WK voetbal 2010

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• UAreGay!

Comment

• Hoop Finale tegen Spanje. Wereld partij!

Die moffen gun ik geen finale!!

Schade Deutchland alles ist vorbei!

Comment

• de meeste van jullie onderschatten kuijt. Menig speler kan nog wat van hem leren. Hij verdedigd mee,valt aan,middenveld en altijd sportief.

Voor mij is hij man of de matches!

Comment

• Vanavond even naar Aachen kijken wat de Duitsers doen, heb helaas alleen een shirtje van David Villa
          ā€œWe all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.ā€

Comment

• Originally posted by The Phoenix View Post
            de meeste van jullie onderschatten kuijt. Menig speler kan nog wat van hem leren. Hij verdedigd mee,valt aan,middenveld en altijd sportief.

Voor mij is hij man of de matches!
            hij verdedigd mee inderdaad.. en dan als NL counterd staat hij ergens in de verdediging

Bedoel als het 3-1 voor NL is en hij is aan het verdedigen snap ik het.. maar als gelijkspel of achterstaan.. dan denk ik dat hij beter op zijn eigen positie kan staan.

Comment

• jij lult onzin gast
              Groeten

Comment

• Originally posted by Xomgeek View Post
                hij verdedigd mee inderdaad.. en dan als NL counterd staat hij ergens in de verdediging

Bedoel als het 3-1 voor NL is en hij is aan het verdedigen snap ik het.. maar als gelijkspel of achterstaan.. dan denk ik dat hij beter op zijn eigen positie kan staan.
                heb je soms met de ogen dicht naar het tournooi gekeken? Bijna elke actie/pase/doorkoppen voor het doelpunt van schneider was kuijt.

Comment

• Kuijt is regelmatig betrokken geweest bij doelpunten van oranje.

Comment

• kuijt is een nuttige speler
                    benitez wil hem bv ook absoluut naar inter halen

ik vind sneijder wel een beetje overschat
                    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Kuyt is de enige box-to-box aanvaller in de wereld...

Nog nooit gezien, die gast staat altijd waar hij nuttig is.
                      the one and only tabata overlord

Comment

• Sneijder overschat? hij is wel heeeeeel vaak beslissend geweest, zowel bij het Nederlands elftal als bij Inter
                        Groeten

Comment

• hier op het wk vind ik hem niet zo nadrukkelijk aanwezig in een wedstrijd als bv schweinsteiger
                          en z'n laatste 2 goals waren een own-goal en een afgeweken bal
                          "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• hij is de schakel op het middenveld, gisteren toen vd vaart erin kwam nam die wat over, die kan dat ook heel goed

maar dat snel open draaien en het tempo hoog houden is wel erg belangrijk
                            plus hij levert bijna nooit de bal in
                            Groeten

Comment

• Originally posted by roelinho View Post
                              hier op het wk vind ik hem niet zo nadrukkelijk aanwezig in een wedstrijd als bv schweinsteiger
                              en z'n laatste 2 goals waren een own-goal en een afgeweken bal
                              schweinstieger? die heb ik weinig gezien dit toernooi. ik denk dat je muller bedoelt
                              sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

• @ wzoet: niet naar argentiniĆ«-duitsland gekeken?
                                @ revius: timmy simons levert ook nooit een bal in

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X