Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Een kleine hoeveelheid sneeuw kan al voldoende zijn voor lange files (foto: Jacob Kuiper)
Vertel mij wat, afgelopen donderdag draaide ik een ander filiaal, en ben dan normaal gesproken rond 18.45 uur thuis. Nu pas na 20.30.
En ik had me honger!
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Nederland kan zich wederom op gaan maken voor een koude periode. Vandaag sneeuwt het vooral in het zuidoosten, maar vanavond, vannacht en morgen krijgt het hele land te maken met een nieuwe serie winterse buien, die ons vanaf de Noordzee bereiken.
Automobilisten moeten vanaf woensdagavond rekening houden met gladde wegen als gevolg van winterse buien. Het KNMI waarschuwt dat ook de ochtendspits opnieuw te maken krijgt met overlast door winterweer. Volgens een woordvoerder van het KNMI kan het op sommige plaatsen spiegelglad worden.
De sneeuw die donderdag valt zal door dooi snel zijn verdwenen. Lang duurt de dooiperiode echter niet. De komende dagen wordt het weliswaar even iets minder koud, maar vanaf volgende week slaat de winterkou weer keihard toe.
Het begint allemaal in Duitsland waar metereologen al spreken over een 'horrorwinter', met temperaturen tot -12 graden komende week.
En dat front komt ook naar Nederland. Vanaf begin volgende week komt de temperatuur niet boven de nul graden uit, het wordt alleen maar kouder, om te beginnen met -5 graden volgende week woensdag.
helemaal als je bekijkt dat ze bij een gemiddeld voetbal spel vaker onderuit gaan dan in de filmpjes op eerdere pagina's.... en maar liggen janken, zeuren om een kaart of vrije trap
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Comment