ID vervalsen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• @OH, wat is nu het punt dat je wil maken? Eerst wordt gesteld dat het in bezit hebben van of het gebruiken van a.s. strafbaar is, waarop ik zeg dat dat niet per definitie zo kan zijn (gezien medicinaal gebruikt), waarop jij erbij haalt dat het op een illegale wijze verkregen moet zijn, waarmee je precies mijn punt bevestigt dat het niet per definitie strafbaar is om a.s. in bezit te hebben of te gebruiken.
    Last edited by Pinada; 26-09-2010, 16:12.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
      @OH
      Je koopt zelfklevende folie voor over de ID-kaart. Je doet in feite niks met de ID-kaart, je maakt er een dun laagje (en omkeerbaar: folie eraf en hij is weer legaal).
      Hahaha heel vet, kwartje is n beetje laat gevallen

@ OT.....Gameface.......bespaar je de moeite. Als je door hobbel 1 bent gekomen (vervalsen id kaart), moet je hobbel 2 nog doorkomen, das naar binnenkomen ws gaan ze (dan) die kut smoes gebruiken, only for members.

Member worden is onmogelijk.
      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
      We like it

Comment

• Originally posted by onderhandelen View Post
        Hahaha heel vet, kwartje is n beetje laat gevallen

@ OT.....Gameface.......bespaar je de moeite. Als je door hobbel 1 bent gekomen (vervalsen id kaart), moet je hobbel 2 nog doorkomen, das naar binnenkomen ws gaan ze (dan) die kut smoes gebruiken, only for members.

Member worden is onmogelijk.
        Die gebruiken ze daar niet. Bij het Paard van troje is het simpell.. je hebt je id bij of je ligt eruit.. simpel. Als je id bij je hebt en geen 18, lig je er ook uit.. simpel.

Vorige keer zag ik 2 geile blondjes van een jaar of 22 die niet binnen kwamen omdat ze geen id hebben.

Comment

• Originally posted by gameface View Post

Vorige keer zag ik 2 geile blondjes van een jaar of 22 die niet binnen kwamen omdat ze geen id hebben.
          Aha, en dáár wilde jij natuurlijk achteraan en daarom wil je nu je ID vervalsen!
          Tja blond, he, dan snap je die dingen niet zo snel...........
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Beaudien,

wil je neuken?
            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Altijd.

Nou, niveau daalt weer.
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
                Aha, en dáár wilde jij natuurlijk achteraan en daarom wil je nu je ID vervalsen!
                Tja blond, he, dan snap je die dingen niet zo snel...........
                je kan je blonde haren niet overal de schuld van geven hea
                Calisthenics / Street workout

Comment

• Nah dit topic ging toch al niet de boeken in als topper.
                  http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• ik moet zeggen dat jouw vorige reactie er anders een hele goeie draai aan gaf

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                      @OH, wat is nu het punt dat je wil maken? Eerst wordt gesteld dat het in bezit hebben van of het gebruiken van a.s. strafbaar is, waarop ik zeg dat dat niet per definitie zo kan zijn (gezien medicinaal gebruikt), waarop jij erbij haalt dat het op een illegale wijze verkregen moet zijn, waarmee je precies mijn punt bevestigt dat het niet per definitie strafbaar is om a.s. in bezit te hebben of te gebruiken.
                      Are u joking or what?

Originally posted by Falstyr View Post
                      Kopen is niet illegaal. Downloaden van muziek is ook niet illegaal.
                      Originally posted by Falstyr View Post
                      Zoiets heet Appels met Peren vergelijken om iets recht te lullen wat krom is. Gebruik van AS en downloaden zijn niet illegaal. Het verstrekken van die producten daar en tegen wel. Ik kan zoveel AS in me huis hebben zonder dat de overheid er iets aan kan doen. Ze kunnen pas ingrijpen op het moment dat ik het zou gaan distributeren. Heel wat anders dan een Illegale ID laten maken en deze gebruiken. Daarnaast is het nog discutabel over de langer termijn gevolgen van AS gebruik jegens gezondheid.
                      Originally posted by Fitness-maniak View Post
                      nee is niet illegaal, in bezit hebben mag.
                      Originally posted by GeneralIx View Post
                      @ OH
                      Medicatie van welke aard dan ook mag je in je bezit hebben, ook zonder voorschrift.
                      Die gebruiken ze daar niet. Bij het Paard van troje is het simpell.. je hebt je id bij of je ligt eruit.. simpel. Als je id bij je hebt en geen 18, lig je er ook uit.. simpel.
                      Ok dudelijk
                      Last edited by onderhandelen; 26-09-2010, 16:45.
                      We like it

Comment

• Originally posted by Osterich View Post
                        Beaudien,

wil je neuken?

Milf hunter
                        We like it

Comment

• WAAR-DE-LOOS topic....
                          Make it happen, shock everyone!

Comment

• Elke topic waar jokertje is, is een goede topic.
                            I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

• Originally posted by onderhandelen View Post
                              Are u joking or what?
                              Nee. Volgens mij heb ik op jou gereageerd en jij op mij, over die discussie/ Q&A had ik het. Niet over wat anderen in dit topic daarover hebben gezegd.
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Beaudien, heeft je dochter al een vriendje?
                                "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X