Klopt helemaal, Ajax is het zeker niet...
E.k 2004
Collapse
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Shannasse @ Jun. 10 2004,20:27)]Klopt helemaal, Ajax is het zeker niet...
ik begrijp het wel hoor,als ik niet voor ajax zou zijn zou ik ook niet vertellen voor welke club ik wel was
maar ben toch benieuwd hoor,shannasse,welke club moedig jij dan hartstochtelijk aan?
greetz
Comment
-
'nou,wie had dat nou gedacht.....portugal gewoon verloren vd grieken.
daar heb ik dus geen punten mee gescoord maar gelukkig had ik spanje-rusland wel goed voorspeld(1-0).
hopen dat portugal het beter gaat doen want ik doe mee aan een poule en heb voorspeld dat portugal kampioen zou worden
ben erg benieuwd naar frankrijk-engeland morgen.
greetz
Comment
-
Maar denk dat niemand met die wedstrijd punten hebben gescoord dus dat valt dan weer mee .
Ik had spanje op 3-1 gewonnen dus een paar puntjes mee gewonnen.
Ik heb Engeland kampioen dus weet al wat het tussen frankrijk en engeland gaat wordneeat eat eat and look like a freak!
Comment
-
Je bent blijkbaar niet zo vlot van begrip Arie, misschien een gevolg van anabolen en drank?
Zal het even braaf voor je uitspellen, ik ben voor FEYENOORD.
Is al mijn hele leven zo en zal ook nooit veranderen. Ik ben niet van het soort dat blind is voor de mindere perioden maar het blijft wel altijd mijn cluppie.
En schamen doe ik me daar zeker niet voor hoor!
Portugal - Griekenland was inderdaad een flinke verrassing trouwens, blijkt maar weer eens uit dat het 'thuisvoordeel' ook flink tegen kan werken als men niet goed met de hoge druk en verwachtingen om kan gaan...
Ben benieuwd of ze in staat zijn te herstellen van deze kater en toch nog ver te komen.
Vanavond een op papier schitterende wedstrijd, hoop in de praktijk ook. Ik ga zeker kijken in ieder geval.
Comment
-
Je gaat zien dat de underdog ploegen het ver gaan schoppen, maar dan weer niet met de druk zullen omkunnen, de grote ploegen zoals gisteren portugal zijn uitgeblust,de meeste van die spelers hebben competitie en champions leauge gespeeld of uefa beker gespeeld. En je hebt dan van die spelers die denken dat ze onder hun eentje een match kunnen winnen zoals gisteren figo.
grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Tito Raymond @ Jun. 14 2004,17:19)]bro's ben ook gek van voetbal en gisteren heb ik toch kunnen genieten van Frankrijk-Engeland. Dat was me een prachtige wedstrijd om naar te kijken.
Overigens zijn dit de grote favorieten voor het toernooi voor mij, naast spanje en Italie
ik was voor de engelsen maar had de fransen op winst staan dus voor mn poule is het toch goed gekomen....al had ik zelf 3-2 voorspeld.
ik zit nu denemarken-italie te kijken en ook daar gebeurt van alles in het veld,ik heb italie op een 1-0 winst staan dus effe kijken of ik gelijk ga krijgen.
greetz
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Jack @ Jun. 14 2004,20:41)]yep pool op me werk he tot nog toe alles goed gehad
wat voor poule doe je mee dan?
moet je ook de doelpunten invullen?
je hebt verschillende soorten poules natuurlijk.
ik sta in mijn poule momenteel gedeeld 4e plaats/van de 43 dus is niet echt beroerd.
greetz
Comment
-
ik speel op Mr bookmaker , lekker gokken op de wedstrijden
Gisteren frankrijk-engeland die gemiste penalty van beckhamm gaat hem nog lang achtervolgen, geloof me , vond het wel spijtig want die doelamn van frankrijk kan ik niet hebben , domme barthes
grtzstil growing
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...9 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
15 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: