E.k 2004

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nederland heeft stuk voor stuk top spelers

samen zijn ze een stelletje eigenwijze omhoog gevallen egoisten.
    Het probleem is dat ze geen team zijn. ieder weet het beter voor zichzelf. spelen allemaal verschillende tactieken.

Zodra ze samen gaan spelen wat af en toe gisteren gebeurde dan lukt het wel.
    Verder snipke ben ik het echt met je eens ze verdienen het niet om verder te komen.

Maar waarschijnlijke hebben wij het duitse geluk overgenomen hahahahaha

Comment

Vind dat ze gisteren echt wel een goede wedstrijd neer hebben gezet. En vind dat ze wel verdiend hebben om doortegaan want duitsland hebt niet beter gevoetbald.
      En misschien gaan ze nu de sterren van de hemel spelen en wtf maakt het eigenlijk uit als ze maar kampioen worden!!!!
      eat eat eat and look like a freak!

Comment

Goede wedstrijd of niet...luister naar de wijze raad van Beckenbauer, 1974: Nur das Resultaat!!
        1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

We gaan naar de finale en dat gun ik mijzelf van harte!
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Viel het jullie ook op dat Seedorf weer eens overschoot! Denk terug aan de strafschop uit het verleden... wat kon Seedorf nou gebeuren toen hij van 11 meter schoot... enz.

En deze wedstrijd weer! 2 of 3 keer schoot hij over  
            Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Haha!! Dat is dezelfde conclusie die een maat gister van trok.
              Inderdaad, Seedorf moet zijn vizier eens afstellen
              1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Los van of het spel gister al dan niet goed was (heb er niet genoeg van mee gekregen om daar serieus over te kunnen oordelen) vind ik het terecht dat nederland door is.
                En nee, ik ben niet geheel onpartijdig maar dat staat er los van...  
                De enige andere serieuze kandidaat in de poule was duitsland en je kunt zeggen wat je wilt, nederland wint in ieder geval ruim van letland in tegenstelling tot de duitsers.
                En tegen de tsjechen heeft nederland gewoon goed gespeeld op de persoonlijke fouten na, die oa verantwoordelijk waren voor de nederlaag. De duitsers daarintegen konden zelfs tegen een b-elftal van de tsjechen niet winnen...

Wat mij vooral is opgevallen in de poulewedstrijden is het gebrek aan echt goede wedstrijden en goed voetbal, zelfs van de zogenaamd goede ploegen en van de kanshebbers.
                De enige écht goede wedstrijd tot nu toe was in mijn ogen nederland-tsjechie.
                En tenzij er ineens ploegen wakker gaan worden of in het toernooi gaan groeien zoals dat zo mooi heet zou het mij helemaal niets verbazen als dat ook de finale gaat worden!  

Comment

En toch vind ik dat nederland beter kan met al die klasse spelers, zoals ik al zei in mijn vorig reply zijn de duitsers ook serieus ondermaats aan het tornooi begonnen met alle gevolgen van dien. Voller heeft zelfs zijn ontslag gegeven.
                  Het zijn juist die persoonlijke fouten die het spel maken he Ms S, als er geen persoonlijke fouten waren zou elke voetballer perfect zijn. Een goede wedstrijd was frankrijk-engeland in mijn ogen (ja ik volg alle matchen) , de klasse van een zizou is wereldklasse, pas maar op voor engeland met Rooney die wordt nu al getipt als duurste speler, zelfs duurder dan zizou

grtz
                  stil growing

Comment

Je hebt fouten en fouten Snipke...
                    Het missen van enorm veel kansen zoals tegen de tsjechen zijn ook fouten maar daar valt normaal gesproken nog wel mee te leven. En juist omdat het zulke goede voetballers zijn is het extra erg als ze een doelpunt zó makkelijk weggeven als Cocu deed!
                    Overigens ben ik het helemaal met je eens dat nederland beter moet kunnen hoor. Alleen als het gaat over al dan niet terecht doorgaan naar de volgende ronde zeg ik ja, dat is terecht. Zeker gezien de concurrentie...  

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Shannasse @ Jun. 24 2004,18:03)]De enige écht goede wedstrijd tot nu toe was in mijn ogen nederland-tsjechie.

Vond Denemarken-Zweden ook goed. Ben heel benieuwd wat Nederland tegen Zweden wordt zaterdag..

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ben nu naar engeland - portugal aan het kijken, strafschoppen gaan beginnen, bangelijke match , dit is voetbal

grtz
                        stil growing

Comment

Maar de verkeerde hebben gewonnen, portugal is de tegenstander van nederland als ze winnen van de zweden

grtz
                          stil growing

Comment

Had liever Engeland gehad eigenlijk..

Greets...
                            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Vond de wedstrijd in ieder geval het aankijken meer dan waard.  
                              Mijn voorkeur ging uit naar winst voor Engeland, zowel persoonlijke voorkeur als vooruitkijkend naar de eventuele volgende tegenstander van Nederland.
                              Maar, eerlijk is eerlijk, op basis van de wedstrijd denk ik wel dat Portugal terecht gewonnen heeft...  

Comment

Mijn voorkeur ging ook uit naar Engeland, maar de portugezen brachten het aanvallendste voetbal , maar dat was een voetbalwedstrijd

grtz
                                stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X