Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
we hebben ons punt nu gemaakt.
Als verzoek aan een mod/admin: diegene die het forum nog meer denkt te verzieken, een ban geven aub
allemaal bannuh die zooi!!!!! Including me !?
Ghehe vandaag ben ik zooo irritant bezig!...!...!.!!..!!!!......!.!.!.!!!.!!..!!! .!.!.!.!!!!!......!!!!!!!!.!!..!.!!.!!..!!.!.@@@@@ @..@@.@.@.@.@...?!!.!!.!!.!
Damn stelletje jankdozen, hoe ist mogelijk dat er opnieuw een jailbait topic was ?? Krijg et schijt van jullie en heel dat forum hier !!!!!!!!!!!!!!!!!! Overbesekskte, niet volwassen wordende klein kinders. Ze zouden jullie al es goed met junder bakkes tegen de muur moeten kloppen hopend dat dat verstand van jullie es terug begint te werken zoals het moet werken.
Echt ziekelijk, wansmakelijk, vulgair, over the top. En ja ik maak me nog maar es druk in al deze bullshit hier, kunt niet anders dan ervan gaan walgen.
hhmmm, ik voel hier tegenstrijdigheid... geweld tegen kleine kinderen omdat ze naar plaatjes van andere kinderen kijken?
Verder ben ik het met topicstarter eens... Er zijn teveel rellen op het forum... vanaf wanneer is dat eigenlijk?
"Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."
Leuk om te zien dat FM opgroeit, ik vond FM juist een van de personen die nogal vaak offtopic ging, niet voor niets zit hij zo snel op dat aantal posts in een paar maanden tijd.
Overigens ben ik het helemaal eens met de beginpost.
Naast dat ik het met eens ben wat betreft die tienerfoto's snap ik het hele probleem niet..?
1- Flippen is niet nodig, je kan gewoon wegblijven, als mod kan je waarschuwing geven en bannen
2- Dreigen om weg te gaan heeft totaal geen zin, er is altijd wel iemand die jou plek inneemt. Denken jullie echt dat iemand er een moer om geeft of je de volgende dag hier verschijnt?
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Ik heb niet alles gelezen, maar hier mijn mening even:
De bullshit is mede door jou ontstaan FM, als ik thuis kwam ergens vandaan en keek hier was 99% bullshit gespam en moest je een topic vanaf de laatste ongelezen post 5 paginas doorbladeren voordat je bij het eind de conclusie kon trekken dat het zonde van je tijd was.
Zoals het misschien is opgevallen zijn er al een hoop (voorheen) serieuze members weg hier, omdat er gewoonweg geen fuck meer te leren valt en de mensen met kennis op één hand te tellen zijn.
Kortom, beetje lol maken lijkt me geen probleem, daar is een off topic sectie voor, maar het algemene niveau van het forum was al lang naar de klote.
Ik ben het met revius eens. Vroeger had ik nog wel eens zin om iemand te helpen met een voedingsschema, nu mis ik deze topics gewoon, omdat meer dan de helft offtopic is.
Zoals al vaker gezegd, het valt het me op dat het altijd dezelfde zijn die moeilijk doen en topics verkloten. Zoals die klote plaatjes die opeens overal verschijnen. Zodra iemand iets raars ziet in het topic, komt men met een plaatje aanzetten en dan volgt de rest. Binnen no time heb je 4 pagina's vol met van die klote plaatjes.
Ik ben het met revius eens. Vroeger had ik nog wel eens zin om iemand te helpen met een voedingsschema, nu mis ik deze topics gewoon, omdat meer dan de helft offtopic is.
Zoals al vaker gezegd, het valt het me op dat het altijd dezelfde zijn die moeilijk doen en topics verkloten. Zoals die klote plaatjes die opeens overal verschijnen. Zodra iemand iets raars ziet in het topic, komt men met een plaatje aanzetten en dan volgt de rest. Binnen no time heb je 4 pagina's vol met van die klote plaatjes.
kijk toen ik dit zat te lezen zat ik heletijd te knikken van ja dat is zo.
altijd die klote plaatjes met een onderschrift eronder waarvan er maar 1tje grappig was: In before the lock ofzo. Laatste tijd zie ik ook helemaal geen voedingsschema's trainingsschema's noem maar op. En FM, ik vind dit niet kunnen eigenlijk. Jij en Roy verziekten bodynet met jullie chat gesprekjes op het forum en dan kom jij opeens aan met dit topic. Vind het een beetje appart allemaal
sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs. Welcome To The Brotherhood Of The Iron!
In the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Comment