Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Bij nader inzien moet ik je (denk ik) gelijk geven. Had minder hard van leer kunnen trekken of ander formuleren of iets dergelijks.
Heb je t nieuws gezien belastingen gaan omhoog
Je was inderdaad te agressief voor onze bilo en zijn teer zieltje. Nu heb je hem weg gejaagd
Naarmate online discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de nazi's of Hitler één. In veel nieuwsgroepen op Usenet bestaat de traditie dat de thread afgelopen is zodra zo'n vergelijking wordt gemaakt. Degene die de nazi's als eerste noemt heeft automatisch verloren, ongeacht het onderwerp dat werd besproken.
dus het is een soort game show om zolang mogelijk geen WW2 vergelijking te gebruiken?
gewoon lekker eruit trappen dat zooitje wat niet wil integreren moet keertje afgelopen zijn.
Neem voorbeeld aan die gekke polen werken keihard dan is het anders:P
Originally posted by Bigger faster strongerView Post
gewoon lekker eruit trappen dat zooitje wat niet wil integreren moet keertje afgelopen zijn.
Neem voorbeeld aan die gekke polen werken keihard dan is het anders:P
had het ff aan mijn vriendin gevraagd en wat er van haar antwoord op neer kwam is dat er een mildere integratie beleid was tegenover bosniers omdat schijnbaar nederland vroeger de bosniers hadden belooft te beschermen als ze hun wapens aan nederland zouden geven ofzo en dat is nederland niet na gekomen en toen zijn er vele bosniers gedood. Zal wel tijdens een of andere oorlog zijn geweest? Maargoed zeer vaag idd ik weet het en kweet ook niet of alles klopt maar komt het iemand bekent voor?
''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Comment