WK voetbal 2010

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• viva la spanje.

paul de oktopus had gelukkig gelijk

Comment

• Vond beide teams gister waardeloos spelen. Uruguay - Duitsland afgelopen zaterdag was nog leuker om te zien dan de finale. Spanje was totaal niet op niveau en Nederland speelde agressief en onaantrekkelijk voetbal. Beiden ploegen verdienden niet om in de finale te staan met het spel wat ze gister (en de rest van het toernooi) hebben laten zien. Natuurlijk vind ik het vervelend dat we verloren hebben, maar het is nu eenmaal gebeurd.
      “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

• Originally posted by The Phoenix View Post
        Wat zijn jullie toch zielige mannetjes om zo te gaan schelden! houden jullie je maar gewoon bezig met jullie sixpackje want van voetballen hebben jullie geen verstand.
        Hou jij je dan maar gewoon lekker bezig met je sixpackhunk hyves

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
          Hou jij je dan maar gewoon lekker bezig met je sixpackhunk hyves
          ai ai kapitein!

edit: sixpackhunk hyves bestaat echt! maar dat zegt meer over jou dan over mij!
          Last edited by The Phoenix; 12-07-2010, 09:13.

Comment

• Heb heerlijk geslapen. Eindelijk is het WK voetbal voorbij. Heb me gisteren rot gelachen om de nederlaag van ons land, een biertje opengetrokken en dat lekker op mijn gemak opgedronken terwijl ik heerlijk ontspannen naar het gevloek in de buurt zat te luisteren. Het is voorbij, de ellende is nu echt voorbij voor ons voetbalhaters. I'm so happy.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
              Heeft helemaal niks te maken met Hart onder de Riem steken. Heeft te maken met de waarheid willen zien of niet. Dat chauvinistisch gedoe ben ik niet voor. Waarom zou ik blind voor Nederland moeten zijn? al dat emotionele overdreven gedoe gaat gewoon veel te ver. Doe eens allemaal normaal. Het zou leuk zijn als ze een keer een titel zouden pakken, maar zie ik niet gebeuren. Daarnaast kijk ik altijd zo objectief mogelijk naar voetbal voor leuk voetbal. fuck nederland. ik ben er geboren, betekend niet dat ik automatisch voor hun moet zijn. ik ben ook niet voor Feyenoord omdat ik toevallig in rotterdam geboren ben. ik ben gewoon voor het voetbal...en misschien voor de leukst/best spelende ploeg die me gedurende het toernooi zou weten te veroveren. Zoals Duitsland dat deed met hun paar geweldige wedstrijden.

al dat zielige gemekker van we hebben verloren..ja dus? Ik vond spanje eerlijk gezegd dominanter en mooier spelender dan nl. En de goal.. had sjonnie maar niet rood moeten pakken, misschien was die er dan ook niet in geweest. Net ook al op de nos die mensen die werden geinterviewd.. 'het brand van binnen'. Ze huilen bijna allemaal om voetbal.. ff normaal doen
              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Ik had de wedstrijd niet zo evenwichtig verwacht. Nederland heeft zich goed geweerd en Spanje haalde niet z'n beste niveau.

@ phoenix: wat emotie is normaal he, rellen is natuurlijk wat anders
                "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Originally posted by roelinho View Post
                  Ik had de wedstrijd niet zo evenwichtig verwacht. Nederland heeft zich goed geweerd en Spanje haalde niet z'n beste niveau.

@ phoenix: wat emoties zijn normaal he, rellen is natuurlijk wat anders
                  Emoties tonen hoeft niet altijd gepaard te gaan met scheldwoorden. Het zal me verder een worst wezen dat spanje heeft gewonnen maar ik vind het zwak dat er altijd weer gescholden moet worden omwille van het voetbal.

Collega van me heeft gisteren gezien dat een jonge met een bierkrat in zijn gezicht werd geslagen. Reden: verlies van nederland.

Het lijkt steeds erger te worden met dat klote voetbal. We hebben het altijd maar over mensen maar ik denk dat we bepaalde doelgroepen wel mogen aanspreken met beesten.

Comment

• Je zou mij eens moeten bezig horen als Beerschot een belangrijke wedstrijd verliest :P

Die incidenten die jij beschrijft zullen ook wel veel met alcoholmisbruik te maken hebben.
                    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Je zou mij eens moeten bezig horen als Beerschot een belangrijke wedstrijd verliest :P

Die incidenten die jij beschrijft zullen ook wel veel met alcoholmisbruik te maken hebben.
                      Beerschot?

Ja dat laatste zal ongetwijfeld met alcohol te maken hebben al vind ik het echt te ver gaan.

Comment

• Germinal Beerschot - Wikipedia

Antwerpse voetbalploeg

Comment

Germinal Beerschot - Wikipedia

Antwerpse voetbalploeg
                          Ik heb geen verstand van voetbal maar eerste klasse is hoog?

Comment

• YouTube - Final bet: Oracle Paul the Octopus picks Spain over Netherlands to win World Cup

de octopus heeft altijd gelijk!
                            The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                            Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

• @ phoenix: wat denk jezelf? :P Is de hoogste afdeling in België.

Nog ff over de match. De scheidsrechter trok veel kaarten, maar voor beide ploegen he. Ik denk niet dat Nederland het daar op kan steken. Die fout van De Jong op Xabi Alonso had trouwens meteen rood moeten zijn.

Comment

@ phoenix: wat denk jezelf? :P Is de hoogste afdeling in België.

Nog ff over de match. De scheidsrechter trok veel kaarten, maar voor beide ploegen he. Ik denk niet dat Nederland het daar op kan steken. Die fout van De Jong op Xabi Alonso had trouwens meteen rood moeten zijn.
                                ik zei toch dat ik geen verstand van voetbal heb!

Wat ik wel heel smerig vond was die karatetrap van de jong.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X