E.k 2004

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• E.k 2004

het kan jullie natuurlijk niet ontgaan zijn dat zaterdag het E.K gaat beginnen en ik ben wel benieuwd wie dat gaat volgen.

of hou je absoluut niet van voetbal?

ik ga zelf alles kijken en ben redelijk sceptisch over onze (nederland dus)kansen als ik onze laatste wedstrijden als maatstaf neem.

wie denk je dat er europees kampioen gaat worden?

ik denk zelf dat portugal een hele goede kans maakt.

greetz

Ik ga wel die paar wedstrijden van nederland kijken maar, echt heel het ek volgen niet.
    Ik denk dat de finale is tussen Portugal en Frankrijk en dat Frankrijk dan wint.

Grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

ik hoop dat ze er snel uit liggen is gelijk dat oranje gezeik afgelopen.

zoals je ziet ben dus anti voetbal en oranje hype!

Comment

ik ben geen oranjefan, maar op zich vind ik het sfeertje wel leuk, beetje voetbal kijken in de pub met iedereen
        maar ik denk ook dat ze weinig kans maken, nadat ik de laatste paar wedstrijden gezien heb..

oja, en die gasten zijn veel te veel overbetaald voor wat ze presteren! verwende kutjochies

Comment

Ben het helemaal met mijn "broertje" eens.
          Denk dat Nederland vreselijk op zijn bek gaat daar overigens.
          Kijken doe ik zeker.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Jack @ Jun. 09 2004,09:06)]ik ben geen oranjefan, maar op zich vind ik het sfeertje wel leuk, beetje voetbal kijken in de pub met iedereen
            maar ik denk ook dat ze weinig kans maken, nadat ik de laatste paar wedstrijden gezien heb..

oja, en die gasten zijn veel te veel overbetaald voor wat ze presteren!    verwende kutjochies  
            in de pub?
            toch wel aan het water neem ik aan

Comment

Ik ga het zeker volgen al zal het vast niet helemaal zijn.
              Ik denk dat Frankrijk en Portugal op voorhand wel de beste kans hebben om het te winnen, Nederland is absoluut geen serieuze kandidaat zoals het er nu voor staat.

Moet wel zeggen dat ik echt hoop dat ze me positief gaan verrassen en toch nog heel ver komen.
              Reken er zeker niet op maar ben een positief ingesteld typje en hoop doet leven niet waar...  

Comment

oranje hebben allemaal enorme ego's rond lopen en het zijn gewoon lopende b.v.'s

en ja een ruit die gaan wel is kapot he dus ik schat ons niet zo sterk in maar ach misschienis het allemaal wel show who knows misschien zien ze het licht nog
                "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Shannasse @ Jun. 09 2004,10:54)]Ik ga het zeker volgen al zal het vast niet helemaal zijn.
                  Ik denk dat Frankrijk en Portugal op voorhand wel de beste kans hebben om het te winnen, Nederland is absoluut geen serieuze kandidaat zoals het er nu voor staat.

Moet wel zeggen dat ik echt hoop dat ze me positief gaan verrassen en toch nog heel ver komen.
                  Reken er zeker niet op maar ben een positief ingesteld typje en hoop doet leven niet waar...  
                  wat leuk om te lezen dat er ook vrouwen zijn die het E.K gaan volgen,shanasse.

en er nog redelijk verstand van ook zo te horen aan je voorspelling.

greetz

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Curiosio @ Jun. 09 2004,09:30)]Ben het helemaal met mijn "broertje" eens.
                    Kijken doe ik zeker.

Greets...
                    ik meen mij te herinneren dat jij helemaal niet van voetbal houd,gabber?

verklaar je nader.

en shannasse klinkt alsof ze wel van het spelletje houd.

heb je ook een favoriete voetbalclub,shannasse?(ajax? )

greetz

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (real1972 @ Jun. 09 2004,09:52)]
                      Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Jack @ Jun. 09 2004,09:06)]ik ben geen oranjefan, maar op zich vind ik het sfeertje wel leuk, beetje voetbal kijken in de pub met iedereen

oja, en die gasten zijn veel te veel overbetaald voor wat ze presteren!    verwende kutjochies  
                      in de pub?
                      toch wel aan het water neem ik aan

tja, euuh, water zou je het kunnen noemen ja, zo ziet het er uit iig, maar het word ook wel wodka genoemd. de smaak verschil wel met water..

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Jack @ Jun. 10 2004,08:53)]
                        ik denk dat spanje een groote kans maak gezien de spelers en de taktiek en het spel combinatie ik denk spanje tegen portugal in de finale nederland eerste ronde er uit bijna wel zeker

Comment

IK volg het hele E.K. , in belgie is er zelfs een zender bijgekomen die alle wedstrijden zal uitzenden en dan zal ik voor mijn tv zitten ook al speelt Belgie niet mee voor eens.

Tevens vindt ik ook dat Nederland onder zijn normen presteerd, infeite is nederand een wereld ploeg als je kijkt welke spelers daar allemaal in mee spelen tegenover Belgie.
                          Een favoriet heb ik niet.

grtz
                          stil growing

Comment

Ik ben gek op het e.k. voetbal alleen me baas heeft me zo ingeroosterd dat ik gewoon bij elke wedstrijd van nl aan het werk ben
                            Dus het word voor mij weinig zien van de wedstrijden en baal er flink van. Maar denk dat nederland in de halve finale uitgegooit word door engeland en tsjechie in de finale door engeland word verslagen
                            eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (ariekanarie @ Jun. 10 2004,03:37)]
                              Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Curiosio @ Jun. 09 2004,09:30)]Ben het helemaal met mijn "broertje" eens.
                              Kijken doe ik zeker.

Greets...
                              ik meen mij te herinneren dat jij helemaal niet van voetbal houd,gabber?

verklaar je nader.

en shannasse klinkt alsof ze wel van het spelletje houd.

heb je ook een favoriete voetbalclub,shannasse?(ajax? )

greetz
                              Niet van dat afwasmiddel dat op dat nepgras speelt dat ze 5x per jaar vervangen in hoe heet dat dorp ook al weer..

Ik kijk wel hoor en blijf voor wedstrijden van het Nederlandse elftal normaal gesproken ook wel thuis.
                              Shannasse is fanatieker als ik dat is zeker waar. Wat haar favoriete club is laat zich raden, Ajax is het niet...

Greets...
                              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X