Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik klaag niet, viel best wel mee vandaag, rustig fietsen, niet veel volk op straat..
En ook, hoe kouder het wordt hoe meer meisjes rokken beginnen dragen, ik snap de logica er ook niet achter.. Blijkbaar is het leuk om in een rok te lopen bij -7°..
Morgen ochtend wellicht er om 5 uur uit om naar station te gaan lopen :/
Om zo alsnog op school te geraken. Dat ze nog eens zeggen dat ik niet men best doe voor school.
@ijsblok: viel inderdaad goed mee, ik muts, allah sjaal voor men gezicht gebonden en nergens last van..
Heb het nou al gehad met de winter eigenlijk! Ookal is 'ie meteorologisch gezien pas 1 dag bezig . Vandaag moest ik bijna 30km fietsen (zoals altijd, woon 12km van mijn school af en ging vandaag sporten in Eindhoven), en dat vonden mijn handen en voeten niet leuk. Net als mijn gezicht, dat er ongeveer afviel.. Nee, geef mij maar zomer ! Valt me wel altijd op dat als het winter wordt iedereen weer zegt: ja gezellig, ik vind het niet erg die kou. En als het dan weer lente wordt begint iedereen weer met: ja die winter vind ik altijd maar niks, veel te koud enzo.. Het vingerkootje van mn wijsvinger is de hele dag een soort van bevroren geweest, heel vervelend gevoel, is net pas weggetrokken terwijl ik sinds 15:00 niet meer buiten ben geweest .
Ik trek het allemaal niet hoor. Ik heb een scheithekel aan vroeg op staan.. en als het dan ook nog is koud is.. ken iedereen de pleuris krijgen.
Doe mij maar jailbait met bikini aan, maakt me stuk blijer dan jailbait met spijkerbroek.. jailbait heeft namelijk een klein kontje.. door die spijkerbroek zie je niks.
Ik trek het allemaal niet hoor. Ik heb een scheithekel aan vroeg op staan.. en als het dan ook nog is koud is.. ken iedereen de pleuris krijgen.
Doe mij maar jailbait met bikini aan, maakt me stuk blijer dan jailbait met spijkerbroek.. jailbait heeft namelijk een klein kontje.. door die spijkerbroek zie je niks.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Comment