen. zo ff vrij vragen voor dinsdag.sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostStront uit je ogen halen dan, Schweinsteiger is een bizar gevaarlijke speler.
Verder is Kuyt verreweg de beste allrounder die we hebben. Gozer is erg goed. In combinatie met Robben en/of Sneijder dodelijk. Snap daarom ook niet dat we Van Persie voorin hebben staan, die heeft nog geen zak veroorzaakt.
Betreffende Kuyt, de voetballer die het hardste werkt op het veld en altijd op het beslissende moment op de juiste plaats staat. Hem mogen ze een kans in de spits gunnen in plaats van Van Persie. Sneijder erachter, Robben en Elia op de flanken.“We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”
Comment
-
Originally posted by roelinho View Post@ checker: schweinsteiger is echt de motor van duitsland
@ Roelinho
Duitsland maakt ze af."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
@Revius: Omdat het de meest logische oplossing is, van der Vaart is niet veel beter en mist wat snelheid ten opzichte van Elia. Misschien is het zelfs wel een idee om Van Persie weer op de flank te zetten kan hij net zo goed spelen en komt hij misschien beter tot z'n recht dan als centrumspits.
@roelinho: Het is idd een goede spelverdeler waardoor het voorin goed loopt, maar het gevaar komt echt van Özil, Müller en Klose.
Vanavond zie ik het wel, heb geen bepaalde favoriet. Beide teams worden lastige tegenstanders in de finale, Duitsland misschien iets lastiger dan Spanje. Ik ben benieuwd, ga in ieder geval extra vroeg trainen zodat ik de wedstrijd nog kan zien. Spanje zou wel gunstiger voor me toto zijn aangezien ik Nederland en Spanje in de finale heb gezet.“We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”
Comment
-
spanje heeft de voorbije jaren dan ook maar 2 keer verloren ofzo
als duitsland voor kan komen, geef ik ze een kans, maar ik acht spanje veel sterker"We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 hour ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...6 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-