da's mooi kut...ontslagen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hoi allemaal.
    Alles is geregeld, rechtsbijstand heeft ervoor gezorgd dat ik tot en met januari krijg doorbetaald en dan een oprotpremie krijg. Dus nu ben ik heel hard op zoek naar werk om te zorgen dat ik niet in een gat val.

En ik ben inderdaad naar een andere gym gegaan. Ik train nu bij One Fitness in Hilversum. Ze hebben er een hoop apparaten en gewichten bij en aangezien ik een vrouw ben, zal het denk ik nog wel ff duren voor ik te weinig gewichten/apparaten heb om goed te kunnen trainen.

Ik ben ook door een van de trainers voorgesteld aan een hele aardige vent die wel met mij wilde trainen dus daar zijn we maandag mee begonnen. Hij weet me heel goed te motiveren en ik krijg nu al meer voor elkaar dan ik voorheen alleen deed omdat hij erbij staat en ik niet meer bang hoef te zijn voor ongelukken.

Nu moet ik dus keihard werken om van mijn vet af te komen en mijn schouders en rug groter te krijgen zodat ik beter geproportioneerd ben als ik er klaar voor ben. Dus zwakke plekken flink aanpakken!

Dus we gaan toch nog voor NABBA/YBF volgend jaar oktober....

Comment

Originally posted by adon1s View Post
      Heb je wel een goeie vergoeding mee gekregen dan? Is er gekeken naar vervangend werk? Het lijkt me nu dat je zonder enige tegenstribbeling akkoord bent gegaan. De werkgever heeft de plicht om te zoeken naar passend werk als de functie weg bezuinigd wordt. Heb je al iets getekend waardoor je akkoord gaat? Als dat zo is valt er weinig meer aan te doen. Onthoud ook goed dat je altijd zelf je gelijk kan halen bij de rechter, een bond betekend vaak geen hol voor je.
      Als je nog niets getekend hebt kan je je op dit moment ook ziekmelden onder de noemer stress (je baalt er toch ook verschrikkelijk van). Wel zorgen dat je je huisarts overtuigd.
      als werknemer fraudeleus ziek melden is een kanker laffe streek en werkgever heeft geen plicht om vervangend werk te vinden wat een onzin

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X