Nieuwe velgen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe velgen

Ik heb een paar weken terug een nieuwe auto gekocht. Namelijk een Alfa Romeo 147. Nu heb ik ontzettend vette velgen gevonden die ik wil gaan kopen. Ik heb ze met fotoshop er even onder gepleurd. Wat vinden jullie ervan? Ziet een beetje nep uit maar geeft toch een beetje een beeld.

Origineel:

Geshopped:

Het zijn 18" 8J Fondmetal 7800 Shine.

Doen of niet doen? Als jullie alternatieven hebben die er beter onder zouden staan dan hoor ik dat graag. Bedankt
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

is je auto ook die kleur?

Comment

Ja, dat is mijn auto. Foto is gemaakt op mijn oprit.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

tsja... probleem met velgen is dat ze vaak vrij duur zijn maar de totale waarde van de auto niet veel verhogen. dus tis maar waar je je geld aan wil besteden.

Comment

Ja heb je ook helemaal gelijk in. Maar ik voel me niet op mijn gemak als er geen vette velgen onder mijn auto zitte. En mocht ik ooit mijn auto verkopen dat gooi ik de originele er gewoon weer op. Die bewaar ik als spare met winterbanden erop en dan verkoop ik de 18" gewoon apart.

Ze zijn idd fucking duur. Ongeveer 25% van de waarde van de auto.

Kan ook al mijn geld uitgeven aan waardeloze supplementen.
          The Sky Ain't The Limit

Comment

Of je sponsort mij, heb wat knaken nodig voor me homegym volgend jaar.
            Dan zal ik altijd jouw naam noemen als ik ergens iets win!!!!!!!
            Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
              Of je sponsort mij, heb wat knaken nodig voor me homegym volgend jaar.
              Dan zal ik altijd jouw naam noemen als ik ergens iets win!!!!!!!
              Ruilen, jou homegym voor mijn palmboomlampbalkon?

Groeten,

Fransiscus
              The Sky Ain't The Limit

Comment

Hier close-up btw:

The Sky Ain't The Limit

Comment

Haha mijn homegym wordt epic, alleen al als ik eraan denk.
                  Maar ja duurt nog even .
                  Groeten

Comment

Nice pimp, erg goed dat fotosoep.

Doen, ziet er vet uit
                    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                    We like it
                    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Als de munten ervoor hebt, waarom niet.
                      Ziet er wel geinig uit.
                      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Doen.
                        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Pas je op met stoepranden, zo heb ik de mijne aan gort gereden alhoewel ze niet zo mooi als die waren :$ k heb nu weer wieldoppen
                          You can be part of my meal tonight.

Comment

Op zich niet verkeerd al vind ik 18" wel wat aan de grote kant. ik zit ook te twijfelen over de aanschaf van de 147 want die rijden echt super alleen het kentekenplaat haalt de symetrie aan de voorkant van de auto weg en dat vind ik erg jammer en daarom maak ik de overstap niet.

wat heb je er voor een motor inliggen?

Comment

nog nooit een meid horen zeggen "he wat heb jij mooie velgen".
                              Ja, ok, 1 keer tegen een andere meid met crystal velgen op haar roze tigra.

Ik zou het dus niet doen.
                              the one and only tabata overlord

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X