Originally posted by gain is pain
View Post
Genoeg
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by gain is pain View PostIk snap dan iets niet...
Hoe kun jij je vergelijken met ecto's duhhh tuurlijk zul je dan sterker zijn... 80% op dit forum is ecto, kan op mijn hand tellen wie anders is...Groeten
Comment
-
Knabbelnoot wag of topic is niet erg maar dit word te gek zo'n 70-80% is off topic gelul bij de actieve topics. It sucks like hell en wat voor off topic
-wat luister je nu
-het groote dans topic
-wat ga je doen vandaag
- het topic dat zo vaak van richting verandert dat er geen naam ....
- game noob topic
En dit is uit mijn hoofdMake it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by gain is pain View PostKnabbelnoot wag of topic is niet erg maar dit word te gek zo'n 70-80% is off topic gelul bij de actieve topics. It sucks like hell en wat voor off topic
-wat luister je nu
-het groote dans topic
-wat ga je doen vandaag
- het topic dat zo vaak van richting verandert dat er geen naam ....
- game noob topic
En dit is uit mijn hoofd
zo grappig altijd dat mensen die zeuren (ja gain is pain je zeurt) zelf een groot aandeel hebben in de off topic gedoe. Rihanna...dudesq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
Originally posted by Revius View PostIk bedoel niet de ectos, beginners of wie dan ook. Ik bedoel de grootste jongens van het forum.
Bedoel je kwa fysiek of kwa kennis ....
Damn word beetje gefrustreerd gehheMake it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by gain is pain View Postwees is duidelijk ik snap je nog steeds niet..
Bedoel je kwa fysiek of kwa kennis ....
Damn word beetje gefrustreerd gehhe
mijn fysiek is niet echt bijzonder, kennis is ook ver te zoeken.
maar bij veel jongens met hoge krachtstats is kennis ook wel goed, bijv. adon1sGroeten
Comment
-
Originally posted by kojak View Postzo grappig altijd dat mensen die zeuren (ja gain is pain je zeurt) zelf een groot aandeel hebben in de off topic gedoe. Rihanna...dude
Damn dat gaat tog over wat luister je nu....
Als ik het lijstje erbij zien staan tuurlijk post ik dan even wat, maar zoveel shit als sommige leden hier die 80% rotzooi posten in dat gedeelte dat neem ik kwalijkMake it happen, shock everyone!
Comment
-
Ik ben het volledig met Revius eens.
De kwaliteit van dit forum is gezakt naar extreme diepte. Ik zeg gooi de offtopic sectie dicht voor een paar maanden zodat alle mongolen die hier niets te zoeken hebben lekker af taaien. We hebben die mensen niet nodig. Hetzelfde geld voor de topicstarter. Wat hier gebeurd is zijn kindje. Mensen die onnoemelijk veel posts produceren met een kwaliteit van 0,0. Offtopic sectie dicht en, zoals gezegd in de aankondigingensectie, alle overtreders van de bodynet regels genadeloos afstraffen. Als je wil chatten voeg mekaar dan op MSN toe of ga mekaar lekker krabbelen op hyves ofzo.
Ik heb verder ook niets tegen jailbait of 18+ shit en doe ook graag een keer onzin posten maar de grenzen zijn aan het vervagen. Beter gezegd, ze zijn al verdwenen. Aan de ene kant word het toegelaten terwijl aan de andere kant de rem erop gezet word. Het is alles of niets.
En als je niets hebt toe te voegen aan het forum, post dan liever niets en blij lekker lezen.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by kojak View Postzie jij mij op een kameel rijden ?
Serieuze praat hier en jij komt met deze domme nutteloze opmerking... Ik heb 0 off topic topic gestart, dus mij als aanstichter aanwijzen is wel een hele dome reactieMake it happen, shock everyone!
Comment
-
-
Originally posted by gain is pain View PostWaar slaat dat op?
Serieuze praat hier en jij komt met deze domme nutteloze opmerking... Ik heb 0 off topic topic gestart, dus mij als aanstichter aanwijzen is wel een hele dome reactiesq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
Originally posted by kojak View PostWaar zie je staan dat ik beweerde dat jij off topic topics start? Ik zei dat je er een groot aandeel in had met je posts zoals vilmpjes van Rihanna etc. Niks mis mee hoor, alleen dan moet je achteraf in dit topic ook niet gaan mekkeren hoe erg je het wel niet vind.Make it happen, shock everyone!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
5 dagen geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
1 week geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment