Wtf!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik bedoel natuurlijk die jonge moeder en dat oude wijf!

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
      ik bedoel natuurlijk die jonge moeder en dat oude wijf!
      Echt waar
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

keb ooit iets gelezen dat kinderen onder de 5 minder last hebben van het effect van zwaartekracht dus die kunnen schudden wat ze willen zonder misselijk te worden. En pasgeboren baby's hebben nog hele soepele spieren en gewrichten en zijn dus heel bewegelijk.

Maar dat keurt dit gedrag natuurlijk nog niet goed, ik vind het ook belachelijk.

Comment

Ik lees vaak genoeg over schud baby's in nieuws......armpjes uit de kom of gebroken enz,...zware hersenletsels en doodschudden.....
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

babytjes zijn lief
            Groeten

Comment

Originally posted by STED View Post
              keb ooit iets gelezen dat kinderen onder de 5 minder last hebben van het effect van zwaartekracht dus die kunnen schudden wat ze willen zonder misselijk te worden. En pasgeboren baby's hebben nog hele soepele spieren en gewrichten en zijn dus heel bewegelijk.

Maar dat keurt dit gedrag natuurlijk nog niet goed, ik vind het ook belachelijk.
              Ik hoorde zelfs laatst dat baby's tot een bepaald aantal maanden (weet niet meer precies hoeveel maanden) niet eens achterop op de fiets mogen zitten vanwege de drempels etc.. Erg voorzichtig mee zijn dus. Een drempel op de fiets te snel/hard nemen en het breekt zo zijn nekje..
              "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                Ik hoorde zelfs laatst dat baby's tot een bepaald aantal maanden (weet niet meer precies hoeveel maanden) niet eens achterop op de fiets mogen zitten vanwege de drempels etc.. Erg voorzichtig mee zijn dus. Een drempel op de fiets te snel/hard nemen en het breekt zo zijn nekje..
                Als ik me niet vergis, was dat vanwege het aansturen van de spieren. In het begin heeft de baby er nog geen controle over. Daarom moet je de eerste 6 weken het hoofdje ondersteunen, als ik me niet vergis. Daarna is de controle al wat beter, maar iets als een drempel zal dan inderdaad wat veel van het goede zijn.
                Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

De aanhechtingen van een baby zijn nog niet sterk. Bij de armpjes oppakken gaat 9 van de 10 keer goed de andere keer gaan de schouders uit de kom. (Bij een kennis is dit gebeurt bij het oppakken aan de handjes).

Kinderen zien het gevaar niet. Ze vinden het niet erg of zelfs leuk totdat het fout gaat. Als je een kind omhooggooit en weer opvangt vinden ze het geweldig, maar als je ze niet opvangt is het een ander verhaal. Hierbij hetzelfde. Ze vinden het niet erg, maar als de schouders uit de kom gaan...
                  "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

hier nog zo'n teef!

DadWagon Q&A: Exclusive Interview with Baby-Yoga's Lena Fokina | DADWAGON

Comment

het feit dat die niet huilt wil natuurlijk niet zeggen dat het niet slecht voor hem is. Baby's hebben hele soepele gewrichten enz. maar dit lijkt me niet heel gezond voor de gewrichten als er zo hard aan wordt getrokken en als er mee wordt gegooit. ben benieuwd of die er nog wat aan over houd
                      ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X