Originally posted by gain is pain
View Post
Genoeg
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
-
Originally posted by blue_eye View Poster zullen er nog wel meerdere zijn die kojak niet liggen, die kerel zat me overlaatst nog uit te schelden in privé berichten. Begint echt zuur te worden dit forum spijtig genoeg.
Comment
-
Originally posted by dynobet View PostBen het eens met kevster. het is een bodybuilding/fitness forum. Om kennis op te doen of te delen over bodybuilding/fitness. Tuurlijk hebben mensen ook andere interessen, maar ga die dan lekker ergens anders uitleven. Wordt tijd om eens goed op te ruimen op dit forum.1.83 / 96 kg / Bf 14%
Comment
-
Originally posted by roelinho View Postverder denk ik dat bodynet altijd een beetje een beginnersforum is geweest. wil je serieus gaan powerliften/strongman spelen ga je naar dbb, wil je een wedstrijdbodybuilder worden ga je naar br ...
grootste troef leek me wel wat ervaring in de as-sectie maar juist die loopt leeg, dus ja, bodynet is fucked, we kunnen er beter een jailbaitforum van maken :P
Over je krachtstats: DBB is veel en veel groter dan BN. Het is dan ook niet vreemd dat je hier tot de sterksten behoort, en op DBB niet. Wat je nu doet is je regionale prestaties vergelijken met internationale prestaties (ter schetsing van de verhoudingen). Natuurlijk kom je dan niet mee.
@ Ts
De kentering van prospammer naar boardmoralist verbaast me, in positieve zin. Hopen dat je dit vasthoudt, anders krijg je alsnog de ban waar je anderen zo graag mee bedreigt.
@ Topic
Het aantal dat zegt zich aan het off-topic gedrag te ergeren is veelzeggend. Doe er zelf dan ook niet aan mee, ik zie namelijk ook wat off-topic koningen reageren. Samen de bende beperkingen scheelt het MT namelijk nogal wat werk, en het scheelt iedereen in de sfeer.
@ Gain-is-pain
Mocht er een JB topic terugkomen, is dat omdat het MT zo besluit. Onderhandelen mag je altijd proberen, maar maak je geen illusies: het MT heeft in alles het eindoordeel. Ultimatums stellen gaat je alleen een ban opleveren."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by dynobet View PostBen het eens met kevster. het is een bodybuilding/fitness forum. Om kennis op te doen of te delen over bodybuilding/fitness. Tuurlijk hebben mensen ook andere interessen, maar ga die dan lekker ergens anders uitleven. Wordt tijd om eens goed op te ruimen op dit forum.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Originally posted by gameface View PostBelachelijk dat FM dit topic maakt. Jij en Roy hebben het hele forum vol gespamd met die gesprekjes van jullie.. puur voor postcount. Dus kom nou niet doen alsof het "genoeg" is.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by Fitness-maniak View Postik scheld geen forum leden uit voor weet ik wat
OT off topic hoort bij het het forum. Wil je het niet zien moet je er ook niet op reageren.....lijkt me niet heel erg moeilijk. Respect voor elkaar is iets wat heel moeilijk blijkt te zijn en dat is wel iets wat me steekt.....ben namelijk opgevoed met normen en waarden en daarin stond respect voor elkaar hebben op nummer 1.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Fitness-maniak View Postik scheld geen forum leden uit voor weet ik wat
Eerst het forum zelf verneuken en dan zeggen dat het te ver gaat.
En dan doen dat je een oplossing hebt, terwijl JIJ een probleem bent.
Comment
-
Originally posted by gameface View PostIk maak niet een topic met daarin: het schelden moet stoppen.
Eerst het forum zelf verneuken en dan zeggen dat het te ver gaat.
En dan doen dat je een oplossing hebt, terwijl JIJ een probleem bent.
en de rest die continu offtopic gaat/ging, hoor jij zeker niet bij he vriend.
Comment
-
-
Originally posted by gameface View PostIk ga weleens offtopic ja.. maar niet zoveel als jij hebt gedaan/doet.
Maar dat je dan een topic opent om daar over te klagen is nog het ergst.
ik heb hier mijn standpunt gegeven over het offtopic gedoe, en ja ik ben vaak offtopic gegaan heel vaak. maar dat ben niet alleen ik.
En er waren laatst geen grenzen meer op bn, jullie zeikten over jailbait en allerlij onzin.
en een lid gaan uitschelden voor ''hoer'' en ''je hoort achter het aanrecht te staan, en niet op een forum''
die dingen kunnen gewoon niet, en ben maar blij dat ik geen mod ben, want dan had ik je voor die uitspraken permanent geband.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
5 dagen geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
1 week geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment