Genoeg

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gain is pain View Post
    Ik en kojak liggen elkaar niet de laatste tijd, hij zal zelf wel weten waarom...
    er zullen er nog wel meerdere zijn die kojak niet liggen, die kerel zat me overlaatst nog uit te schelden in privé berichten. Begint echt zuur te worden dit forum spijtig genoeg.
    Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Originally posted by blue_eye View Post
      er zullen er nog wel meerdere zijn die kojak niet liggen, die kerel zat me overlaatst nog uit te schelden in privé berichten. Begint echt zuur te worden dit forum spijtig genoeg.
      Dan moet je er een melding van maken. Als iemand gigantisch flipt, dan heeft hij de (week)ban zo te pakken. Neem als voorbeeld gameface die ineens alles verrot stond te schelden.

Comment

zeker heb ik laatst een hoop gespamt samen met Roy.
        maar dat is de afgelopen 4a5 weken een stuk minder geweest.
        deze onzin is gekomen door dat jaibait gedoe, daardoor zijn we al weer wat leden kwijt geraakt.

Comment

Originally posted by dynobet View Post
          Ben het eens met kevster. het is een bodybuilding/fitness forum. Om kennis op te doen of te delen over bodybuilding/fitness. Tuurlijk hebben mensen ook andere interessen, maar ga die dan lekker ergens anders uitleven. Wordt tijd om eens goed op te ruimen op dit forum.
          1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Originally posted by roelinho View Post
            verder denk ik dat bodynet altijd een beetje een beginnersforum is geweest. wil je serieus gaan powerliften/strongman spelen ga je naar dbb, wil je een wedstrijdbodybuilder worden ga je naar br ...
            grootste troef leek me wel wat ervaring in de as-sectie maar juist die loopt leeg, dus ja, bodynet is fucked, we kunnen er beter een jailbaitforum van maken :P
            Ja en nee. Ja, er zijn bijzonder veel mensen beginner op BN die vervolgens ergens anders heen stromen (kijk maar eens naar een aantal namen op BR). Aan de andere kant: nee. Bodynet is een van de weinige boards die een cultuur heeft waar alles ter discussie kan staan. Op DBB heb je bepaalde set-ups waar niet aan getornd wordt. Op BR heb je bijna geen vaste schema's omdat daar het meeste per pm gaat naar de coaches. Als je objectief kijkt naar BR zie je dat er daar maar een paar echt wat weten. De rest praat na, zonder de achterliggende gedachte te weten. Op DBB heb ik een beetje hetzelfde gevoel.

Over je krachtstats: DBB is veel en veel groter dan BN. Het is dan ook niet vreemd dat je hier tot de sterksten behoort, en op DBB niet. Wat je nu doet is je regionale prestaties vergelijken met internationale prestaties (ter schetsing van de verhoudingen). Natuurlijk kom je dan niet mee.

@ Ts
            De kentering van prospammer naar boardmoralist verbaast me, in positieve zin. Hopen dat je dit vasthoudt, anders krijg je alsnog de ban waar je anderen zo graag mee bedreigt.

@ Topic
            Het aantal dat zegt zich aan het off-topic gedrag te ergeren is veelzeggend. Doe er zelf dan ook niet aan mee, ik zie namelijk ook wat off-topic koningen reageren. Samen de bende beperkingen scheelt het MT namelijk nogal wat werk, en het scheelt iedereen in de sfeer.

@ Gain-is-pain
            Mocht er een JB topic terugkomen, is dat omdat het MT zo besluit. Onderhandelen mag je altijd proberen, maar maak je geen illusies: het MT heeft in alles het eindoordeel. Ultimatums stellen gaat je alleen een ban opleveren.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by dynobet View Post
              Ben het eens met kevster. het is een bodybuilding/fitness forum. Om kennis op te doen of te delen over bodybuilding/fitness. Tuurlijk hebben mensen ook andere interessen, maar ga die dan lekker ergens anders uitleven. Wordt tijd om eens goed op te ruimen op dit forum.
              Dynobet, ik ben het helemaal met je eens!
              Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Belachelijk dat FM dit topic maakt. Jij en Roy hebben het hele forum vol gespamd met die gesprekjes van jullie.. puur voor postcount. Dus kom nou niet doen alsof het "genoeg" is.

Comment

Originally posted by gameface View Post
                  Belachelijk dat FM dit topic maakt. Jij en Roy hebben het hele forum vol gespamd met die gesprekjes van jullie.. puur voor postcount. Dus kom nou niet doen alsof het "genoeg" is.
                  word er eentje wakker (weet dat je gebant was)
                  Make it happen, shock everyone!

Comment

ik scheld geen forum leden uit voor weet ik wat

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                      Maar hij zegt ook niet dat hij dat niet doet
                      Make it happen, shock everyone!

Comment

Wel waar.....volgens mij heb jij iemand uit gescholden voor pannekoek.

OT off topic hoort bij het het forum. Wil je het niet zien moet je er ook niet op reageren.....lijkt me niet heel erg moeilijk. Respect voor elkaar is iets wat heel moeilijk blijkt te zijn en dat is wel iets wat me steekt.....ben namelijk opgevoed met normen en waarden en daarin stond respect voor elkaar hebben op nummer 1.
                        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ik maak niet een topic met daarin: het schelden moet stoppen.

Eerst het forum zelf verneuken en dan zeggen dat het te ver gaat.

En dan doen dat je een oplossing hebt, terwijl JIJ een probleem bent.

Comment

Ik maak niet een topic met daarin: het schelden moet stoppen.

Eerst het forum zelf verneuken en dan zeggen dat het te ver gaat.

En dan doen dat je een oplossing hebt, terwijl JIJ een probleem bent.
                            ik een probleem?
                            en de rest die continu offtopic gaat/ging, hoor jij zeker niet bij he vriend.

Comment

ik een probleem?
                              en de rest die continu offtopic gaat/ging, hoor jij zeker niet bij he vriend.
                              Ik ga weleens offtopic ja.. maar niet zoveel als jij hebt gedaan/doet.

Maar dat je dan een topic opent om daar over te klagen is nog het ergst.

Comment

Ik ga weleens offtopic ja.. maar niet zoveel als jij hebt gedaan/doet.

Maar dat je dan een topic opent om daar over te klagen is nog het ergst.
                                ik ben niet te ver gegaan zoals een paar mensen.
                                ik heb hier mijn standpunt gegeven over het offtopic gedoe, en ja ik ben vaak offtopic gegaan heel vaak. maar dat ben niet alleen ik.
                                En er waren laatst geen grenzen meer op bn, jullie zeikten over jailbait en allerlij onzin.
                                en een lid gaan uitschelden voor ''hoer'' en ''je hoort achter het aanrecht te staan, en niet op een forum''
                                die dingen kunnen gewoon niet, en ben maar blij dat ik geen mod ben, want dan had ik je voor die uitspraken permanent geband.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X