Bodynet t-shirt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik ben vorig jaar geweest.
    Daar voel je je pas klein haha
    Face your demons...........

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
      Oh ik dacht Hamburg, geen idee hoe ik daar dan bij kom. Essen valt wel mee.
      Dit jaar wordt mijn 1e keer (oei, wat klinkt dat maagdelijk!).
      Voor je het in de gaten hebt ben je ontmaagt.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
        Voor je het in de gaten hebt ben je ontmaagt.
        voor ze iets in DE gaten heeft, kan ze natuurlijk niet ontmaagd zijn
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
          Wijsneus!

Comment

Scherp

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
              Nou, dat lijkt me nou leuk! Ik wil tussen Martin en Falstyr in zitten!!

haha er zijn wel een paar mensen waarmee ik wel zou gaan eten of lekker trainen, maar een aantal........doe maar niet, gaat niet goed aflopen..

Nee hoor ik houd het wel bij contacten met de jongens van het andere "board" je weet wel.....sssstt!
              Ik ga binnenkort ff knallen met Buffy en een paar andere jongens. Dan weet je wel welke jongens ik bedoel.
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Heb eens gehoord dat het ook kan komen door paardrijden,........dan is er niets in DE gaten geweest.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                  haha er zijn wel een paar mensen waarmee ik wel zou gaan eten of lekker trainen, maar een aantal........doe maar niet, gaat niet goed aflopen..
                  Grappig dat je dit zegt. Maar een forum is heel wat anders dan mensen in het echt ontmoeten.

Ik heb het al een keer eerder gezegd. Ik heb een paar keer met falstyr getraint en daar was hij heel relaxed terwijl hij hier af en toe een hork 1ste klasse is.
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                    Ik heb het al een keer eerder gezegd. Ik heb een paar keer met falstyr getraint en daar was hij heel relaxed terwijl hij hier af en toe een hork 1ste klasse is.
                    Hoor wel vaker dat ik relaxt oog en over kan komen. Dat komt omdat je hier op een forum je gedachten deelt. Op straat doe je dat niet. Als ik voor iemand staat weten ze echt niet wat ik werkelijk denk tot ze me te ver pushen en er opeens daadkracht vereist wordt.

Comment

Originally posted by marnop View Post

.

haha, ik begrijp het. Maar toch jammer......ik zou me vast uitzonderlijk hebben vermaakt!
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                        Nou, dat lijkt me nou leuk! Ik wil tussen Martin en Falstyr in zitten!!
                        Is goed, maar niet vreemd opkijken als er opeens voedsel mysterieus van je bord verdwijnt.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                          Hoor wel vaker dat ik relaxt oog en over kan komen. Dat komt omdat je hier op een forum je gedachten deelt. Op straat doe je dat niet. Als ik voor iemand staat weten ze echt niet wat ik werkelijk denk tot ze me te ver pushen en er opeens daadkracht vereist wordt.

Niet zo drama van maken man.

Je bent in real life gewoon normaal, relaxed en bedreven in je sport.

Af en toe ben je paranoide, soort van iedereen is tegen mij, wat je je dus verbeeld.
                          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                            Is goed, maar niet vreemd opkijken als er opeens voedsel mysterieus van je bord verdwijnt.

Enne......zit jij dan te roven of Marnop............
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Fallus is eigenlijk best wel een lieverdje hoor mensen .
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                                Fallus is eigenlijk best wel een lieverdje hoor mensen .

weet niet, ken hem alleen van hier en hier vind ik hem de laatste tijd erg vervelend.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X