WK voetbal 2010
Collapse
X
-
wat een zinloze posts. ga je ook nog wat zinnigs toevoegen aan het forum? heb dat nog niet gezien namelijk. En zoals ik eerder zei. door een a-sociale aap uitgescholden te worden voor asociaalheid e.d. is hypocriet gedrag ten top en kan dat niet serieus nemen. ongeacht hoe mooi je het probeert te verwoorden
Kut rappers (retards attempting poetry) hebben ook nooit wat zinnigs te melden nadat de jaren 80 voorbij waren. qua titel...ik heb schijt aan alles en iedereen die zich a-sociaal gedraagt.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postwat een zinloze posts. ga je ook nog wat zinnigs toevoegen aan het forum? heb dat nog niet gezien namelijk. En zoals ik eerder zei. door een a-sociale aap uitgescholden te worden voor asociaalheid e.d. is hypocriet gedrag ten top en kan dat niet serieus nemen. ongeacht hoe mooi je het probeert te verwoorden
Zo zie je maar dat het altijd erger kan .
(sorry 12000)
Comment
-
"Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by SuPraDynN View PostNou, ik heb in iedergeval nog geen 11000 onzin posts, dat scheelt weer.
Zo zie je maar dat het altijd erger kan .
(sorry 12000)
Comment
-
-
was mooi om te zzien dat Robben weer beetje mee kon komen. Nog beetje invallen tegen Slowakije en tegen Brazilie er na moet hij er wel gewoon 100% bij zijn anders kunnen we het wel vergeten. Al denk ik dat Nederland zelfs op een goede dag daar niet kan winnen :P
Comment
-
ah weer zo iemand die vind dat bij het voetbal WK alles mag en alles geoorloofd is zolang het er maar bij hoort. Openbaar dronkenschap, geluidsoverlast noem maar op. Moet ik eens doen als ik het WK Rugby oid aan het kijken ben, dan kun je op 1 hand tellen hoe lang het duurt voordat piet politie voor de deur staat... hypocriet
Comment
-
Originally posted by STED View Postah weer zo iemand die vind dat bij het voetbal WK alles mag en alles geoorloofd is zolang het er maar bij hoort. Openbaar dronkenschap, geluidsoverlast noem maar op. Moet ik eens doen als ik het WK Rugby oid aan het kijken ben, dan kun je op 1 hand tellen hoe lang het duurt voordat piet politie voor de deur staat... hypocriet
Comment
-
vandaag op het werk kwam het ook ten sprake. iedereen heeft er een schijthekel aan dat soort groepen mensen. Dus mensen met vuvuzela's, mensen die keihard muziek draaien en keihard lawaai maken tijdens een wedstrijd. De meeste mensen willen thuis met hun vriendin of klein groepje vrienden rustig naar de wedstrijd kijken en hebben geen behoefte aan die aso's zoals supradyn die geen rekening met anderen houden. Wil je de aso uithangen ga dan naar de kuip, arena of andere lokaties waar je met een grote groep aso's samen lawaai kan maken. Dat soort mensen komen samen voor lawaai en "gezelligheid" en kijken toch niet naar de wedstrijd die er speelt.
Vanmorgen ging ik naar me werk. Kwam een onderbuurman tegen waar ik het goed mee kan vinden. Hij was blij dat ik gisteren had ingegrepen door een paar vuvuzela's als voorbeeld te breken. Want de meesten flatbewoners doen niks meer dan schreeuwen dat de lawaaierige aso's stiller moeten zijn. En dat gepraat, zoals we weten, werkt natuurlijk niet. Acties/daden daar en tegen maken het wel veel duidelijker. Mensen op het werk vonden ook dat ik juist gehandeld heb, ook al zouden zij het als een stel schijters nooit doen uit angst om een mes of iets in hun ribben te krijgen in de hedendaagse samenleving.
Kankerlijers zijn het gewoon. Mannetjes zoals Supradyn die denken dat alle normen, waarden en wetten opeens niet van toepassing zijn omdat er een WK is. Rot lekker op met dat hypocriet kortzichtig kut gedrag. Na 10 uur moet je wettelijk stil zijn...of althans geen luidsoverlast meer bezorgen. En ook gedurende de dag mag lawaai niet een bepaald aantal decibel overschreiden. Ik grijp dan gewoon in als de groep niet meer dan 5-6 man is. En anders bel ik de politie wel die het voor me doet. Het WK is geen vrijbrief om je als een primitieve aap te gedragen stelletje mongolen dat het zijn.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...17 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-