Originally posted by gameface
View Post
ID vervalsen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
GHB gebruik boeit me niet. Heb het over vals ID gebruik en hoe je daarmee de komende 5 jaar mee weg gooit als je opgepakt wordt met Justitie op je dak. Om nog maar te zwijgen over de eventuele financiele na-sleep. Heel wat anders dan dat je een berichtje van BREIN krijgt om te stoppen met downloaden welk je niet serieus hoeft te nemen. Ik geef toe dat ik ook af en toe de wet overtreed, maar er is wel een grens tot hoever ik ga. En als je die grens niet kunt zien ben je blind.Last edited by Falstyr; 25-09-2010, 12:54.
Comment
-
Originally posted by Joshua90 View Post
Zelfde geld voor gasten die opeens uit niets in het criminele pad zitten, komt allemaal door met wie ze omgaan.
Als je je laat beinvloeden door ''foute'' vrienden ben je zelf zwak en heb je geen ballen om voor jezelf op te komen. Je kan altijd nee zeggen of niet mee doen met de meute.
Iedereen moet leren van zijn fouten.....en sommige mensen de hardway.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostGHB gebruik boeit me niet. Heb het over vals ID gebruik en hoe je daarmee de komende 5 jaar mee weg gooit als je opgepakt wordt met Justitie op je dak. Om nog maar te zwijgen over de eventuele financiele na-sleep. Heel wat anders dan dat je een berichtje van BREIN krijgt om te stoppen met downloaden welk je niet serieus hoeft te nemen. Ik geef toe dat ik ook af en toe de wet overtreed, maar er is wel een grens tot hoever ik ga. En als je die grens niet kunt zien ben je blind.
@leon
Wie ben jij?
Comment
-
Ik betwijfel ten zeerste of het vervalsen van een reisdocument betrekking heeft op het verkrijgen van een bewijs van goed gedrag.
Loop eens niet zo te bashen man. Gameface rocked!
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Kevster View PostIk betwijfel ten zeerste of het vervalsen van een reisdocument betrekking heeft op het verkrijgen van een bewijs van goed gedrag.
Als voorbeeld. Ik werk bij een bedrijf dat nauw betrokken is met douane documenten en controle van goederen. Als ik ooit was opgepakt met een vervalst ID dan was dit naar voren gekomen en had ik nooit me huidige functie kunnen beoefenen. Dit ivm een verhoogd risico voor het bedrijf dat er weer documenten vervalst zouden kunnen worden waardoor zij hun licentie kwijt zouden kunnen raken en het bedrijf moeten sluiten. Ook als is dat jouw intentie niet, toch zal het bedrijf in dat geval geen risico nemen met jouw.
Ik had mazzel dat me oude activiteiten vermeld in proces verbaal qua tijdslimiet ouder dan 5 jaar waren anders had ik de functie ook niet gekregen. Daarom zeg ik steeds dat sommige risico's het gewoon niet waard zijn om te nemen met het oog op de toekomst.Last edited by Falstyr; 25-09-2010, 13:34.
Comment
-
Je klinkt nu net zo simpel als gameface, Kevster.
Een VOG(Verklaring Omtrent het Gedrag) wordt in beginsel afgegeven als men geen strafblad bezit dat gepleegde feiten bevat die de uitoefening van een specifieke functie in de weg staan. Een taxichauffeur bijvoorbeeld die een bewijs van goed gedrag aanvraagt en die ooit veroordeeld werd voor rijden onder invloed, zal de verklaring geweigerd worden. En wie solliciteert naar een functie als beveiligingsbeambte en meerdere diefstallen op zijn naam heeft staan, zal de verklaring van goed gedrag evenmin ontvangen. Maar is de aspirantbeveiliger ooit bekeurd voor rijden onder invloed dan vormt dat geen direct beletsel voor de functie waarvoor de verklaring van goed gedrag werd aangevraagd.
Je denkt werkelijk dat je met een wets overtreding waar potentieel een gevangenisstraf van zes jaar op staat, nog een VOG kunt verkrijgen?
Artikel 231
1
Hij die een reisdocument valselijk opmaakt of vervalst, of een zodanig stuk op grond van valse gegevens doet verstrekken dan wel een aan hem of een ander verstrekt reisdocument ter beschikking stelt van een derde, met het oogmerk het door deze te doen gebruiken als ware het aan hem verstrekt, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vijfde categorie.How you like them apples?
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostAl die tering zooi die ik heb uit gehaald, al de drugs die ik heb gebruikt al de ellende die ik heb veroorzaakt kan ik niet afschuiven op de slechte invloed die mijn vrienden op mij hadden.....heb ik zelf voor gekozen.
Als je je laat beinvloeden door ''foute'' vrienden ben je zelf zwak en heb je geen ballen om voor jezelf op te komen. Je kan altijd nee zeggen of niet mee doen met de meute.
Iedereen moet leren van zijn fouten.....en sommige mensen de hardway.
alles te weten hoe mensen bepaalde wendingen nemen in het leven en waarom.
Was meer hoe ik vrienden heb zien gaan naar gasten
die nu gewoon hun toekomst aan het verpesten zijn sinds ze "nieuwe" vrienden kregen.You can be part of my meal tonight.
Comment
-
Sorry maar zit een 5 min lag tussen dus kan niet editten.
En @ Gameface ik denk dat een vriend zijn ID lenen het beste is haha.
Ken 2 meisjes die zussen zijn van elkaar, de ene is 16 de ander 19.
Lijken beetje op elkaar en die van 16 gebruikt altijd de ID van haar zus
om binnen te komen waar ze niet binnen mag komen.
Laatste oplossing zou een ander kapsel zijn, opgeschoren ofzo.
Dan lijk je op iedereen!Last edited by Joshua90; 25-09-2010, 14:14.You can be part of my meal tonight.
Comment
-
Originally posted by BeaudienIk denk tenslotte in hokjes volgens bepaalde heren hier.
Originally posted by Falstyr View Post1. Gameface is niet al te bijster intelligent. En dan gaan die kut moslims maar janken dat ze geen werk kunnen vinden. Gek heh.
Originally posted by Falstyr View PostZoiets heet Appels met Peren vergelijken om iets recht te lullen wat krom is. Gebruik van AS en downloaden zijn niet illegaal. Het verstrekken van die producten daar en tegen wel. Ik kan zoveel AS in me huis hebben zonder dat de overheid er iets aan kan doen. Ze kunnen pas ingrijpen op het moment dat ik het zou gaan distributeren. Heel wat anders dan een Illegale ID laten maken en deze gebruiken. Daarnaast is het nog discutabel over de langer termijn gevolgen van AS gebruik jegens gezondheid.Last edited by onderhandelen; 25-09-2010, 15:16.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View PostGebruik en het in bezit hebben van AS is hartstikke illegaal.Durf zelfs te stellen dat het zwaarder wordt aangemerkt dan het verkopen van AS. Weet niet hoe je erbij komt dat alleen distribueren als strafbaar feit aangemerkt kan worden?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
3 uur geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...5 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....6 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment