WK voetbal 2010

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trieste wedstrijd dusver. Laag bal tempo, kut vuvuzela's die het onmogelijk maken om onderling te communiceren waardoor v.bommel de hele tijd van achter onderuit gehaald wordt. Totaal geen schoten op het doel en maar doelloos rond tikken. In plaats dat Jong de bal het 16 in gooide speelt hij hem helemaal terug op de keeper. Enige positieve is dat door luchtdruk op zee niveau de passes nu tenminste wel aankomen. Bleh...ik ga tussendoor maar weer wat anders doen. Zelfs de 1e helft tegen Denemarken (die rampzalig was) was nog beter dan dit. Met volledige aandacht naar dit soort wedstrijden kijken is pure tijdsverspilling.

Comment

• kan iemand me uitleggen wat pool eigenlijk betekent en wat jullie dan juist inzetten enzo.
      in belgiƫ doen ze dat nogal weinig denk ik..
      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• in belgie kunnen ze niet voetballen dus is niet zo gek. een toto/pool is dat je vooraf uitslagen voorspelt samen met collega's of een groep vrienden. Dan leg je geld in een pot. Als je een winst/gelijk/verlies goed voorspelt krijg je 5 punten, heb je ook de uitslag goed krijg je 10 punten. Degene die op het eind meeste punten heeft krijgt 50% van de pot. Nummer 2 krijgt 30% en nummer drie krijgt dan 20%. Dat is het hoofd idee en zijn er nog kleine varianten afhankelijk welke toto/pool je mee doet en de individuele regels daar van.

In mijn geval doe ik mee met een toto op het werk. Hebben veel mensen zich ingeschreven met elk 5 euro inleg geld. Degene die 50% wint krijgt dan ongeveer 1500euro zoveel mensen doen er mee. In kleinere groepjes kun je misschien 50 euro ofzo winnen.

Comment

• Wat een kutwedstrijd.
          Dumbells build a bigger chest
          Barbells build a bigger ego

Comment

• bedankt
            voetbal interesseert me niet zoveel, en in belgiƫ kan je inderdaad niet trots zijn op de voetbalploegen...
            On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Tis gewoon diep droevend om naar te kijken. Het enigste wat ze doen is de bal achterin een beetje rondspelen, d'r zit geen greintje echte aanval in. Je mist gewoon spelers zoals een overmars ofzo die spel maakte. Met dit elftal komen ze niet ver.

Comment

• We hebben Robben...die op de bank zit. En Elia die er straks in gaat komen als het goed is. Dan heb je weer snelheid om tegenstanders te passeren. ik ben gewoon verder gegaan met schoonmaken en zo. Met de wedstrijd op de achtergrond.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                  Tis gewoon diep droevend om naar te kijken. Het enigste wat ze doen is de bal achterin een beetje rondspelen, d'r zit geen greintje echte aanval in. Je mist gewoon spelers zoals een overmars ofzo die spel maakte. Met dit elftal komen ze niet ver.

Echt he, steeds achter de bol naar elkaar schieten en komt er aanval komt ie uiteindelijk weer bij de keeper

Comment

• Wat zou er gebeuren als je als oranje speler bavaria zou heten en je naam op je oranje shirt heb staan?
                    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

• Originally posted by kees View Post
                      Wat zou er gebeuren als je als oranje speler bavaria zou heten en je naam op je oranje shirt heb staan?
                      dan ga je bak in

Comment

• yessssssssssssssssssss

Comment

• totaal anders dan eerste helft. Jappen doen hun tactisch ding niet meer en spelen slecht. Nederland die opeens hard druk zet. Dus ene team naar beneden, ander omhoog...en dat verschil is dan 1-0. Mocht fucking tijd worden. Al zat de Jappanse keeper er ook slecht bij. Had die bal normaal gesproken er uit horen te stompen.

Comment

• Pff die 92ste minuut. Commentator; ''Penalty voor Japan! Ohnee, doeltrap''. Wat een klootzak ..

Comment

• Originally posted by Roy P View Post
                              Pff die 92ste minuut. Commentator; ''Penalty voor Japan! Ohnee, doeltrap''. Wat een klootzak ..
                              Exact hetzelfde hier in Engeland, kreeg bekant een hartverlamming.....

Comment

• Hopen dat Kameroen vanavond niet wint, zodat we verzekerd zijn van een 8ste finale plaats.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X