Die dingen hebben er niks mee te maken.
Genoeg
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik realiseer me nu net iets. Door al dat offtopic geleuter ben ik er al haast aan gewend dat men opeens in een topic over fappen en luppie begint te praten. Het gebeurt wel eens dat een topic per ongeluk offtopic gaat, bijvoorbeeld iemand post een voedingsschema en iemand zegt tegen de TS dat zoveel koolhydraten niet goed zijn, dan kan er een discussie ontstaan over koolhydraten en of ze goed zijn of niet. Maar dat wat er hier nu de laatste tijd gebeurt gaat natuurlijk nergens over. Geen wonder dat er mensen weg gaan en dat zijn niet de gene die offtopic gaan, maar de kwaliteitsposters. Aan het einde heb je alleen offtopicposters over en dan is het forum gewoon dood (wat je nu al begint te merken). Tijd om de nieuwe boardpolicy eens echt door te voeren. Mensen die Overdreven offtopic gaan zal ik noteren en bij te veel overtredingen geef ik een ban.
Aangezien ik niet alle topics in de gaten kan houden, graag het verzoek om offtopic bullshit, zoals plaatjes of verhaaltjes over luppie meteen met de report knop te melden. Maak je een topic open en wordt het verkloot? ook melden, dan kom ik de rotzooi wel opruimen.
Comment
-
We doen hier niet aan NSB, we are not like "them"
Meestal ga ik nooit off topic maar vandaag was het gewoon muiterij ghehe
Ps: ga is in op mijn voorstel gheheLast edited by gain is pain; 09-08-2010, 22:21.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by Revius View PostMisterfit, de off topic sectie is daar toch voor. Maar de kennis vloeit weg............
Bijna te triest voor woorden dat ik hier als 18 jarige bijvoorbeeld een van de sterkste op het forum ben.
Comment
-
-
Originally posted by Revius View PostMisterfit, de off topic sectie is daar toch voor. Maar de kennis vloeit weg............
Bijna te triest voor woorden dat ik hier als 18 jarige bijvoorbeeld een van de sterkste op het forum ben.
Comment
-
-
Originally posted by Misterfit View PostHij heeft het niet over lichamelijk sterk, maar qua kennis sterk.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Ik moet eerlijk toegeven dat ut uit de handloopt mede door FM en roy, maar wijv allemaal zijn er schuldig van omdat we de meeste dingen hebben toegelaten...toen ik van een ander forum kwam dacht ik shittt loads of info en nu daalt het niveau naar slechter dan dat andere forum
Ik hang de laatste tijd maar bij het pron gedeelte omdat er toch niks boeiends isLast edited by gain is pain; 09-08-2010, 22:48.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by Misterfit View PostGeen wonder dat er mensen weg gaan en dat zijn niet de gene die offtopic gaan, maar de kwaliteitsposters. Aan het einde heb je alleen offtopicposters over en dan is het forum gewoon dood (wat je nu al begint te merken).
Heb het al een paar keer opgemerkt en ik merk dat ik nu zelf ook meer en meer naar andere boards, omdat daar wel meer serieuze info te vinden is.
Hoop dat het nog niet helemaal te laat is en het toch nog goed komt met Bodynet!!!
Succes!!1.83 / 96 kg / Bf 14%
Comment
-
ook al ben ik nog een beginner, zowel in de sport als op dit forum, wil toch ff reageren. Maar die kennis, is het wel echt duidelijk waarom en wanneer deze is weg gegaan? Ligt dit aan het offtopic gedoe of misschien een heel andere reden. Hoef er verder geen antwoord op, maar denk daar eens aan. Misschien zijn er andere oorzaken dan de laatste paar weken/maanden.
Overigens is het voor mij wel een forum met veel kennis. Zie nog zat nieuwe schema's voorbij komen die ik ook regelmatig een beetje bekijk. Offtopic gebeuren zal er altijd zijn, maar dat maakt het in veel gevallen ook wat gezellig. Maar er moeten idd wel een aparte ruimte hiervoor zijn. Lijkt mij dat een strengere policy in de normale topics al veel helpt.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
5 dagen geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
1 week geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment