maar waar zet je kuyt dan?
WK voetbal 2010
Collapse
X
-
Kuyt+Robben+Elia=win. Wordt een spannende wedstrijd: of hard janken, of heel hard juichen."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Of Nederland wordt faliekant naar de kloten gespeeld door Brazilië, of we zien dat we dusdanig mee kunnen komen dat we ze te grazen kunnen nemen, en dan is het gillen natuurlijk."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by Revius View Postik bedoel over robben, elia en kuyt"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostOf Nederland wordt faliekant naar de kloten gespeeld door Brazilië, of we zien dat we dusdanig mee kunnen komen dat we ze te grazen kunnen nemen, en dan is het gillen natuurlijk.
Verdedigend zijn zowel brazilie als nederland niet sterk. Middenveld is Nederland sterker. Aanvallend heeft Nederland betere spelers, maar Brazilie is veel accurater in de afronding. Aan Nederlandse kant zal Robben veel gevaar moeten gaan leveren, want van Persie hoeven we niks te verwachten. Als Huntelaar speelt idem. Kuyt heb je nodig zodat je voorin al meteen kunt verdedigen en de brazilianen af te stoppen. Sneijder speelt wisselvallig. Als hij een mindere dag heeft zal er te weinig dreiging van hem af komen en dan komt helemaal alles op Robben te hangen. Robben is absoluut niet fit. Hij kan mee spelen, maar is nog alles behalve in fatsoenlijke (top) vorm. Dus hij zal het niet lang vol kunnen houden om steeds mannetjes voorbij te gaan rennen.
Brazilie kan net zoals Nederland de partij goed controleren. Maar Nederland heeft al keer op keer laten zien niet met een nummer 10 om te kunnen gaan in verdedigend opzicht. Nu is Kaka geen nummer 10, maar duikt wel vaak daar op. En dat betekend dat hij veel vrijheid gaat krijgen ook al zet van Marwijk een mannetje op hem de hele wedstrijd. Met een paar gevaarlijke steekballetjes speelt hij zo heel het centrum van onze verdediging weg en zet Fabiano vrij voor het doel. En met de precisie van Brazilie in tegenstelling tot Nederland...zal Brazilie er uit eindelijk meer inleggen. Ook al zal Stekelenburg een geweldige pot gaan spelen.
Als Nederland het tegendeel bewijst is het altijd mee genomen. Maar ik ben geen chauvinist die blindelings voor zijn land is. Ik wil goed voetbal zien en het boeit me geen reet om Nederland er uitvliegt of door gaat. Als iemand anders beter speelt geef ik dat gewoon eerlijk toe.
En omdat ik vaak commentaar krijg over me voorspellende kwaliteiten...Bij deze me pool op het werk als bijlage dusver en wat ik verders heb. De meeste mensen mogen blij zijn 1/3e van hun inschattingen goed te hebben. Ik zit op een slechte dag nog op 2/3e. Het was nog beter, maar laatste groepswedstrijden hebben me wat punten gekost en was van zo'n 82% accuraatheid gezakt naar 64% ofzo afijn ik sta nog steeds ver voor op de competitie
uhm...kan bestand niet toevoegen. Gen kun je even lading bijlagen van me verwijderen. maakt niet uit welk.
Comment
-
omg...een verlenging. Paragauy heeft wel een slecht dag anders hadden ze er gewoon over heen moeten walsen.
en bij deze me pool met voorspellingen en zooiAttached Files
Comment
-
die stond ook in een vlaams weekblad
'zuid-afrikaanse dokters raden vuvuzela-gebruikers aan de herkomst van hun exemplaar te verifiëren alvorens het instrument aan de mond te zetten'"We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...23 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...4 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: