ID vervalsen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Beaudien View Post
    Maar op het gebied van drugs e.d. zal ik toch mijn uiterste best doen om haar ertegen te beschermen, zo ook voor de gevolgen van alcohol.
    Al is het lang geleden......ik ben ook jong geweest en wat heb ik een fouten gemaakt! Maar er zijn grenzen en ik heb het sterke idee dat gf daar over heen gaat en dat moet hij zelf weten, maar dan ben ik blij dat ik hem niet persoonlijk ken.
    Ik ben zelf iemand die nog nooit gerookt heeft en nog nooit drugs heeft gebruikt.
    Dit kwam gewoon door de normen en waarden die ik aangeleerd kreeg en door me
    eigen denkwijze. Maar ik denk dat alles fout gaat op de middelbare school, en de vriendjes en vriendinnetjes op straat. Of ze willen het zelf.

Je kan je kind niet beschermen op school en ook niet als hij/zij buiten aan het "chille" is. Ik ken jongens die een goeie opvoeding hebben gehad van hun moeder en nu snuiverts zijn.

Zelfde geld voor gasten die opeens uit niets in het criminele pad zitten, komt allemaal door met wie ze omgaan.

T' zijn nu allemaal pauperts btw die beetje falen @ life.
    Last edited by Joshua90; 24-09-2010, 12:54.
    You can be part of my meal tonight.

Comment

Originally posted by Joshua90 View Post
      Ik ben zelf iemand die nog nooit gerookt heeft en nog nooit drugs heeft gebruikt.
      Dit kwam gewoon door de normen en waarden die ik aangeleerd kreeg en door me
      eigen denkwijze. Maar ik denk dat alles fout gaat op de middelbare school, en de vriendjes en vriendinnetjes op straat. Of ze willen het zelf.

Je kan je kind niet beschermen op school en ook niet als hij/zij buiten aan het "chille" is. Ik ken jongens die een goeie opvoeding hebben gehad van hun moeder en nu snuiverts zijn.

Zelfde geld voor gasten die opeens uit niets in het criminele pad zitten, komt allemaal door met wie ze omgaan.

T' zijn nu allemaal pauperts btw die beetje falen @ life.
      Kan niet meer editten maar met paupers heb ik het over de gasten die boefje aan spelen zijn.
      You can be part of my meal tonight.

Comment

Originally posted by Ashley View Post
        Als het echt je vrienden zijn laten ze je niet buiten staan.....
        daar ben ik het helemaal mee eens.

Comment

Denk dat er zwaar overdreven word :P

90% van de jeugd probeert dingen die ze niet geacht worden te doen, spannend leuk en ja misschien dat je er populairder door word. Ouders weten echt níets over de kinderen uitvoeren, kunnen ze ook weinig aan doen imo.

Na een jaar of wat is 90% hiervan ook weer gewoon 'normaal' en ziet in dat je er toch niks verder mee komt. Het is maar een kleine groep die tot de echte paupers blijft behoren, en die zijn toch niet te redden omdat ze simpelweg te dom zijn.

over en uit (A)
          19j - 1.96m - 105kg
          Train harder, grow faster

Comment

@Sandk
            Precies

@ Beaudien
            Ben geen vader, en nog ver van het plan er een te worden op korte termijn. En snap je proberen te beschermen, en tot op zekere hoogte is dat ook absoluut nodig. Elke leeftijd heeft zijn valkuilen, maar ze moeten inderdaad niet optreden wanneer je die leeftijd nog niet hebt.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Spreekt daar een vader???

Maar even zonder gekheid: ja, dat ben ik met je eens. Maar er zijn voor mij verschillen in het maken van fouten. Mijn dochter (al wek ik miss de indruk dat ze in een glazen kooitje zit en niets mag ) gaat regelmatig op haar gezicht.
              Er doet zich een situatie voor, we praten erover, ik geef advies en het is aan haar wat ze daarmee doet. Vaak resulteert dit in "shit, wat doe ik nou!" gedrag en daar leert ze van.
              Maar op het gebied van drugs e.d. zal ik toch mijn uiterste best doen om haar ertegen te beschermen, zo ook voor de gevolgen van alcohol.
              Al is het lang geleden......ik ben ook jong geweest en wat heb ik een fouten gemaakt! Maar er zijn grenzen en ik heb het sterke idee dat gf daar over heen gaat en dat moet hij zelf weten, maar dan ben ik blij dat ik hem niet persoonlijk ken.

Ik snap je reactie 100%. Maar je schat me totaal verkeerd in. Ik ben Ashley in het echt tegen gekomen en ik vind het echt een top gozer. Hij heeft meerdere keren hier op het board gezegd hoeveel hij heeft geexperimenteerd met drugs. Is hij dan nu ook gelijk fout?

Buiten dat... ik rook niet.. ik gebruik geen drugs en ook nooit gedaan. Ik heb 2x 3 trekjes genomen.. verder niks. De reden dat ik GHB wil nemen is omdat ik niet wil dat alcohol mijn gains tegen gaat. Ik doe tenminste mijn onderzoek, ik vraag ervaringen van mensen en ik vraag advies. De kan dat dat fout gaat, is erg klein. Ik begrijp niet waarom ik in een "foute" groep behoor omdat ik GHB wil gebruiken. Zoveel jongeren nemen stimulerende middelen om het LEUKER te maken en niet om het LEUK te maken.. daar zit wel een verschil in.

Over dat foto.. dat was echt niet om je te verleiden ofzo.. en een foto kan zkkr wel iets over iemand zeggen. Misschien niet tot detail maar wel ongeveer.

Hyves van je dochter? Was maar een grap.. ik hoop dat je dat wel begrijpt. En je zou blij moeten wezen als je dochter met iemand zoals ik thuis zou komen.. ik zou nooit een vrouw kwaad doen.. NOOIT!

Comment

*traantje wegpinkt*
                19j - 1.96m - 105kg
                Train harder, grow faster

Comment

Originally posted by gameface View Post
                  je zou blij moeten wezen als je dochter met iemand zoals ik thuis zou komen.. ik zou nooit een vrouw kwaad doen.. NOOIT!
                  liegebeest

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                    liegebeest
                    Ja mentaal nooit nee..

Comment

a)Ik ben Ashley in het echt tegen gekomen . Is hij dan nu ook gelijk fout?

b)Ik begrijp niet waarom ik in een "foute" groep behoor omdat ik GHB wil gebruiken. Zoveel jongeren nemen stimulerende middelen om het LEUKER te maken en niet om het LEUK te maken.. daar zit wel een verschil in.

c)Over dat foto.. dat was echt niet om je te verleiden ofzo..

d)Hyves van je dochter? Was maar een grap.. ik hoop dat je dat wel begrijpt. En je zou blij moeten wezen als je dochter met iemand zoals ik thuis zou komen.. ik zou nooit een vrouw kwaad doen.. NOOIT!
                      a) Dit gaat volgens mij niet over het gedrag van Ashley (die ik helemaal niet ken, behalve dat pas iemand zei dat het een vrouw was.......)maar over het jouwe.

b) Als zoveel jongeren dat doen, ben ik het met zoveel jongeren niet eens.
                      Drugs zijn voor mij drugs en ik heb daar een hekel aan. Ik heb zelf nooit meer gedaan dan blowen, en zelfs daar heb ik slechte ervaringen mee. Alle middelen die je je anders laten voelen dan je bent, of die je drempel omlaag halen van je gedrag, keur ik af.
                      Ik heb net de eerste bladzij van de "trainings"logje gelezen, over dat je van de zomer niet traint maar liever zuipt en ja, natuurlijk moet je dat zelf weten. Maar voor een ventje van 17 jaar vind ik dat gewoon zo ...best schokkend en heel erg stom. Sorry.
                      c) Niet?? He jammer! Dat was nou eens goed voor mijn ego geweest, zo'n jong manneke!!

d) Hou die gedachte maar vast, dan wordt het nog wat met je!!

En last but not least, ik waardeer je reactie. Je had ook kunnen gaan schelden of me kunnen gaan beledigen en ik vind het dan wel weer heel tof dat je er serieus op in gaat.

Originally posted by sandk View Post
                      *traantje wegpinkt*

En hier moest ik dan weer verschrikkelijk om lachen.
                      Last edited by Beaudien; 24-09-2010, 16:15.
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

a) Dit gaat volgens mij niet over het gedrag van Ashley (die ik helemaal niet ken, behalve dat pas iemand zei dat het een vrouw was.......)maar over het jouwe.

b) Als zoveel jongeren dat doen, ben ik het met zoveel jongeren niet eens.
                        Drugs zijn voor mij drugs en ik heb daar een hekel aan. Ik heb zelf nooit meer gedaan dan blowen, en zelfs daar heb ik slechte ervaringen mee. Alle middelen die je je anders laten voelen dan je bent, of die je drempel omlaag halen van je gedrag, keur ik af.
                        Ik heb net de eerste bladzij van de "trainings"logje gelezen, over dat je van de zomer niet traint maar liever zuipt en ja, natuurlijk moet je dat zelf weten. Maar voor een ventje van 17 jaar vind ik dat gewoon zo ...best schokkend en heel erg stom. Sorry.
                        c) Niet?? He jammer! Dat was nou eens goed voor mijn ego geweest, zo'n jong manneke!!

d) Hou die gedachte maar vast, dan wordt het nog wat met je!!

En last but not least, ik waardeer je reactie. Je had ook kunnen gaan schelden of me kunnen gaan beledigen en ik vind het dan wel weer heel tof dat je er serieus op in gaat.

En hier moest ik dan weer verschrikkelijk om lachen.
                        A) ik wou ashley ff als voorbeeld gebruiken..
                        B) Wat is er mis met in de zomer ff alle remmen los en ff genieten..? Mag ik ff vragen.. hoe oud is je dochter?
                        C) De manier waarop je antwoorde.. kwam het over alsof je dat wel d8.. ik d8 laat ik het nog eens ff zeggen voor de duidelijk
                        D)Fijn, als mensen dat van je denken

Comment

ff ontopic, valse ID's kan je ook laten maken bij de lokale crimineel

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                            ff ontopic, valse ID's kan je ook laten maken bij de lokale crimineel
                            Die hebben we in den haag niet

Comment

Die hebben we in den haag niet
                              ik dacht dat het in den haag stikt van de criminelen....

Comment

@ GiX nette beschrijving......maar een id is van hard plastic hoe in the hell wil je dat voor elkaar krijgen?

@ gameface.....Los van het feit dat t uit t topic te halen is, is het absurd dat je t gaat verantwoorden en of probeert te weerleggen

@ Baudien....Fout/ goed, pffff hokjes denken
                                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                                We like it
                                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X