Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik hoorde ze juichen, maar geen lawaai verder. Is dus acceptabel.
Verwachtte een voorzet. Maar damn wat een streep in de kruis op de paal. Mooiste doelpunt samen met die van Maicon van dit toernooi dusver Daarna wat trappen tegen de bal alsof ze karate kid aan het naspelen zijn. o.O
Rustig rond tikken, redelijk laag tempo. Dan versnelt Nederland even en creeert paar kansen en scoort. zo hoort het.
Ik wilde net een comment maken hoe solide de nederlandse verdediging oogde. En toen lieten ze weer zien niet te kunnen omgaan met een vrije "nummer 10" die tussen de linies zwerft. Zet gewoon de Zeeuw op die Forlan. Zeeuw voegt toch niks toe in de opbouw icm bommel/sneijder die het op touw moeten zetten.
Het ergste vind ik nog de mensen waarmee ik het moet kijken... M'n moeder kraamt te grootste onzin uit (maar daar mag ik weer niks van zeggen of om zuchten, want dan is ze weer beledigd...) en m'n broertje die voetbal haat maar het toch kijkt en alleen maar onzin uitkraamt... Volgende helft kijk ik dus lekker boven...
Dumbells build a bigger chest Barbells build a bigger ego
Het ergste vind ik nog de mensen waarmee ik het moet kijken... M'n moeder kraamt te grootste onzin uit (maar daar mag ik weer niks van zeggen of om zuchten, want dan is ze weer beledigd...) en m'n broertje die voetbal haat maar het toch kijkt en alleen maar onzin uitkraamt... Volgende helft kijk ik dus lekker boven...
je moet per definitie nooit voetbal kijken met vrouwen. en al helemaal niet met vrouwen die denken verstand van de sport te hebben. die zijn het ergst en zijn degene die echte onzin uitkramen. ander soort vrouwen zijn gewoon ontwetend en kun je niet echt kwalijk nemen dat ze onzin lullen.
Nederland hoort het niet moeilijk te hebben. Nederland moet leren door duwen en niet achterover gaan hangen met "geduldig" spel. want als nederland gewoon even aanzet zetten ze uruguay onder druk en komen de kansen.
nederlandse tv is zwaar kut. bbc heb je tenminste 15mins gelul over alles. in nederland heb je 3 minuten en rest is reclame troep
ik heb de wedstrijd picture in picture en zit eigenlijk naar top gun te kijken
je hebt me tv gezien dus dan snap je dat picture in picture er alsnog redelijk groot uitziet ehe
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment