heb je tattoo's?? (foto's)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
    Jullie hebben Beeps weggejaagt
    huh????
    Make it happen, shock everyone!

Comment

• Originally posted by Beeps View Post
      En met het verdwijnen van mijn foto, ben ik nu ook weg...

Veel plezier nog op dit forum, ik ga maar weer eens verder

een vrouw reageert en iedereen vergeet het topic en met zijn allen jagen ze beeps weg
      ahahah
      TYPISCH

krijgen we nog tieten te zien sturen ze dan..
      wauuww
      echt ziek hoor
      Als Ik Mij Niet Was Zou Ik Graag Vrienden Met Me Willen Zijn..

Comment

• Originally posted by hakan00 View Post
        een vrouw reageert en iedereen vergeet het topic en met zijn allen jagen ze beeps weg
        ahahah
        TYPISCH

wauuww
        echt ziek hoor
        Maar wat als het gewerkt had?

En ze reageerde nog nadat ze afscheid genomen had... dus het zal misschien meevallen
        "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

• Geen tattoo.

Als ik er eentje laat zetten, dan is het pas over een paar jaar.

Waarom? Ik heb nog niet genoeg meegemaakt om er een te laten zetten, aangezien ik hoogte- en dieptepunten wil verwerken in een tekening. Een unieke tekening. Een tekening zo uit een boekje of overgenomen van anderen vind ik nogal kansloos.

Uiteraard scoort het prikkeldraad om de bovenarm hier nogal hoog in. Mij kan je oprapen als ik weer eens zo'n persoon voorbij zie lopen.

Verder vind ik tattoos op een onderarm, mits unziek, echt top. Uit sociaal oogpunt zal ik daar nooit eentje laten zetten. Overigens nergens op een plek waar mensen hem eenvoudig kunnen spotten (ander geval als het strand bezoek betreft).

Bij vrouwen vind ik de zij, lies, binnenkant pols en voet écht de moeite waard. Onderkant rug, bovenkant rug, borsten en benen trekt totaal niet. Armen hangt van het soort tattoo af...
          ''Do your own thinking independently. Be the chess player.''

Comment

• Originally posted by hakan00 View Post
            ahahah
            TYPISCH

wauuww
            echt ziek hoor
            Sjeesus, wat moet een vrouw doen om hier op te vallen hahaha
            Sta ik hier met mijn tieten te zwabberen, vraagt iemand doodleuk of er nog tieten komen...ja boven je hahaha

Ik ben er nog hoor !
            beeeeeeeeeeeeeps

Comment

• Ik heb dat zwabberen van die tieten een beetje gemist denk ik.

Comment

Sta ik hier met mijn tieten te zwabberen, vraagt iemand doodleuk of er nog tieten komen...ja boven je hahaha

Ik ben er nog hoor !
                oh gelukkig

Comment

Ik ben er nog hoor !
                  ik zie geen tieten?

Pm het me maar

Comment

• Originally posted by gameface View Post
                    ik zie geen tieten?

Pm het me maar
                    Nou als jullie nou heel erg lief voor me zijn...dan zal ik erover nadenken om weer opnieuw een foto te plaatsen. Maar dan moeten jullie wel opletten natuurlijk. Uit je doppen kijken dus.

Ik had dus een foto geplaatst, maar weer weggehaald...tja...
                    beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Nou als jullie nou heel erg lief voor me zijn...dan zal ik erover nadenken om weer opnieuw een foto te plaatsen. Maar dan moeten jullie wel opletten natuurlijk. Uit je doppen kijken dus.

Ik had dus een foto geplaatst, maar weer weggehaald...tja...
                      PM maar .

Comment

• als er echte actie opt forum is ben ik weer te laat....
                        geen tattoo, kwil het ook niet omdat ik rap iets beu ben en tattoo toch wel definitief is, past niet bij me.
                        The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                        Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

• Originally posted by ironbrotherhood View Post
                          als er echte actie opt forum is ben ik weer te laat....
                          geen tattoo, kwil het ook niet omdat ik rap iets beu ben en tattoo toch wel definitief is, past niet bij me.
                          Nou ik ga voorlopig nergens heen, dus zal er nog genoeg actie zijn ( ik neem aan dat je dat bedoelde ? )
                          Mijn tattoo heb ik genomen nadat ik al jaren wist op welke plek ik er één wilde. Op mijn opleiding had ik een oefensessie met iemand waarin er iets gebeurde waardoor ik op het thema 'veertjes' kwam ( ik heb dus twee veertjes op mijn linker borst ). Het moment van het zetten van deze tattoo was dus een moment waarop ik me top voelde en er ook zo uitzag. De tattoo was als een soort verankering van dat gevoel. Ik hoef nu maar te kijken naar mijn tattoo of ik herinner me gelijk dat gevoel weer....heb echt een toptijd gehad...zou ik voor geen goud vergeten. Mijn tattoo is dus als een verhaal, mijn verhaal.
                          Ik wil er nog één, maar ik denk daar wel goed over na, het is wel voorgoed natuurlijk.
                          beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Nou ik ga voorlopig nergens heen, dus zal er nog genoeg actie zijn ( ik neem aan dat je dat bedoelde ? )
                            Mijn tattoo heb ik genomen nadat ik al jaren wist op welke plek ik er één wilde. Op mijn opleiding had ik een oefensessie met iemand waarin er iets gebeurde waardoor ik op het thema 'veertjes' kwam ( ik heb dus twee veertjes op mijn linker borst ). Het moment van het zetten van deze tattoo was dus een moment waarop ik me top voelde en er ook zo uitzag. De tattoo was als een soort verankering van dat gevoel. Ik hoef nu maar te kijken naar mijn tattoo of ik herinner me gelijk dat gevoel weer....heb echt een toptijd gehad...zou ik voor geen goud vergeten. Mijn tattoo is dus als een verhaal, mijn verhaal.
                            Ik wil er nog één, maar ik denk daar wel goed over na, het is wel voorgoed natuurlijk.
                            ik heb de foto gezien
                            mooie tattoo

aan elke kant aan de binnekant van je borsten een veertje was ook sexy geweest:P

:$
                            Als Ik Mij Niet Was Zou Ik Graag Vrienden Met Me Willen Zijn..

Comment

• leuk idee om een moment te verankeren.
                              Haha...pas maar op met al die actie, het testosteron peil vd leden is hier hoog.
                              The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                              Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

• Hé bedankt voor de reactie's. Heb serieus weleens gedacht of een andere plek niet beter was geweest...of misschien iets groter. Wil het wel subtiel houden, met smaak zeg maar.

Ik heb trouwens geen enkele moeite met testosteron, ben ik gek op
                                beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X