WK voetbal 2010

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Misterfit View Post
    Toch maar opnieuw wiskunde gaan leren
    tja...geluk is een factor die je niet kan voorspellen.
    Als die eerste mazzel goal er niet in was gegaan was het gewoon de verdiende afstraffing geweest. dat geluksdoel heeft veel impact gehad. en dat resulteerde weer in een rode kaart en dan is het de bedoeling het uit te kunnen spelen.

nu moet ik al dat kanker lawaai van mensen de hele avond aan horen. ga eens in rust vieren :O

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
      tja...geluk is een factor die je niet kan voorspellen.
      Als die eerste mazzel goal er niet in was gegaan was het gewoon de verdiende afstraffing geweest. dat geluksdoel heeft veel impact gehad. en dat resulteerde weer in een rode kaart en dan is het de bedoeling het uit te kunnen spelen.

nu moet ik al dat kanker lawaai van mensen de hele avond aan horen. ga eens in rust vieren :O
      Ik vind je nu toch wel heel erg aanstellen.
      Mensen zijn gewoon blij en dat geeft ze een goed gevoel, maakt het leventje ook weer een stukje aangenamer.
      Jij klinkt als een domme Braziliaan die het niet kan hebben dat Holland gewonnen heeft.
      Geluk moet je afdwingen, en als je goed naar de wedstrijden kijkt zie je dat er overal wel wat geluk ontstaat, in elke wedstrijd.

Trouwens, het was een verdiende rode kaart, een smerige overtreding, heeft geen hol met geluk te maken.

Comment

• ik ben blij. en nu ze bewezen hebben ook echte tegenstanders te kunnen verslaan gaan ze gewoon naar de finale. en wat er dan gebeurt who knows. ik heb de pool toch al gewonnen dus een foutje daarin boeit me niet. maar ik ga geen andere lastig vallen met me blije dwaze en luidruchtig gedrag.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
          Ooit werd er eens een speler overhoop geschoten in zijn thuisland omdat hij volgens de schutter niet optimaal presteerde, speler heette escobar trouwens, weet niet voor welk land hij uitkwam, misschien Columbia.
          Nou, dat gaat met die Melo ook gebeuren hey.

k dacht al... Pablo Escobar, die drugsbaron......

Comment

ik ben blij. en nu ze bewezen hebben ook echte tegenstanders te kunnen verslaan gaan ze gewoon naar de finale. en wat er dan gebeurt who knows. ik heb de pool toch al gewonnen dus een foutje daarin boeit me niet. maar ik ga geen andere lastig vallen met me blije dwaze en luidruchtig gedrag.
            Ze vallen jouw niet lastig.. ze vieren het.. en dat vind jij lastig.

Comment

• ik heb geen last van vierende mensen...
              als ze het in r'dam op het plein doen of waar die grote schermen staan.
              keihard als debielen gedragen met muziek en alles hier...is gewoon overlast. half uur voor en na de wedstrijd kan ik nog wel accepteren/tolereren. Als ze om 8 uur nog bezig zijn gooi ik kokend water van me balkon naar beneden.

1 van de dingen waar ik me echt aan stoor zijn vrouwen die over voetbal praten. en dan nog denken verstand er van te hebben ook. En dan gewoon recht in gezicht lachen terwijl je ze van binnen uitlacht.
              Last edited by Falstyr; 02-07-2010, 18:31.

Comment

• Iemand levenslang verminken omdat zijn/haar gedraag jou niet aan staat?
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• als dat de prijs is...wie niet horen wil, moet maar voelen. als je op die manier zo luidrustig wilt feesten ga je maar de stad in ofzo. vieren met een rustig barbeque zoals de buren naast me is perfect. De onderburen zijn gewoon aso's.

Comment

als dat de prijs is...wie niet horen wil, moet maar voelen. als je op die manier zo luidrustig wilt feesten ga je maar de stad in ofzo. vieren met een rustig barbeque zoals de buren naast me is perfect. De onderburen zijn gewoon aso's.
                    Belachelijk.

Comment

• En jij bent geen aso als je kokend water naar beneden gooit?
                      How you like them apples?

Comment

• Waarom moeilijk doen met heet water....je kan toch gewoon naar beneden lopen met een staaf ijzer en heel nederland doodslaan omdat ze een half uur na de wedstrijd in jou ogen teveel herrie maken.

Je maakt je druk om de verkeerde dingen Vincent.
                        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• je moet een aso zijn om andere aso's op hun plek te zetten. alleen maar beetje praten en lief vragen werkt niet. wanneer kregen idioten als jij dat nu eens door. PRATEN HELPT GEEN FUCK MET ZULKE GASTEN!! werkte thee-tijd van cohen met de marrokanen? dacht het niet. om maar even een zij-straatje als voorbeeld te nemen.

stalen pijp kan ook, maar dat was niet het eerste wat in me op kwam. dus ik blijf bij kokend water.

Comment

je moet een aso zijn om andere aso's op hun plek te zetten. alleen maar beetje praten en lief vragen werkt niet. wanneer kregen idioten als jij dat nu eens door. PRATEN HELPT GEEN FUCK MET ZULKE GASTEN!! werkte thee-tijd van cohen met de marrokanen? dacht het niet. om maar even een zij-straatje als voorbeeld te nemen.
                            Als je jarig bent geef je misschien toch ook een feestje thuis? Dan kan dat ook voor overlast zorgen.. maar daar gaan ze niet om zeiken hoor.

Comment

1 van de dingen waar ik me echt aan stoor zijn vrouwen die over voetbal praten. en dan nog denken verstand er van te hebben ook. En dan gewoon recht in gezicht lachen terwijl je ze van binnen uitlacht.
                              I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

• Fal de zielepiet.
                                Met zulk soort opmerkingen betwijfel ik of je echt een rasechte Nederlander bent.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X