genix is er weer kou maakt me niet uit, als die wind maar niet zo loopt te ouwehoeren.
Strenge winter.
Collapse
X
-
Mooi sneeuwlandschap en een zonnetje is ook mooi.
Warmte en lekkere schaars geklede vrouwen ook.
Autorijden in de winter is kut met gladheid.
Autorijden in de zomer is kut met die hitte in de auto.
Sex in de winter moet met deken anders heeft het vrouwtje het koud.
Sex in de zomer kan zonder deken maar is wel zweten geblazen.
Hmmm ik weet 't nog niet.Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
Ik klaag niet, viel best wel mee vandaag, rustig fietsen, niet veel volk op straat..
En ook, hoe kouder het wordt hoe meer meisjes rokken beginnen dragen, ik snap de logica er ook niet achter.. Blijkbaar is het leuk om in een rok te lopen bij -7°..On a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
Comment
-
Originally posted by Shredmaster View PostMooi sneeuwlandschap en een zonnetje is ook mooi.
Warmte en lekkere schaars geklede vrouwen ook.
Autorijden in de winter is kut met gladheid.
Autorijden in de zomer is kut met die hitte in de auto.
Sex in de winter moet met deken anders heeft het vrouwtje het koud.
Sex in de zomer kan zonder deken maar is wel zweten geblazen.
Hmmm ik weet 't nog niet.
in de zomer raampje open / airco aan
sex in de winter mss wat intiemer.. maar koud!!!
in de zomer nooit koude voeten.. is het te bezweet nieuw handoekje eronder :P
ik weet het wel :P
moert morgen weer naar school'' gok da tik wat later ben.. ondanks dat ik half 8 ga vetrekken
Comment
-
Morgen ochtend wellicht er om 5 uur uit om naar station te gaan lopen :/
Om zo alsnog op school te geraken. Dat ze nog eens zeggen dat ik niet men best doe voor school.
@ijsblok: viel inderdaad goed mee, ik muts, allah sjaal voor men gezicht gebonden en nergens last van..On a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
Comment
-
Heb het nou al gehad met de winter eigenlijk! Ookal is 'ie meteorologisch gezien pas 1 dag bezig . Vandaag moest ik bijna 30km fietsen (zoals altijd, woon 12km van mijn school af en ging vandaag sporten in Eindhoven), en dat vonden mijn handen en voeten niet leuk. Net als mijn gezicht, dat er ongeveer afviel.. Nee, geef mij maar zomer ! Valt me wel altijd op dat als het winter wordt iedereen weer zegt: ja gezellig, ik vind het niet erg die kou. En als het dan weer lente wordt begint iedereen weer met: ja die winter vind ik altijd maar niks, veel te koud enzo.. Het vingerkootje van mn wijsvinger is de hele dag een soort van bevroren geweest, heel vervelend gevoel, is net pas weggetrokken terwijl ik sinds 15:00 niet meer buiten ben geweest .
Comment
-
-
Originally posted by IJsBlok View PostIedereen zit te miepen, vond het meevallen vandaag.
Op scooter bivakmuts op en nergens last van..........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
-
Ik trek het allemaal niet hoor. Ik heb een scheithekel aan vroeg op staan.. en als het dan ook nog is koud is.. ken iedereen de pleuris krijgen.
Doe mij maar jailbait met bikini aan, maakt me stuk blijer dan jailbait met spijkerbroek.. jailbait heeft namelijk een klein kontje.. door die spijkerbroek zie je niks.
Comment
-
Originally posted by gameface View PostIk trek het allemaal niet hoor. Ik heb een scheithekel aan vroeg op staan.. en als het dan ook nog is koud is.. ken iedereen de pleuris krijgen.
Doe mij maar jailbait met bikini aan, maakt me stuk blijer dan jailbait met spijkerbroek.. jailbait heeft namelijk een klein kontje.. door die spijkerbroek zie je niks.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
.........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
4 dagen geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
6 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-