E.k 2004

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• griekenland komt er wel

Comment

• IDD.......Eerste ronde hebben ze Portugal gemat en nu doen ze dat ook weer .

Greetzz....

Comment

• Ik denk niet dat Griekenland het redt in de finale en eerlijk gezegd hoop ik ook van niet.

Heb absoluut bewondering voor wat ze voor elkaar hebben gekregen en hoe ver ze zijn gekomen hoor, maar vind het toch ten alle tijde prettiger om een echt voetballende ploeg te zien winnen. Hoe knap ook van Griekenland, echt voetbal is het niet. Meer een kwestie van de poppetjes extreem goed neerzetten en heel veel strijd en inzet.
        Portugal is in ieder geval wel een voetballende ploeg en heeft daarom mijn voorkeur. We zullen zien...  

Comment

• Ga zelf zeker niet kijken vind het een finale van niks..

Als ik moet kiezen hoop ik dat Griekenland wint, is wel typerend voor het gehele EK vind ik..

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Idd portugal wint de finale, ze gaan zich geen tweede keer stoten aan dezelfde steen, portugal is een voetballende ploeg, griekenland speelt het gewoon slim, en profiteerd van de fouten die de andere maken

Grtz
            stil growing

Comment

• Toch weer die steen...
              Wat een EK, kan niet anders zeggen als dat de Grieken verdient kampioen zijn. Geen mooi voetbal maar wel effectief.

Greets...

Comment

• Vindt dat de grieken het bij deze wedstrijd wel verdiend hebben, als ze scoren gooien ze achteraan alles dicht maar dat was te verwachten. Ze hebben portugal goed vast gezet en zo konden de portugezen hun spel niet spelen en dat vindt ik fantastisch.

Niet vergeten dat de grieken nooit een wedstrijd gewonnen hebben op een groot tornooi, en nu winnen ze een ek

grtz
                stil growing

Comment

• niet echt mooi voetbal maar de grieken toch verdient
                  gewonnen

Comment

• Comment

• griekenland olee olee
                      Top prestatie alleen als nl tegen griekenland in finale moest had nl met gemak gewonnen.
                      eat eat eat and look like a freak!

Comment

• Niet als ze net zo speelden als tegen Portugal...

Greets...

Comment

• het zal mij een biet zijn allemaal want ik heb lekker mn pool gewonnen en ben nu 78 euro rijker    

ben wel blij dat advocaat nu eindelijk opzout en hoop dat we eindelijk eens een aanvallend ingestelde coach krijgen.
                          ben erg benieuwd wat de KNVB er nu weer van bakt en met welke coach ze op de proppen gaan komen.

ik zou Adriaanse wel een leuke optie vinden maar die gaat het echt niet worden.

greetz arie

Comment

• ik was 2e in mijn pool ik had maar 1 punt minder als de eerste

Comment

• Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Jack @ Jul. 07 2004,09:36)]ik was 2e in mijn pool    ik had maar 1 punt minder als de eerste  
                              dan heb je als het goed is wel wat gewonnen toch?
                              bij onze pool kregen de nummers 1 t/m 5 een geldbedrag.

dat geld interesseert me helemaal niks want het gaat mij om de eer,ik win nooit zoveel dus was erg blij dat ik nou wel eens een keer wat heb gewonen.

greetz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X