WK voetbal 2010

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 0-2....damn rofl.
    ik ben altijd nauwkeurig vlak voor een wedstrijd dan een week er voor :P

mijn schatting mexico door als groepswinnaar is dus toch niet zo gek.
    Frankrijk en Urugauy had ik dicht bij elkaar geplaatst met Frankrijk die net tweede werd. Maar denk nu dat Urugauy als tweede door gaat naar de 8e. Frankrijk is gewoon een kut land.

Comment

• even gekeken. Mexico gaat winnen van Uruguay. Dus dat moet Frankrijk-zuid Afrika eentje winnen met redelijk groot doelsaldo willen ze door gaan. Aint gonna happen. Frankrijk ligt er uit zoals het hoort.

Comment

• 0-2 inderdaad, lachwekkend ..
        Dumbells build a bigger chest
        Barbells build a bigger ego

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
          0-2....damn rofl.
          ik ben altijd nauwkeurig vlak voor een wedstrijd dan een week er voor :P

mijn schatting mexico door als groepswinnaar is dus toch niet zo gek.
          Frankrijk en Urugauy had ik dicht bij elkaar geplaatst met Frankrijk die net tweede werd. Maar denk nu dat Urugauy als tweede door gaat naar de 8e. Frankrijk is gewoon een kut land.
          Damn frankrijk zakt wel echt door het ijs...had ze 2-1 laten winnen, maar wat een waardeloze wedstrijd van ze.
          Weer geen punten grrr
          1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

had 3-0 voor argentinie voorspelt. 4-1 heb ik maar 5 van de 10 punten voor gekregen
            Griekenland geen idee wat die gedaan hebben..
            Frankrijk-Mexico had ik 1-1 ingevuld halve week voor het toernooi begon. maar nu zou ik het liever veranderen in een 0-2 overwinning voor mexico als ze nu wel de kansen benutten die ze tegen afrika lieten liggen.

Maar ik vind het WK dusver het slechtste en saaiste ooit. Dacht dat het aan mij lag, maar schijnbaar klagen de voetbal analytici er ook over de laatste paar dagen. We hebben nog geen 1 team fatsoenlijk zien voetballen op duitsland na. Allemaal van die kut passes en gebrek aan schoten maakt het gewoon een kut toernooi dusver.
            ik moet zeggen dat ik vandaag nog toch aardig genoten heb van Argentinie, ben benieuwd wat maradona gaat doen met die luxe-probleem voorin. Hoop op Aguero - Higuain - Messi
            I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

even gekeken. Mexico gaat winnen van Uruguay. Dus dat moet Frankrijk-zuid Afrika eentje winnen met redelijk groot doelsaldo willen ze door gaan. Aint gonna happen. Frankrijk ligt er uit zoals het hoort.
              Denk je niet dat ze het op gelijk spel gooien?
              Ik had ook 1-0 voor mex tegen uru...
              1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

• Originally posted by brainiac View Post
                ik moet zeggen dat ik vandaag nog toch aardig genoten heb van Argentinie, ben benieuwd wat maradona gaat doen met die luxe-probleem voorin. Hoop op Aguero - Higuain - Messi
                Maradona gaat het verneuken. Die man is als coach waardeloos.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                  ik denk dat nu alleen de spelers t nog kunnen verneuken. De enige fout die hij misschien gemaakt heeft is dat die cambiasso en zanetti thuis heeft gelaten.

En persoonlijk zou ik aguero ipv. tevez opstellen. Waarop zal maradona t gaan verneuken?
                  I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

En mateloos irritant. Hoewel de regie daar ook een rol in speelt.
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Neu hij verneukt niks, denk dat zijn tactische invloed zeer gering is.
                      Denk zelf dat met Aguero erin Messi een beter maatje heeft voor combinaties. Twijfel trouwens zelfs na die hattrick nog over Milito vs. Higuain.
                      Groeten

Comment

Maradona gaat wel gewoon naar de 8ste finale maar ze worden geen WK winnaar.
                        Calisthenics / Street workout

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                          Neu hij verneukt niks, denk dat zijn tactische invloed zeer gering is.
                          Denk zelf dat met Aguero erin Messi een beter maatje heeft voor combinaties. Twijfel trouwens zelfs na die hattrick nog over Milito vs. Higuain.
                          Inderdaad. Coach heeft niet zoveel invloed. Hij heeft een staf om zich heen die goed genoeg is en de trainingen en alles verzorgd. Maradonna zet de opstelling neer en tot nu toe is die gewoon goed en presteert. Zie niet waarom Argentinie niet bij de top gaat eindigen. Het is 1 van de zeer weinige teams die nog een beetje fatsoenlijk voetbal laat zien.

Comment

• De enige echte grap van Argentinië vind ik Gutierrez, de rest vind ik totaal niet vreemd. (Zanetti had daar dus moeten staan)
                            Groeten

Comment

• Je zou denken dat Uruguay en Mexico had idd op een akkoortje gooien, maar ze willen toch eigenlijk wel allebei Argentinie ontlopen in de 8ste finale
                              sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

• Originally posted by wzoet View Post
                                Je zou denken dat Uruguay en Mexico had idd op een akkoortje gooien, maar ze willen toch eigenlijk wel allebei Argentinie ontlopen in de 8ste finale
                                Dus mijn poule kan nog kloppen...Mex-Uru:1-0 en Fra-ZAF:1-0
                                1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X