Genoeg

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gain is pain View Post
    Ik moet eerlijk toegeven dat ut uit de handloopt mede door FM en roy, maar wijv allemaal zijn er schuldig van omdat we de meeste dingen hebben toegelaten...toen ik van een ander forum kwam dacht ik shittt loads of info en nu daalt het niveau naar slechter dan dat andere forum

Ik hang de laatste tijd maar bij het pron gedeelte omdat er toch niks boeiends is
    Ik merk wel een kentering in de posts van roy en fm, nu ze een groot aantal posts hebben zijn meer posts serieuzer van aard, wellicht denken ze dat ze meer karma verdienen met een hoge postcount en dat ze serieuzer worden genomen met veel posts.

Comment

Ik snap dan iets niet...
      Hoe kun jij je vergelijken met ecto's duhhh tuurlijk zul je dan sterker zijn... 80% op dit forum is ecto, kan op mijn hand tellen wie anders is...
      Ik bedoel niet de ectos, beginners of wie dan ook. Ik bedoel de grootste jongens van het forum.
      Groeten

Comment

Knabbelnoot wag of topic is niet erg maar dit word te gek zo'n 70-80% is off topic gelul bij de actieve topics. It sucks like hell en wat voor off topic
        -wat luister je nu
        -het groote dans topic
        -wat ga je doen vandaag
        - het topic dat zo vaak van richting verandert dat er geen naam ....
        - game noob topic
        En dit is uit mijn hoofd
        Make it happen, shock everyone!

Comment

Knabbelnoot wag of topic is niet erg maar dit word te gek zo'n 70-80% is off topic gelul bij de actieve topics. It sucks like hell en wat voor off topic
          -wat luister je nu
          -het groote dans topic
          -wat ga je doen vandaag
          - het topic dat zo vaak van richting verandert dat er geen naam ....
          - game noob topic
          En dit is uit mijn hoofd

zo grappig altijd dat mensen die zeuren (ja gain is pain je zeurt) zelf een groot aandeel hebben in de off topic gedoe. Rihanna...dude
          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by Revius View Post
            Ik bedoel niet de ectos, beginners of wie dan ook. Ik bedoel de grootste jongens van het forum.
            wees is duidelijk ik snap je nog steeds niet..
            Bedoel je kwa fysiek of kwa kennis ....

Damn word beetje gefrustreerd gehhe

Comment

wees is duidelijk ik snap je nog steeds niet..
              Bedoel je kwa fysiek of kwa kennis ....

Damn word beetje gefrustreerd gehhe
              kracht bedoel ik nu even
              mijn fysiek is niet echt bijzonder, kennis is ook ver te zoeken.

maar bij veel jongens met hoge krachtstats is kennis ook wel goed, bijv. adon1s
              Groeten

Comment

Originally posted by kojak View Post
                zo grappig altijd dat mensen die zeuren (ja gain is pain je zeurt) zelf een groot aandeel hebben in de off topic gedoe. Rihanna...dude

Damn dat gaat tog over wat luister je nu....
                Als ik het lijstje erbij zien staan tuurlijk post ik dan even wat, maar zoveel shit als sommige leden hier die 80% rotzooi posten in dat gedeelte dat neem ik kwalijk

Comment

Ik ben het volledig met Revius eens.

De kwaliteit van dit forum is gezakt naar extreme diepte. Ik zeg gooi de offtopic sectie dicht voor een paar maanden zodat alle mongolen die hier niets te zoeken hebben lekker af taaien. We hebben die mensen niet nodig. Hetzelfde geld voor de topicstarter. Wat hier gebeurd is zijn kindje. Mensen die onnoemelijk veel posts produceren met een kwaliteit van 0,0. Offtopic sectie dicht en, zoals gezegd in de aankondigingensectie, alle overtreders van de bodynet regels genadeloos afstraffen. Als je wil chatten voeg mekaar dan op MSN toe of ga mekaar lekker krabbelen op hyves ofzo.

Ik heb verder ook niets tegen jailbait of 18+ shit en doe ook graag een keer onzin posten maar de grenzen zijn aan het vervagen. Beter gezegd, ze zijn al verdwenen. Aan de ene kant word het toegelaten terwijl aan de andere kant de rem erop gezet word. Het is alles of niets.

En als je niets hebt toe te voegen aan het forum, post dan liever niets en blij lekker lezen.
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

@kojak zie jij mij een topic openen in off topic?.

Comment

@kojak zie jij mij een topic openen in off topic?.

zie jij mij op een kameel rijden ?

Comment

zie jij mij op een kameel rijden ?
                        Waar slaat dat op?
                        Serieuze praat hier en jij komt met deze domme nutteloze opmerking... Ik heb 0 off topic topic gestart, dus mij als aanstichter aanwijzen is wel een hele dome reactie

Comment

Ben ff pakweg 6 uur niet online, en zie dat er nog steeds gezeur is...
                          Wanneer gaat het eens over...

Comment

Originally posted by DeRakker View Post
                            Ben ff pakweg 6 uur niet online, en zie dat er nog steeds gezeur is...
                            Wanneer gaat het eens over...
                            Dit is geen gezeur meer, het gaat nu om het verbeteren van bodynet. Er is schijnbaar iets niet goed en dat moet wat mij betreft opgelost worden.

Comment

Waar slaat dat op?
                              Serieuze praat hier en jij komt met deze domme nutteloze opmerking... Ik heb 0 off topic topic gestart, dus mij als aanstichter aanwijzen is wel een hele dome reactie
                              Waar zie je staan dat ik beweerde dat jij off topic topics start? Ik zei dat je er een groot aandeel in had met je posts zoals vilmpjes van Rihanna etc. Niks mis mee hoor, alleen dan moet je achteraf in dit topic ook niet gaan mekkeren hoe erg je het wel niet vind.

Comment

Waar zie je staan dat ik beweerde dat jij off topic topics start? Ik zei dat je er een groot aandeel in had met je posts zoals vilmpjes van Rihanna etc. Niks mis mee hoor, alleen dan moet je achteraf in dit topic ook niet gaan mekkeren hoe erg je het wel niet vind.
                                Enige waar ik af en toe in post is wat luister je en dat zijn er niet veel af en toe 1-2 filmpjes... Sommige mensen die spammen dat hele ding mee en dan kom je met het argument , ja jij post toch ook wat in off topic...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X