WK voetbal 2010

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ...

...Laten we het hopen.

Comment

• Duitsland moet blijven. Ghana moet er uit. Geen apenlanden in de 8e finale als het even kan.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
        Duitsland moet blijven. Ghana moet er uit. Geen apenlanden in de 8e finale als het even kan.

Comment

• Goede woordkeuze zeg...
          Groeten

Comment

• Comment

• Finale Ghana-Nedeland.

4-0
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• so what. ze hebben er gewoon niks te zoeken met hun beperkte voetbal kwaliteiten.

Comment

• Zijn wel veel slechtere teams op het WK, ze missen nu zelfs hun beste man
                  Groeten

Comment

• ze horen allemaal niet eens op het wk te zijn net zoals een slowakije, zuid korea etc. Dit is gewoon het slechtste WK ooit. niet eens zijn merendeel van de landen niks, maar het spel laat ook nog veel te wensen over.

Comment

• Australie wat een verassing. Ze scoren 1-0 tegen Servie.
                      Ach ja in me poule had ik Duitsland en Ghana als degene die door gaan als 1 en 2. Winst van Duitsland deze match. Servie gaat me zo geen punten leveren, maar de rest wordt uber scores pakken in de toto. Komt mooi uit, want afgelopen paar dagen is me gemiddelde van accuraatheid behoorlijk naar beneden gestort hehe. De nummer twee op de lijst begon me gevaarlijk in de nek te hijgen in de toto :P

nu scoren de kut aussies nog een keer :O

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                        Dit is gewoon het slechtste WK ooit. niet eens zijn merendeel van de landen niks, maar het spel laat ook nog veel te wensen over.
                        Weet niet hoeveel verstand je van voetbal hebt maar WK begint nu pas. Leuk voetbal zie je bij de KO ronden.

USA was vanmiddag erg leuk en wedstrijd van net (serv-austr) was ook erg entertainment.

Originally posted by Revius View Post
                        Zijn wel veel slechtere teams op het WK
                        Oa Nederland zwaar teleurstellend tot nu toe. Hou mn hart vast als ze tegen een goeie ploeg moeten.
                        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        We like it
                        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

• Ghana was goed.. paar kansjes die erin moesten. Was wel mooi hoe een speler van Ghana gedold werd door 3 duitsers boateng was het dacht ik. Ghana is zeker niet de minste op dit wk.
                          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• duitsland-engeland.

op papier zeer aantrekkelijk. hoop niet dat dit zon kut wedstrijd wordt..
                            sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

• Vroegah had je ook gewoon leuke wedstrijden tijdens de groepfase. Natuurlijk had je in het begin dat de landen nog beetje zoekende waren, maar daarna ging het gewoon vaak los. Als je kijkt naar welke landen op het moment door zijn naar de 8e finale in dit WK staat er ook niet veel soeps tussen. Het echte WK zou dan pas beginnen vanaf de kwart finales als je mazzel hebt. Alle leuke wedstrijden dit toernooi kan ik op 2 handen tellen en hou dan nog paar vingers over.

Nederland speelt "teleurstellend", omdat ze geen flitsend gallery spel laten zien, maar saai en zakelijk spelen. We hebben decennia lang flitsend gespeeld zonder noemenswaardige resultaten. Kan best begrijpen dat het team besloten heeft om schijt te hebben aan iedereen en gewoon resultaat voetbal te gaan spelen. Misschien komen we nu dan eens een keertje wat verder.

Engeland - Duitsland is op papier inderdaad leuk. Ik herinner nog een EK waar deze twee elkaar ontmoette in de halve finale en dat het zelfs in extra tijd werd. Wat een geweldige pot was dat. Zat echt op het puntje van me stoel en was de beste wedstrijd die ik persoonlijk ooit gezien heb. Maar nu gaat dat absoluut niet gebeuren. Beide landen willen wel, maar beiden schieten te kort. Degene die een ongelukkig frommel goaltje maakt wint die partij.
                              Last edited by Falstyr; 23-06-2010, 22:06.

Comment

• Italie speelt lekker, als dat zo doorgaat is de gehele WK finale van 2006 naar huis toe.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X