Strenge winter.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Beaudien View Post
    Kijk, kijk Falstyrtje, hier kun je nog een voorbeeld aannemen, waarom stelde jij dat nou niet voor????
    ...omdat ik geen zin heb in koude voeten onder de warme dekens.

Comment

Originally posted by marnop View Post
      soms hebben vrouwen behoefte aan een goede vriendin.....
      Geweldige opmerking!

Volgende week vakantie in Maleisië: 32 graden, zon, strand en lekker niks doen.....
      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

lekker die sneeuw op kou kan je je kleden 30graden word ik gek

Comment

25 graden +....Yesssssssssss!!!!!
          There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

enige nadeel is dat ik me nest niet kan uitkomen

verder kun je lekker de handrem ff aantrekken op de openvlaktes, altijd leuk
            160kg squat
            225kg deadlift
            130kg benchpress

Comment

Originally posted by Ashley View Post
              Je hebt reden genoeg om die gladde bende te haten.
              Wat een pechvogel is je pa zeg!
              Zo zou je het wel kunnen zeggen ja. Hij schijt hem tegenwoordig ook voor alles wat er mee te maken heeft (wat ik overigens wel kan begrijpen). Bizar om te zien hoe zo'n grote vent enorm bang is voor wat ijs. Al is het maar een stukje van 5 meter. Maar goed, is wel begrijpelijk. Dat je een keer valt is al behoorlijk lullig, maar 3 keer is toch wat te veel van het goede.

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
              Het enige nadeel van de zomer (wat mij betreft dan) zijn de insecten zoals vliegen, horzels, dazen, wespen en muggen.
              Dat dan weer wel. Maar goed, daar kan ik dan nog wel mee leven. Ik moet je trouwens nog ff PM'en. Dat zeg ik nu expres, omdat ik het anders misschien weer vergeet.
              Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                Had je liever dat Fallus dat zei ipv Marnop? Wat is er mis met Marnop?

Haha, echt niet. En er is niets mis met Marnop, dat is mijn held.
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                  ...omdat ik geen zin heb in koude voeten onder de warme dekens.

Lafaard!
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

vandaag met die oostenwind ging het ook door jas en bot. echt ijskoud.. not fun

Comment

hoor net gevoelstemperatuur voor morgen -20 plaatselijk.
                      Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by jordy View Post

Dat dan weer wel. Maar goed, daar kan ik dan nog wel mee leven. Ik moet je trouwens nog ff PM'en. Dat zeg ik nu expres, omdat ik het anders misschien weer vergeet.
                        Ik zie je PM wel verschijne. Moet ook ff kwijt dat ik weinig meer op msn zit omdat de vrouw de pc steeds langer bezet houd vanwege haar thuiswerk.
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Godskolere wat een weertje, de sigaret rammelde zojuist bijna uit me klep.

Doe mij maar blotebuikenweer, festivals en veels te strakke bikinitopjes.

Alhoewel hij van donuts trekken in de sneeuw ook wel iets groeit.

Maar...... ik ga toch liever voor badminton en zand tussen de tenen dan dit eskimoweer.
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Mijn kop is er op de fiets afgevroren. Wind in is niks met dit weer.
                            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

lekkah zonder muts met me kale kop op d'r fiets

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                                Begint lekker deze winter.

Woensdag wordt de gevoelstemperatuur -18 graden - RTL Z

Ik haat de winter....doe mij maar 30 graden+.

Nog meer liefhebbers van 30 graden+?
                                Heb een hekel aan de winter. Liever regen dan koude. En het allerliefst natuurlijk gewoon een lekker warm weertje (30gr+ inderdaad).
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X