Bodynet t-shirt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik vind het wel een klusje voor een Mod eigenlijk.

we kunnen ook een pol maken straks om te kijken of er daadwerkelijk genoeg vraag naar is en en de mensen bereid zijn om een bepaald bedrag te storten op mijn rekening waar ik dan mooi me sth van kan gaan halen.(geintje natuurlijk).

Ik denk dat we als er genoeg leden zijn die een E10,- stort dan we heel ver kunnen komen of BN moet iets van E10,- per jaar gaan vragen en dat we daarvan af en toe lekker uit eten van gaan met ze allen en de andere keer krijg je een T-Shirt of wat testo voor de winnaar van een goed antwoord op een wetenschappelijke vraag die met BB te maken heeft.
    Face your demons...........

Comment

Prima idee Kevin met dat betalen.
      Maar in principe hou je dan alleen de hardcore vast( naar mijn idee geen probleem)
      Maar het is wel leuk inderdaad om dan van het geld wat de hardcore groep betaald, dingen te organiseren

En over dat shirt is ook wel een leuk idee.
      Geen idee of ik er 1 zou willen, wie weet.

Comment

Die "hardcore" groep is de vaste kern. En die spreken onderling vanzelf al regelmatig af om samen te trainen en te wokken. Hoeft geen extra kosten gerelateerd aan het forum voor bij te komen.

Comment

lijkt mij ook niet echt een goed idee, dan zullen er velen afvallen wat jammer is want deze mensen kunnen natuurlijk ook nog veel leren van iedereen hier. Maar niemand die een bodynet hempje zou willen dan ? inplaats van een t-shirt
          ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            Die "hardcore" groep is de vaste kern. En die spreken onderling vanzelf al regelmatig af om samen te trainen en te wokken. Hoeft geen extra kosten gerelateerd aan het forum voor bij te komen.
            Er is alweer een lange tijd geen meeting meer geweest. wordt tijd dat er misschien weer eens wat georganiseerd gaat worden
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

en dan weer lekker kanen bij die turk? :P

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                Er is alweer een lange tijd geen meeting meer geweest. wordt tijd dat er misschien weer eens wat georganiseerd gaat worden
                Nou, dat lijkt me nou leuk! Ik wil tussen Martin en Falstyr in zitten!!
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

wellicht een idee om een trip naar de FIBO in Essen te organiseren voor forumleden..
                  There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

Ik wil wel voor het belgisch deel van BN wat organiseren (nederlanders natuurlijk ook welkom, graag zelfs ).. Nederland is jammer genoeg voor de meesten zo ver..
                    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Lijkt mij ook wel leuk om met een groep ergens te gaan trainen.
                      Maarja om dat met een grote groep te gaan doen is misschien niet heel nodig.

Naja ik hoor wel wanneer er iets georganiseerd wordt.

Comment

Ja ik als belg wil ook eens deze leden ontmoeten maar om bijvoorbeeld 2 uur naar amsterdam te rijden... :P maar nu OT: Tshirts ! maak een nieuwe post voor afspreken

Comment

T-shirts..T-shirts. T-shirts..

Comment

Originally posted by JingTseng View Post
                            wellicht een idee om een trip naar de FIBO in Essen te organiseren voor forumleden..
                            Das pas in April toch? En lijkt me voor de Belgen helemaal ver weg. Dacht dat het redelijk in het noorden van Duitsland was?

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                              Das pas in April toch? En lijkt me voor de Belgen helemaal ver weg. Dacht dat het redelijk in het noorden van Duitsland was?
                              essen, net voorbij oberhausen

Ga er weer heen dit jaar.
                              Mind is everything.

Comment

Originally posted by resike View Post
                                essen, net voorbij oberhausen

Ga er weer heen dit jaar.
                                Oh ik dacht Hamburg, geen idee hoe ik daar dan bij kom. Essen valt wel mee.
                                Dit jaar wordt mijn 1e keer (oei, wat klinkt dat maagdelijk!).

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X